Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 535
Koivula ei oo tulossa Ipaan. Tieto.
Täälä foorumilla on mennyt nyt huhut niin metsään ja miten sattuu, että ei tarvitse varmaan yöunia kenenkään menettää. Tämäkin voi olla tosi. Epäilen silti ettei täälä kukaan juurikaan ota huhuja "tosissaan"
 

Jonsku99069

Tulokas
Viestejä
7
Onko kellään tietoja mikä on schnarrin tilanne tämän kauden jälkeen, Siinä olisi minusta oiva ykkös sentteri ja voisi tulla hölön perässä mahdollisesti :)
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 010
Toivon että ensikauteen lähdetään vähintään neljällä sentterillä, kahdeksalla tasokkaalla laiturilla, seitsemällä laadukkaalla pakilla ja kahdella voittavalla maalivahdilla.

Nimet on yhdentekevää.. tuossakin on jo Tillulle haastetta.
 

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 309
Mikseiköhän ilves hanakammin hae näitä jo liigassa hyviksi todettuja ulkkeja, luulisi tampereen ja areenan kiinnostavan enemmän ku pienemmät kaupungit ja varmasti varaa maksaa saman verran kun esim jypissä
Huhun mukaan Schnarr on menossa naisen perässä Jyväskylään. Siinä ei silloin auta mikään :D
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 347
Näin se usein mennyt huikeita huhuja lopputulokset jotain muuta…
Haluatko avata mulle missä kukaan on huhunnut Jasekia meille?

Itse en ole nähnyt Jasekia missään huhuissa. Pelkästään fantasia rostereissa olen nähnyt Jasekin nimeä.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 386
Haluatko avata mulle missä kukaan on huhunnut Jasekia meille?

Itse en ole nähnyt Jasekia missään huhuissa. Pelkästään fantasia rostereissa olen nähnyt Jasekin nimeä.
Joo se on aina huonompi homma näis haaveis, että ne lähtee herkästi elään omaa elämäänsä. Jotku taitaa pistää tämmösiä "pölhöpuheita" tarkotuksella liikkeelle, että saisi sitten näyttään koko asian hölmöltä.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 688
Joo se on aina huonompi homma näis haaveis, että ne lähtee herkästi elään omaa elämäänsä. Jotku taitaa pistää tämmösiä "pölhöpuheita" tarkotuksella liikkeelle, että saisi sitten näyttään koko asian hölmöltä.

Jep Jasek taisi olla toisella Pelsut kaudellaan jo kolmosella alkavien sarjassa. Ruotsissa tuohon voi pistää vielä päälle 100-150k, joten ei ole millään tasolla Liigan seurojen saatavilla.
 

Garantie

Vakiokokoonpanossa
Ylläpidon jäsen
Viestejä
404
Joo se on aina huonompi homma näis haaveis, että ne lähtee herkästi elään omaa elämäänsä. Jotku taitaa pistää tämmösiä "pölhöpuheita" tarkotuksella liikkeelle, että saisi sitten näyttään koko asian hölmöltä.
Pikemminkin niin että jonkun kirjoittama "Koodinimi Jasek" muuttuu muotoon "Jasek" ja loppu on historiaa.

Suomalaisten lukutaito on huonontunut.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 000
Onko tänään F5 päivä?
Viime viikolla oli tiistai ja torstai julkaisupäivät niin siksi pohdiskelin olisiko tänään taas. :)
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 774
Sen Björkvistin ja Gazdan voi vielä julkaista pois kuleksimasta, mutta muuten ei piironginlaatikossa taida edes olla enää muuta kuin Utunen. Eli paljon on työsarkaa jäljellä, jos halutaan materiaalilta TOP3-joukkue kasaan.
Pavlat varmaan ainakin myös pöytälaatikossa odottelemassa Pardubicen pelien loppumista.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 386
Pikemminkin niin että jonkun kirjoittama "Koodinimi Jasek" muuttuu muotoon "Jasek" ja loppu on historiaa.

Suomalaisten lukutaito on huonontunut.
Joo tottakai. Meinaan vaan että jotku trollailee tarkotuksella kuten joskus oli se Friend&BRGRS tapaus.
Eikös tässä hiljattain joku Porkkanafoorumeillaki ollu pistäny Ilveksestä jotain perätöntä huhua liikkeelle ja saanu itekseen hihitellä. "ne usko sen huhun, hihihiihi"
 
Ylös