Pendolino
Luottopelaaja
Perry loppukaudeksi opettamaan Savi-Vellua rottailemaan nyt kun sai Hawksista kenkää.![]()
Täytyy Ilveksen vaan loppukauden vaimojen matka perua.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Perry loppukaudeksi opettamaan Savi-Vellua rottailemaan nyt kun sai Hawksista kenkää.![]()
Ruohomaa ja Marek samalla ovenavauksella.Onko @punakone korviin kantautunut huhupuheita mitkä kertoisivat että Marek saa alkaa etsimään uutta seuraa? Näin kuulin itse. Toki Tillu tällä hetkellä tyytyväinen joukkueeseen ja joka osa-alueeseen mutta tässä olisi ison kotiutuksen paikka. Lähtölaskenta oli alkanut jo mutta, nyt uskon sen olevan lähempänä kuin koskaan tämän päivän esityksen jälkeen. Seuraillaampa tilannetta…. En usko että kautta tulee päättämään oskarshamissa.
Tillu voisi tehdä ”Kossit” ja lainata molokin loppukaudeksi Tsekkiin. Langhamer olis märkä päiväuni mutta olisi liian hyvää ollakseen totta…Ruohomaa ja Marek samalla ovenavauksella.
Ei Ilves lähde Malekkia heittämään pihalle, joten tänne Kunkkua ei varmaan tarvinne odotella.
Onko @punakone korviin kantautunut huhupuheita mitkä kertoisivat että Marek saa alkaa etsimään uutta seuraa? Näin kuulin itse. Toki Tillu tällä hetkellä tyytyväinen joukkueeseen ja joka osa-alueeseen mutta tässä olisi ison kotiutuksen paikka. Lähtölaskenta oli alkanut jo mutta, nyt uskon sen olevan lähempänä kuin koskaan tämän päivän esityksen jälkeen. Seuraillaampa tilannetta…. En usko että kautta tulee päättämään oskarshamissa.
Luulen että näillä molareilla mennään. Ellei jotain loukkia tule.Ruohomaa ja Marek samalla ovenavauksella.
Ei Ilves lähde Malekkia heittämään pihalle, joten tänne Kunkkua ei varmaan tarvinne odotella.
Lankullahan on 2-vuotinen sopimus. Kalliiksi tulee Oskarshamnille, jos vapauttavat miehen työvelvoitteesta.Onko @punakone korviin kantautunut huhupuheita mitkä kertoisivat että Marek saa alkaa etsimään uutta seuraa? Näin kuulin itse. Toki Tillu tällä hetkellä tyytyväinen joukkueeseen ja joka osa-alueeseen mutta tässä olisi ison kotiutuksen paikka. Lähtölaskenta oli alkanut jo mutta, nyt uskon sen olevan lähempänä kuin koskaan tämän päivän esityksen jälkeen. Seuraillaampa tilannetta…. En usko että kautta tulee päättämään oskarshamissa.
Jos Marek oikeasti lähtee Ruotsista pois, niin varmasti on Tillu perässä. Houkutus Kingin kotiuttamiseksi seuraavaksi pariksi kaudeksi on todella kova. Siinä olisi ykkösveskari, jonka taso tiedetään ja joka ei enää Nhl:ään karkaa.Luulen että näillä molareilla mennään. Ellei jotain loukkia tule.
Ensi kaudeksi voikin Marekia sitten tänne kalastella.
Seuraillaan tilannetta, en usko kauden päättyvän samassa paidassa missä kauden aloitti.Lankullahan on 2-vuotinen sopimus. Kalliiksi tulee Oskarshamnille, jos vapauttavat miehen työvelvoitteesta.
Marek myös itse tietää mitä Ilvekseltä saisi se rahan houkutus ei voi olla enää niin suuri tämän pannukakku reissun jälkeen.Jos Marek oikeasti lähtee Ruotsista pois, niin varmasti on Tillu perässä. Houkutus Kingin kotiuttamiseksi seuraavaksi pariksi kaudeksi on todella kova. Siinä olisi ykkösveskari, jonka taso tiedetään ja joka ei enää Nhl:ään karkaa.
Niinpä..huhuja nyt aina pyörii ja mitä uskoo ja mitä ei..en itse usko että siellä luultavasti kauaa viihtyy mut se toinen asia mitä sopimuksen pois osto voisi maksaa..Onko @punakone korviin kantautunut huhupuheita mitkä kertoisivat että Marek saa alkaa etsimään uutta seuraa? Näin kuulin itse. Toki Tillu tällä hetkellä tyytyväinen joukkueeseen ja joka osa-alueeseen mutta tässä olisi ison kotiutuksen paikka. Lähtölaskenta oli alkanut jo mutta, nyt uskon sen olevan lähempänä kuin koskaan tämän päivän esityksen jälkeen. Seuraillaampa tilannetta…. En usko että kautta tulee päättämään oskarshamissa.
Ei tule kalliiksi, jos päätyvät yhteisymmärryksessä purkamaan sopimuksen.. Tarkoittaen, että myös Lankku haluaa muualle ja löytää muualta töitä ja seura antaa lähteäLankullahan on 2-vuotinen sopimus. Kalliiksi tulee Oskarshamnille, jos vapauttavat miehen työvelvoitteesta.
Vaikea uskoa että kovin suurta hinkua sopimuksen purkuun pelaajan puolelta löytyy, jos vetää ainakin sen 300 kiloa lapaan tuolla Ruotsissa kaudesta. Voisikohan ennemminkin joku loppukauden laina olla mahdollinen ja Ipa maksaisi osan liksasta?Ei tule kalliiksi, jos päätyvät yhteisymmärryksessä purkamaan sopimuksen.. Tarkoittaen, että myös Lankku haluaa muualle ja löytää muualta töitä ja seura antaa lähteä
Tarpeeksi iso meisseli kun on otsassa, niin varmasti se liksan merkitys tippuu päivä päivältä. Ainakin omien kokemuksien mukaan, vaikka kokemusta ei ihan huippujääkiekkoilijan liksoista olekaan. Joka tapauksessa Marek Ipaan maistuis miten päin vaan!Vaikea uskoa että kovin suurta hinkua sopimuksen purkuun pelaajan puolelta löytyy, jos vetää ainakin sen 300 kiloa lapaan tuolla Ruotsissa kaudesta. Voisikohan ennemminkin joku loppukauden laina olla mahdollinen ja Ipa maksaisi osan liksasta?
Oliko siitä sentteristä huhuja ilmassa?Niinpä..huhuja nyt aina pyörii ja mitä uskoo ja mitä ei..en itse usko että siellä luultavasti kauaa viihtyy mut se toinen asia mitä sopimuksen pois osto voisi maksaa..
Jos Marek vapautuu nyt, niin sitä mahdollisuutta ei saa päästää käsistä. Otettava on.
No niin nyt stoppia. Gunnaria ei anneta yhtään mihinkään.Ottaisko Oskarshamn Gunnarin vaihdossa, omaa kokemusta karsinnoista kahdelta kaudelta niin ei paniikki iske keväällä niissä peleissäEi taida kyllä nallekarkit mennä ihan tasan mutta Ruotsin tv-rahalla se niin justiinsa oo..
Ottaisko Oskarshamn Gunnarin vaihdossa, omaa kokemusta karsinnoista kahdelta kaudelta niin ei paniikki iske keväällä niissä peleissäEi taida kyllä nallekarkit mennä ihan tasan mutta Ruotsin tv-rahalla se niin justiinsa oo..