Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Tesoman maalitykki

Luottopelaaja
Viestejä
1 024
Fantasioin nyt vähäsen.

Suomi-Palve-Nyman
Stransky-Kodytek-Meskanen
Mäntykivi-Ruotsalainen-Ikonen
Könönen-Virtanen-Alvarez/Päkkilä
Ratinen-Bau-Gregoire

Ja joojoo tiedetään, että Are ei ole tänne tulossa, mutta antakaa nyt vähän fantasioida voittopelin jälkeisessä huumassa. :)
Korvaa Ruotsalainen Ruohomaalla niin alkaa olemaan mahdollinen.
 

”Haikuri out”

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
152
Onko @punakone korviin kantautunut huhupuheita mitkä kertoisivat että Marek saa alkaa etsimään uutta seuraa? Näin kuulin itse. Toki Tillu tällä hetkellä tyytyväinen joukkueeseen ja joka osa-alueeseen mutta tässä olisi ison kotiutuksen paikka. Lähtölaskenta oli alkanut jo mutta, nyt uskon sen olevan lähempänä kuin koskaan tämän päivän esityksen jälkeen. Seuraillaampa tilannetta…. En usko että kautta tulee päättämään oskarshamissa.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 147
Onko @punakone korviin kantautunut huhupuheita mitkä kertoisivat että Marek saa alkaa etsimään uutta seuraa? Näin kuulin itse. Toki Tillu tällä hetkellä tyytyväinen joukkueeseen ja joka osa-alueeseen mutta tässä olisi ison kotiutuksen paikka. Lähtölaskenta oli alkanut jo mutta, nyt uskon sen olevan lähempänä kuin koskaan tämän päivän esityksen jälkeen. Seuraillaampa tilannetta…. En usko että kautta tulee päättämään oskarshamissa.
Ruohomaa ja Marek samalla ovenavauksella.

Ei Ilves lähde Malekkia heittämään pihalle, joten tänne Kunkkua ei varmaan tarvinne odotella.
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 738
Onko @punakone korviin kantautunut huhupuheita mitkä kertoisivat että Marek saa alkaa etsimään uutta seuraa? Näin kuulin itse. Toki Tillu tällä hetkellä tyytyväinen joukkueeseen ja joka osa-alueeseen mutta tässä olisi ison kotiutuksen paikka. Lähtölaskenta oli alkanut jo mutta, nyt uskon sen olevan lähempänä kuin koskaan tämän päivän esityksen jälkeen. Seuraillaampa tilannetta…. En usko että kautta tulee päättämään oskarshamissa.

Laukeaisin välittömästi housuihini. Vaihtaisin housut ja laukeaisin uudelleen.

Miettikääpä kaksikkoa Langhamer - Gunnarsson.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 322
Ruohomaa ja Marek samalla ovenavauksella.

Ei Ilves lähde Malekkia heittämään pihalle, joten tänne Kunkkua ei varmaan tarvinne odotella.
Luulen että näillä molareilla mennään. Ellei jotain loukkia tule.

Ensi kaudeksi voikin Marekia sitten tänne kalastella.
 

38 Special

Luottopelaaja
Viestejä
1 345
Onko @punakone korviin kantautunut huhupuheita mitkä kertoisivat että Marek saa alkaa etsimään uutta seuraa? Näin kuulin itse. Toki Tillu tällä hetkellä tyytyväinen joukkueeseen ja joka osa-alueeseen mutta tässä olisi ison kotiutuksen paikka. Lähtölaskenta oli alkanut jo mutta, nyt uskon sen olevan lähempänä kuin koskaan tämän päivän esityksen jälkeen. Seuraillaampa tilannetta…. En usko että kautta tulee päättämään oskarshamissa.
Lankullahan on 2-vuotinen sopimus. Kalliiksi tulee Oskarshamnille, jos vapauttavat miehen työvelvoitteesta.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 058
Luulen että näillä molareilla mennään. Ellei jotain loukkia tule.

Ensi kaudeksi voikin Marekia sitten tänne kalastella.
Jos Marek oikeasti lähtee Ruotsista pois, niin varmasti on Tillu perässä. Houkutus Kingin kotiuttamiseksi seuraavaksi pariksi kaudeksi on todella kova. Siinä olisi ykkösveskari, jonka taso tiedetään ja joka ei enää Nhl:ään karkaa.
 

Tesoman maalitykki

Luottopelaaja
Viestejä
1 024
Jos Marek oikeasti lähtee Ruotsista pois, niin varmasti on Tillu perässä. Houkutus Kingin kotiuttamiseksi seuraavaksi pariksi kaudeksi on todella kova. Siinä olisi ykkösveskari, jonka taso tiedetään ja joka ei enää Nhl:ään karkaa.
Marek myös itse tietää mitä Ilvekseltä saisi se rahan houkutus ei voi olla enää niin suuri tämän pannukakku reissun jälkeen.
 

punakone

Luottopelaaja
Viestejä
1 891
Onko @punakone korviin kantautunut huhupuheita mitkä kertoisivat että Marek saa alkaa etsimään uutta seuraa? Näin kuulin itse. Toki Tillu tällä hetkellä tyytyväinen joukkueeseen ja joka osa-alueeseen mutta tässä olisi ison kotiutuksen paikka. Lähtölaskenta oli alkanut jo mutta, nyt uskon sen olevan lähempänä kuin koskaan tämän päivän esityksen jälkeen. Seuraillaampa tilannetta…. En usko että kautta tulee päättämään oskarshamissa.
Niinpä..huhuja nyt aina pyörii ja mitä uskoo ja mitä ei..en itse usko että siellä luultavasti kauaa viihtyy mut se toinen asia mitä sopimuksen pois osto voisi maksaa..
 

Nulikka

Guest
Ei tule kalliiksi, jos päätyvät yhteisymmärryksessä purkamaan sopimuksen.. Tarkoittaen, että myös Lankku haluaa muualle ja löytää muualta töitä ja seura antaa lähteä
Vaikea uskoa että kovin suurta hinkua sopimuksen purkuun pelaajan puolelta löytyy, jos vetää ainakin sen 300 kiloa lapaan tuolla Ruotsissa kaudesta. Voisikohan ennemminkin joku loppukauden laina olla mahdollinen ja Ipa maksaisi osan liksasta?
 

Kädetön Möyrijä

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
192
Vaikea uskoa että kovin suurta hinkua sopimuksen purkuun pelaajan puolelta löytyy, jos vetää ainakin sen 300 kiloa lapaan tuolla Ruotsissa kaudesta. Voisikohan ennemminkin joku loppukauden laina olla mahdollinen ja Ipa maksaisi osan liksasta?
Tarpeeksi iso meisseli kun on otsassa, niin varmasti se liksan merkitys tippuu päivä päivältä. Ainakin omien kokemuksien mukaan, vaikka kokemusta ei ihan huippujääkiekkoilijan liksoista olekaan. Joka tapauksessa Marek Ipaan maistuis miten päin vaan!
 

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Viestejä
1 763
Niinpä..huhuja nyt aina pyörii ja mitä uskoo ja mitä ei..en itse usko että siellä luultavasti kauaa viihtyy mut se toinen asia mitä sopimuksen pois osto voisi maksaa..
Oliko siitä sentteristä huhuja ilmassa?
 

Pendolino

Luottopelaaja
Viestejä
1 738
Jos Marek vapautuu nyt, niin sitä mahdollisuutta ei saa päästää käsistä. Otettava on.

Tästä olen samaa mieltä.

Jos mietitään realistisesti, Sveitsi tai Ruotsi eivät tämän kauden näytöillä mahdollisuutta Lankulle anna. Vaihtoehdoiksi jää käytännössä Suomi ja Tsekki.

Tsekki toki mahdollinen vaihtoehto on, mutta onhan sen liigan taso vielä ainakin selkeästi heikompi kuin kotimaisen ylpeyden.

Mikäli Marek Suomeen päätyy, ei hän saa valua ohi käsien mihinkään muuhun seuraan. Mietitäänpä seurauksia: jokaisesta Ilveksen maalivahdin mahdollisesti päästämästä helpohkosta maalista alkaisi niin kamala soppa ja hullunmylly, että sitä ei kestäisi kukaan. Jatkuvasti verrattaisiin Marekiin, joka operoisi jonkun muun seuran maalilla. Vaikka pelaajat eivät ehkä foorumeita lue, kantautuisi se valitus kyllä heidänkin korviinsa. Ulkopuolinen paine faneilta ja medialta olisi valtava.

Käytännössä Marekin valumisella muuhun Liiga-seuraan luotaisiin Ilveksen nykyisille kassareille aivan kestämätön tilanne - käytännössä oltaisiin Torontossa, jos ei sitä nyt vielä olla.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Ottaisko Oskarshamn Gunnarin vaihdossa, omaa kokemusta karsinnoista kahdelta kaudelta niin ei paniikki iske keväällä niissä peleissä :cool: Ei taida kyllä nallekarkit mennä ihan tasan mutta Ruotsin tv-rahalla se niin justiinsa oo..
 
Ylös