Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

katomato

Rivipelaaja
Viestejä
72
Tässä haisee vanha kunnon Blegi & Juza - kombo!

Toki viittaan siihen aikaan, kun Espoosta tuli ihan faktatietoakin.

Millos vihjaillaan?
Minun nokkaani tuoksahtaa yksi ja sama näppäimistö molempien nimimerkkien takana. Molemmat ilmestyivät samalla ovenavauksella foorumille, ja jälkimmäinen ei ole tehnyt muuta, kuin kompannut / täydentänyt ensimmäisen huhuja.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Minun nokkaani tuoksahtaa yksi ja sama näppäimistö molempien nimimerkkien takana. Molemmat ilmestyivät samalla ovenavauksella foorumille, ja jälkimmäinen ei ole tehnyt muuta, kuin kompannut / täydentänyt ensimmäisen huhuja.

Huomaatteko näissä jotain samaa..

Jokaisesta ao. viestistä löytyy se..

Vihjasin siitä jo näissä lauseissani..

Sattumaako.. ? Voi toki ollakin..

1698094471306.png
 

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Viestejä
1 763
Alvarezin tulo ja Ratisen parantuminen on pistänyt toteemipaalua uusiksi ja varmaan kannattaa lähteä sieltä pohjalta miettimään. Alvarez itse nyt on Suomen jälkeen heti toisena, tuskin se nyt heti lähtee.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 848
Itse en osaa ottaa kantaa huhuun mutta ihan jos järkeilee ei oikein kyseessä voi olla kukaan muu kuin junioriosastolta.

Tämä vain omaa mutua.
 

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Viestejä
1 763
Itse en osaa ottaa kantaa huhuun mutta ihan jos järkeilee ei oikein kyseessä voi olla kukaan muu kuin junioriosastolta.

Tämä vain omaa mutua.
Joo sieltä ei ainakaan ole kenellekään tiedossa peliaikaa ihan hetkeen.
 

perusjeppe

Tulokas
Viestejä
5
Tämäpä. Ja toivon, että kyseessä ei ole Alvarez. Oon tykännyt siitä nyt tuon pari peliä ja tuntuu, että kokoajan pääsee paremmin mukaan. Vahva mies laita väännöissä.
jep, tää kaveri voi olla tärkee palanen tohon ylivoimaan, huomaa että touhunnut ennenkin yv:llä maalinedus pelaajana.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Tämäpä. Ja toivon, että kyseessä ei ole Alvarez. Oon tykännyt siitä nyt tuon pari peliä ja tuntuu, että kokoajan pääsee paremmin mukaan. Vahva mies laita väännöissä.

No ei varmasti ole Alvarez (jos ei syy ole joku henkilökohtainen yllättävä mullistus elämässä).

Sen verran epämääräiseksi tämä nyt meni muutenkin, että ehkä ihan vain happea kannattaa ottaa. Jos joku lähtee, niin voi hyvinkin olla tätä nuorta kaartia peliajan perässä.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Päkkilä. Siinä se.
Tämä on esitetty muodossa, että asiasta olisi jotain tietoa, tai niin sitä ainakin joku takuuvarmasti lukee. Niinpä voinet heti täsmentää, että oliko tämä ihan vain oma arvauksesi, vai jotain muuta?
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
Alvarez ja Ratinen tulleet juuri pelaamaan ja heti saanut isoa ruutua ja näyttänyt taistelutahtoa. Ei mitään valtakunnan järkeä että olisi jompi kumpi heistä. Ratinen vielä pelannut uralla paljon oikeaa laitaa ja meillä ei niitä liiaksi ole.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 891
Tämä on esitetty muodossa, että asiasta olisi jotain tietoa, tai niin sitä ainakin joku takuuvarmasti lukee. Niinpä voinet heti täsmentää, että oliko tämä ihan vain oma arvauksesi, vai jotain muuta?
Tottakai voin täsmentää. Oma arvaushan se on. En äkkiseltään näe muuta mahdollisuutta, jos se ei ole Stransky tai Gregoire.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
6 530
Päkkilä/Kos/Järventie kukaan muu ei käy mitenkään järkeen. Jos Gregoire ja Stransky on ”turvassa”.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Tottakai voin täsmentää. Oma arvaushan se on. En äkkiseltään näe muuta mahdollisuutta, jos se ei ole Stransky tai Gregoire.

Laitan nyt vielä kerran vajaan parin viikon takaa:

− Kyllä Ilveksessä nelosketjusta on mahdollisuus päästä ylempiin ketjuihin, jos valmentaja huomaa, että peli kulkee. Meillä on muutenkin hyviä pelaajia joka ketjuun ja töitä saa tehdä joka päivä, että pääsee aina seuraavan pelin kokoonpanoon.

Päkkilä voisi hakea suurempaa roolia pienemmästä seurasta, mutta se ei ole ollut mielessä.

− Minun mielestäni Ilves on loistava paikka kehittyä pelaajana ja ei minulla ole mitään ajatuksia muualle mennä. Olen mielestäni kehittynyt joka vuosi kokonaisvaltaisena pelaajana.
 
Ylös