Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Voi kyllä, mutta Päkkilät ja jotkut muut ovat ihan hyvin peliaikaa kuitenkin saaneet. Tuskin Päkä esim. niin harhainen on, että suuttuu kun ei saa ylivoima-aikaa Liigan kärkipään joukkueessa.

Vajaat kaksi viikkoa sitten Jatkoajan haastattelussa:

− Kyllä Ilveksessä nelosketjusta on mahdollisuus päästä ylempiin ketjuihin, jos valmentaja huomaa, että peli kulkee. Meillä on muutenkin hyviä pelaajia joka ketjuun ja töitä saa tehdä joka päivä, että pääsee aina seuraavan pelin kokoonpanoon.

Päkkilä voisi hakea suurempaa roolia pienemmästä seurasta, mutta se ei ole ollut mielessä.

− Minun mielestäni Ilves on loistava paikka kehittyä pelaajana ja ei minulla ole mitään ajatuksia muualle mennä. Olen mielestäni kehittynyt joka vuosi kokonaisvaltaisena pelaajana.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 324
Tarvitseeko ihan oikeasti?

Suomi-Ikonen
Mäntykivi-Nyman
Könönen-Meskanen
Alvarez-Ratinen
Päkkilä-Gregoire

Mun mielestäni laituriosasto ei olisi ongelma, vaan tuossa on noita TOP4-TOP6-laitureita ihan tarpeeksi. Ehkä niitä on tällä hetkellä jopa yksi liikaa.

Mahdollisesta Stranskyn lähtemisestä kaksijakoiset fiilikset...
Ei toki puolustuspäähänkään ollut varsinaisesti Adamin tasoiselle kaverille ns. ”Tilausta”.

Kyllä itse mieluusti ottaisin oikean huippulaiturin jengiin jos mahdollisuus tulisi.
 
  • Tykkää
Reactions: #68

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 392
Pahoittelut jos joku menetti jo yöunet, kyse ei ole myöskään Stranskysta. Nyt hiljennytään ja seuraillaan tilannetta..
No nyt meni mielenkiintoiseksi, jos ei ole Stransky eikä Gregoire kyseessä, olivat omissa papereissani ainoat jotka voisi lähteä.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 272
Arvuutteluksi meni, mutta jos ei ole Stransky, eikä Gregoire, eikä Kos/Järventie-vitsailu, niin eihän tässä tule muuta mieleen kuin että Seattle haluaa sittenkin Nymanin jo nyt farmiin.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Ei toki puolustuspäähänkään ollut varsinaisesti Adamin tasoiselle kaverille ns. ”Tilausta”.

Kyllä itse mieluusti ottaisin oikean huippulaiturin jengiin jos mahdollisuus tulisi.

Tämä spekulaatio kuivui jo kasaan, mutta mähän en varsinaisesti sanonut, ettei sellainen kelpaisi, vaan vastasin viestiin, jossa annettiin ymmärtää, että sellaista olisi sitten tarvittu.

No, nyt ei ainakaan tarvita :)
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Pahoittelut jos joku menetti jo yöunet, kyse ei ole myöskään Stranskysta. Nyt hiljennytään ja seuraillaan tilannetta..

No nyt menee mielenkiintoiseksi, jos ei ole Gregoire eikä Stransky.

Pakko veikata kuitenkin Päkkilää, vaikka tuo hänen haastattelu ei siihen viittaisi kyllä mitenkään.

Jos siis on kyse ns. vakipelaajasta. Voisihan se olla Järventie tai Kos myöskin.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 392
@Haikuri'lta blegimaista sykkeiden nostattamista, jos lähtijä onkin vaan joku junnuista...ootko perkele blegi!
 
Ylös