Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

KopKop

Rivipelaaja
Viestejä
75
Me fanit ehkä vähän turhan innoissaan odotettiin sitä hyökkääjää (myös minä), mutta se uusi pelaaja olisi myös mahdollisesti voinut pilata tuon joukkueen kemian tai ylipäätään kaiken rentouden. Mutta olisi voinut myös olla ihan nappihankinta. Meillä on runkosarjassa mennyt pelit hyvin, joten kyllä mä pleijareihin lähden ihan luottavaisin mielin. Tosin yhtään loukkaantumista ei kyllä saa tulla..
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 917
Me fanit ehkä vähän turhan innoissaan odotettiin sitä hyökkääjää (myös minä), mutta se uusi pelaaja olisi myös mahdollisesti voinut pilata tuon joukkueen kemian tai ylipäätään kaiken rentouden. Mutta olisi voinut myös olla ihan nappihankinta. Meillä on runkosarjassa mennyt pelit hyvin, joten kyllä mä pleijareihin lähden ihan luottavaisin mielin. Tosin yhtään loukkaantumista ei kyllä saa tulla..
Toisaalta.. hyökkääjät.. yhden erän voi vetää kolmellakin ketjulla, koko ottelun niin että yksi ketju lähinnä selviytyy..
Ei ennenvanhaan mitään neljää ketjua edes ollut ;)
 

Pendoliino

Rivipelaaja
Viestejä
48
En tiedä kuuluuko tänne, mutta onko tuosta A. Holmströmin uudesta osoitteesta mitään tietoa? Itselläni ei ole osunut silmään, Sportti kuitenkin kertoi eilen uuden seuran tiedottavan asiasta myöhemmin.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 150
En tiedä kuuluuko tänne, mutta onko tuosta A. Holmströmin uudesta osoitteesta mitään tietoa? Itselläni ei ole osunut silmään, Sportti kuitenkin kertoi eilen uuden seuran tiedottavan asiasta myöhemmin.
Tuota tuota... Mää ymmärsin, että Holmström ei suostunut siirtymään mihinkään.
Olen luultavasti väärässä, mutta tälläinen fiilis mulle jäi, että jos lähtee niin menee purkuun myös ensi kauden sopimus Sportiin.
 

Kanuuna66

Luottopelaaja
Viestejä
2 652
En tiedä kuuluuko tänne, mutta onko tuosta A. Holmströmin uudesta osoitteesta mitään tietoa? Itselläni ei ole osunut silmään, Sportti kuitenkin kertoi eilen uuden seuran tiedottavan asiasta myöhemmin.
Sveitsi lukee osoitteena Liiton sivuilla.. Sport taisi eilen tiedottaa että pelaaja siirtyy toiseen seuraan.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 150

Beast

Luottopelaaja
Viestejä
1 001
Ehkä tämä oli hyvä näin.. turha sotkea liikaa. Ilves tosiaan taistelee runkosarjan voitosta, eli ei nykyinen rosteri voi huono olla.

Kyllä ennenkin on voitettu runkosarja/kakkonen, mutta ei auta pudotuspeleissä yhtään. Aivan eri maailma. Tila otetaan pois, ei tuu jäähyjä. Kuka tekee maalit?
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 917
Kyllä ennenkin on voitettu runkosarja/kakkonen, mutta ei auta pudotuspeleissä yhtään. Aivan eri maailma. Tila otetaan pois, ei tuu jäähyjä. Kuka tekee maalit?
Salmela.. turha tätä enää puida, näillä mennään ja tällä kertaa ihan oikeasti, ei " Virmasen oikeasti ".
Voitto Saipasta jo aikalailla varmistaisi top6 paikan.. sitten taistelua kohti mahdollisimman hyvää sijoitusta. Sen jälkeen " arpaonnea ".. olisi kohtuutonta voittaa runkosarja ja ensimmäisenä kohdata esim. HIFK.
 

Beast

Luottopelaaja
Viestejä
1 001
Salmela.. turha tätä enää puida, näillä mennään ja tällä kertaa ihan oikeasti, ei " Virmasen oikeasti ".
Voitto Saipasta jo aikalailla varmistaisi top6 paikan.. sitten taistelua kohti mahdollisimman hyvää sijoitusta. Sen jälkeen " arpaonnea ".. olisi kohtuutonta voittaa runkosarja ja ensimmäisenä kohdata esim. HIFK.

No mutta kukaan ei ole vieläkään vastannut kuka ne maalit tekee? Onko ehdotuksia. Suomi kyllä tekee pari.
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 728
No mutta kukaan ei ole vieläkään vastannut kuka ne maalit tekee? Onko ehdotuksia. Suomi kyllä tekee pari.
Todennäköisesti samat pelaajat, kun runkosarjassakin. En nyt ymmärrä, että miten Ilves yhtäkkiä on jotenkin huono tekemään maaleja, kun ollaan kärkipäässä tehdyissä maaleissa. Se, kun muutamassa pelissä ollut tahmeampaa?
 

Beast

Luottopelaaja
Viestejä
1 001
Jep jep. Anti olla. Edelleen runkosarjassa jos ollaan tehty eniten maaleja, sillä ei tee niin yhtään mitään pudotuspeleissä.

On runkosarjajoukkueita ja sitten on pudotuspelijoukkueita. Tappara esimerkkinä, kuinka pudotuspeleissä kaikki toimii.
 

Bobcat

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
472
En tiedä kuuluuko tänne, mutta onko tuosta A. Holmströmin uudesta osoitteesta mitään tietoa? Itselläni ei ole osunut silmään, Sportti kuitenkin kertoi eilen uuden seuran tiedottavan asiasta myöhemmin.
Vaikka vastauksia jo tulikin, niin tässä vielä yksi uutislinkki, Samalla selvisi se, mitä pelaaja näistä siirroista hyötyy.
 

Valkoinenvieraspaita

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
214
No mutta kukaan ei ole vieläkään vastannut kuka ne maalit tekee? Onko ehdotuksia. Suomi kyllä tekee pari.
Voisi veikata että vaikka joku noista kahdeksasta pelaajasta jotka tällä kaudella on tehnyt vähintään 10 maalia. Yhtä laaja maalintekijäjakauma ainakin haastajista on vain Lukolla. Tai sitten Joona Ikonen saattaa tehdä enemmänkin, oli viime vuoden poffeissa loistava.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 917
Jep jep. Anti olla. Edelleen runkosarjassa jos ollaan tehty eniten maaleja, sillä ei tee niin yhtään mitään pudotuspeleissä.

On runkosarjajoukkueita ja sitten on pudotuspelijoukkueita. Tappara esimerkkinä, kuinka pudotuspeleissä kaikki toimii.
Kyllä minä huolesi ymmärrän ja osittain samaa jopa poden, mutta kun nyt on myöhäistä. Seuraavaksi kasataan joukkuetta kaudelle 2023-24. Minä olisin ottanut ainakin yhden hyökkääjän jo viimevuoden puolella, mutta ehkä niitä ei sitten löytynyt mistään.
 
Ylös