Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

rakitic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
583
Kuka tässä siirtorajalla tankkasi hyviä pelaajia sisään? Kauden aikanakin vahvistui lähinnä pari jengiä. Meillä oli kauden alussa yksi valmiimmista paketeista ja kertoohan sen nyt tuo runkosarjan sijoituskin jo.
Monessa ketjussa sanonutkin jo, että oltiin myöhässä. Taas. Ei yllättänyt. Toukokuussa selitellään kuinka on taas hyvä runko kasassa, jonka päälle rakentaa. Taas jää laittamatta viimeiset listat ja pidellään sadetta rungon alla.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 346
Ei, mutta antaa nyt tankata vaan! Kaikki pelaa.
Me vietiin tää Fair-Play niin pitkälle, että pidettiin huoli myös siitä, että Airola, Järventie ja Korhonen pelaa myös tällä kaudella vielä.
 
  • Tykkää
Reactions: 000

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 010
Kyllä minä ymmärrän kritiikin hankinnoissa. Minustakin jo lähtökohtaisesti meiltä puuttui 1-2 tasokasta hyökkääjää. Yritän tässä itse nyt kuitenkin katsoa asiaa molemmilta kanteilta kiihkoilematta.
Ensinnäkin.. nyt on myöhäistä tankata, joten se on turhaa jossittelua.. oli ja meni, eteenpäin.
Onko rosteri riittävä.. ei välttämättä ja jos kerran viimeiseen saakka oli haku, niin näin ajattelee myös seura itse.
Nyt kuitenkin pitää katsoa, että ketä meillä on, ei sitä että ketä meiltä puuttuu. Onneksi meidän osaava valmennus katsoo asiaa varmasti juuri tuolta kulmalta.
Olisiko pitänyt reagoida jo paljon aikaisemmin.. mielestäni olisi, mutta en minä aio sitä enää pohtia ja siinä rypeä. Aina voi jossitella.. eteenpäin.
 

Beast

Luottopelaaja
Viestejä
1 001
Tällänen höpinä on niin perseestä. Mun mielestä tälläsellä luovuttaja asenteella ei ole mitään oikeutta juhlia Ilveksen mahdollista menestystäkään.

Niin Ilveshän sitä taannoin höpisi, että tärkein on jo saavutettu ja tuo oli vain huumorilla heitetty sarkasmi. Onpas täällä nyt vakavahousuja liikkeellä :D
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 202
Monessa ketjussa sanonutkin jo, että oltiin myöhässä. Taas. Ei yllättänyt. Toukokuussa selitellään kuinka on taas hyvä runko kasassa, jonka päälle rakentaa. Taas jää laittamatta viimeiset listat ja pidellään sadetta rungon alla.
Ehkä se on parasta että sinä keskityt jatkossakin siihen lipun heilutukseen ja mahdollisimman kovan äänen pitämiseen. Eihän tuosta tule nyt yhtään mitään että yrität leikkiä jotain älykköä ja osallistua keskusteluun koskien Ilveksen pelaajapolitiikkaa.

Koomista että joku tosissaan luulee että tämä kausi todella hävitään siihen että Jakub Kos löytyy kokoonpanosta, varsinkin koska se on äärimmäisen epätodennäköistä.
 

rakitic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
583
Ehkä se on parasta että sinä keskityt jatkossakin siihen lipun heilutukseen ja mahdollisimman kovan äänen pitämiseen. Eihän tuosta tule nyt yhtään mitään että yrität leikkiä jotain älykköä ja osallistua keskusteluun koskien Ilveksen pelaajapolitiikkaa.

Koomista että joku tosissaan luulee että tämä kausi todella hävitään siihen että Jakub Kos löytyy kokoonpanosta, varsinkin koska se on äärimmäisen epätodennäköistä.
Katsotaan vain kuka viimeisenä nauraa. Toivottavasti se en ole minä.
 

AinaIlves

Luottopelaaja
Viestejä
2 411
Niin Ilveshän sitä taannoin höpisi, että tärkein on jo saavutettu ja tuo oli vain huumorilla heitetty sarkasmi. Onpas täällä nyt vakavahousuja liikkeellä :D
Taannoin oli viime kaudella. Tällä kaudella on One Goal! Mennäänkö eteenpäin vai takerrutaanko menneisyyteen? Eikös tässä näitä menneisyyden haamuja ole jo saatu sivuun.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Katsotaan vain kuka viimeisenä nauraa. Toivottavasti se en ole minä.

Joo, jos Ilves nyt jostain kumman syystä jää ilman mestaruutta, niin sinä ja kaltaisesi olitte oikeassa.

Näinhän tämä homma toimii. Me muut oletamme nyt Ilveksen ehdottomasti voittavan mestaruuden.

Te taas tiedätte, että Ilves ei voi sitä nyt voittaa, mutta olisi voinut, jos Tillu olisi tankannut.

.
.
.
.
.

Tai sitten on se vaihtoehto, ettei lopputulos, joka kaikissa tapauksissa Ilveksenkin kohdalla on todennäköisemmin jotain muuta kuin mestaruus, anna meille mitään vedenpitävää vastausta mihinkään.
 

rakitic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
583
Joo, jos Ilves nyt jostain kumman syystä jää ilman mestaruutta, niin sinä ja kaltaisesi olitte oikeassa.

Näinhän tämä homma toimii. Me muut oletamme nyt Ilveksen ehdottomasti voittavan mestaruuden.

Te taas tiedätte, että Ilves ei voi sitä nyt voittaa, mutta olisi voinut, jos Tillu olisi tankannut.

.
.
.
.
.

Tai sitten on se vaihtoehto, ettei lopputulos, joka kaikissa tapauksissa Ilveksenkin kohdalla on todennäköisemmin jotain muuta kuin mestaruus, anna meille mitään vedenpitävää vastausta mihinkään.
Kiitos. Nähdään kultajuhlissa! Siellä tankataan.
 
Ylös