Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 831
Siksi tänne scouttaus/fantasionti/mutuilu ketjuun, että luin uutisen että etsii uutta seuraa, mutta todennäköisesti jatkaa KHL
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 161
Maksim Matushkin on mielenkiintoinen tapaus. Tilastojen mukaan hän tekee suhteellisen kovaa jälkeä ja pisteitä per ottelu tuli viime kaudellakin lähes samalla tahdilla (0,77) kuin Pressilla (0,83) paljon kovempaa jälkeä tehneessä kokoonpanossa. Matushkin sai luottoa melkein 22 minuuttia ottelua kohden.

Liike on heikkous ja omissakaan hän ei ole parhaimmillaan, mutta tulos on kuitenkin ollut viime vuodet suhteellisen hyvää tasoa. Jotain negatiivista hänestä kuitenkin ilmeisesti heijastuu, kun Tapparakaan ei ole kynsin ja hampain pitämässä hänestä kiinni (vai onko hintalappu jo KHL-tasoa).

En laittaisi keittiöveistä läpi vatsalaukkuni, jos tämä ruotsalaisvenäläinen olisi ensi kaudella Parikan pakkiparina.
 

Neljätoista

Luottopelaaja
Viestejä
1 434
En laittaisi keittiöveistä läpi vatsalaukkuni, jos tämä ruotsalaisvenäläinen olisi ensi kaudella Parikan pakkiparina.

En minäkään laittaisi, mutta en haluaisi häntä Ilveksessä nähdä. Ilvestä vastaan esitykset olivat samaa tasoa kuin Veripenalla.Pari satunnaista Tapparan peliä katsoin näiden lisäksi ja ammattilaispelaajan ollessa kyseessä totean vain ettei hän oikein vakuuttanut minua.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 161
Onko tiedossa, että ei jatkaisi KHL:ssä? Pisteet ainakin olivat sitä luokkaa, että luulisi jatkavan. Ja toisaalta, jos Venäjä kyllästyttää, niin Sveitsistä tai Ruotsista lienee tarjolla niistäkin yli SM-liigan tason.

Juuso Puustinen olisi minun mielestäni kovempi nimi kuin Mingoia ja olisi SM-liigaan todella kovan luokan hankinta. Neljän viime kauden aikana on syntynyt 87 maalia, joista 57 KHL:ssa. PPG viime kaudella oli samaa tasoa kuin Ruohomaalla tai Pulkkisella.
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 758

"− Ei ole tällä hetkellä sopimusasioihin mitään kommentoitavaa. Kyllä minä ulkomailla viihdyn ja siellä olisi tarkoitus pysyä, Puustinen paljastaa. "
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 384
Kuhan sitä Kousaa ei tänne hommata

Ai, miksi ei?


Aikas takuuvarma suorittaja ja ylivoimalla hyvä. Hintava varmasti. Joten en usko tänne tulevankaan. Minun Ilvekseen kyllä kelpaisi.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 819
Ai, miksi ei?


Aikas takuuvarma suorittaja ja ylivoimalla hyvä. Hintava varmasti. Joten en usko tänne tulevankaan. Minun Ilvekseen kyllä kelpaisi.

Vaikka kiekollinen pakki tarvitaankin ja mielellään right, ni noin asennevammaista pelaajaa omassa päädyssä en halua. Somejuttujen mukaan Kousaa ei kiinnosta pätkääkään oma pää.

Toki en ole miestä itse juurikaan seurannut. Eli olen somejuttujen varassa mielipiteineni. Monesti olen kuitenkin tällaisia lukenut Kousasta, joten kiitos ei. Hinta/laatu tod myös Kousalle reilusti edullinen.

Kousan plusmiinus viime kaudella -7
ja saman seuran ja saman pelaajaprofiilin Lyytinen taas +14
 
Viimeksi muokattu:

Ikone

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
242
Mitäs myde? Vois olla viime kauden jälkeen aikas halpa, haluaa olla Tampereella, vois toimia laidalla (tai rotaatiossa), kesän joukkue harjoittelun jälkeen vois sopeutua paremmin pelitapaan ja joukkueeseen. Ei varma top 2kentän hyökkääjä, mutta kyllä se pisteitäkin osaa tehä.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 530
Mitäs myde? Vois olla viime kauden jälkeen aikas halpa, haluaa olla Tampereella, vois toimia laidalla (tai rotaatiossa), kesän joukkue harjoittelun jälkeen vois sopeutua paremmin pelitapaan ja joukkueeseen. Ei varma top 2kentän hyökkääjä, mutta kyllä se pisteitäkin osaa tehä.
Ei helvetissä. Kyllä Myden tekeminen nyt nähtiin viime kaudella.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 359
En näe, että Myttysellä olisi ollut kiinni siitä että ei päässyt sisään pelitapaan. Mydellä on hyvä pelisilmä ja sitä väläytteli viime kaudellakin etenkin ylivoimalla. Sillä niitä pisteitäkin tuli. Ongelma oli se, ettei liike riittänyt pelitapaan alkuunkaan ja se valitettavasti ei taida yhdessä kesässä korjaantua.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 484
Löytyisikö se kuuluisa rightin pakki tästä joukosta?:
















Viimeisenä mainittu olisi mielenkiintoinen kaveri.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 161
Laiturifantasiointia:

Trevor Mingoia - toiveissa edelleen, olisi pelikuntoisena sitä mitä lääkäri määrää
Otto Koivula - uusi yritys olympiajoukkueeseen ja NHL-uraan Ilveksen kautta
Joona Koppanen - uusi yritys NHL-uraan Ilveksen kautta
Linus Sandin - heikompi kausi SHL:ssa alla, kävi lainalla AHL:ssa
Harri Pesonen - alla vähän heikompi KHL-kausi seuranvaihtoineen, kiinnostaa todennäköisesti Sveitsin seuroja
Jacob Berglund - myös heikohko KHL-kausi alla, mutta maajoukkueen matkassa
Jonas Enlund - KHL-tehot heikentyneet kausi kaudelta, olisi hyvä piikki naapurille
Olli Palola - keskinkertainen kausi SHL:ssa, mutta pudotuspeleissä 6 maalia, olisi hyvä piikki naapurille
Arttu Ilomäki - keskinkertainen kausi SHL:ssa, odottanee ensisijaisesti sentterin roolia
Brendan Gaunce - lyhyellä jaksolla hyvät näytöt SHL:ssa, lienee taloudellisesti Ilveksen ulottumattomissa
Otto Somppi - NHL-sopimus umpeutuu, tosin umpisentteri
C.J. Smith - NHL-portit menneet kiinni
Miikka Salomäki - Pohjois-Amerikan kiertue tullee päätökseen, Kärpät todennäköisin seura Suomessa

Heponiemen toinenkin NHL-sopimuskausi on mennyt niin surkeasti, että häntäkin voisi kysellä Suomeen lainalle.

Tuo lista alkaa tyhjentymään, mutta esim. Sandin olisi hyvä haku.
 
Ylös