• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo kuudetta kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Puujalka

Vakiokokoonpanossa
Mites tuo Juuso Puustinen, ois helvetin kova hankinta vaikka en kyllä HIFK ja JYP aikoina pitänyt mitenkään erikoisena loppujen lopuksi, mutta silti maaleja tehnyt kovalla prosentilla jo monta vuotta, olisi ihan unelmaa..

Puujalka

Vakiokokoonpanossa
Siksi tänne scouttaus/fantasionti/mutuilu ketjuun, että luin uutisen että etsii uutta seuraa, mutta todennäköisesti jatkaa KHL

El Reino

Luottopelaaja
Maksim Matushkin on mielenkiintoinen tapaus. Tilastojen mukaan hän tekee suhteellisen kovaa jälkeä ja pisteitä per ottelu tuli viime kaudellakin lähes samalla tahdilla (0,77) kuin Pressilla (0,83) paljon kovempaa jälkeä tehneessä kokoonpanossa. Matushkin sai luottoa melkein 22 minuuttia ottelua kohden.

Liike on heikkous ja omissakaan hän ei ole parhaimmillaan, mutta tulos on kuitenkin ollut viime vuodet suhteellisen hyvää tasoa. Jotain negatiivista hänestä kuitenkin ilmeisesti heijastuu, kun Tapparakaan ei ole kynsin ja hampain pitämässä hänestä kiinni (vai onko hintalappu jo KHL-tasoa).

En laittaisi keittiöveistä läpi vatsalaukkuni, jos tämä ruotsalaisvenäläinen olisi ensi kaudella Parikan pakkiparina.

Neljätoista

Rivipelaaja
En laittaisi keittiöveistä läpi vatsalaukkuni, jos tämä ruotsalaisvenäläinen olisi ensi kaudella Parikan pakkiparina.
En minäkään laittaisi, mutta en haluaisi häntä Ilveksessä nähdä. Ilvestä vastaan esitykset olivat samaa tasoa kuin Veripenalla.Pari satunnaista Tapparan peliä katsoin näiden lisäksi ja ammattilaispelaajan ollessa kyseessä totean vain ettei hän oikein vakuuttanut minua.

El Reino

Luottopelaaja
Onko tiedossa, että ei jatkaisi KHL:ssä? Pisteet ainakin olivat sitä luokkaa, että luulisi jatkavan. Ja toisaalta, jos Venäjä kyllästyttää, niin Sveitsistä tai Ruotsista lienee tarjolla niistäkin yli SM-liigan tason.
Juuso Puustinen olisi minun mielestäni kovempi nimi kuin Mingoia ja olisi SM-liigaan todella kovan luokan hankinta. Neljän viime kauden aikana on syntynyt 87 maalia, joista 57 KHL:ssa. PPG viime kaudella oli samaa tasoa kuin Ruohomaalla tai Pulkkisella.

Vakiokokoonpanossa

"− Ei ole tällä hetkellä sopimusasioihin mitään kommentoitavaa. Kyllä minä ulkomailla viihdyn ja siellä olisi tarkoitus pysyä, Puustinen paljastaa. "

Jakpot

Luottopelaaja
Kuhan sitä Kousaa ei tänne hommata
Ai, miksi ei?

Aikas takuuvarma suorittaja ja ylivoimalla hyvä. Hintava varmasti. Joten en usko tänne tulevankaan. Minun Ilvekseen kyllä kelpaisi.

Ai, miksi ei?

Aikas takuuvarma suorittaja ja ylivoimalla hyvä. Hintava varmasti. Joten en usko tänne tulevankaan. Minun Ilvekseen kyllä kelpaisi.
Vaikka kiekollinen pakki tarvitaankin ja mielellään right, ni noin asennevammaista pelaajaa omassa päädyssä en halua. Somejuttujen mukaan Kousaa ei kiinnosta pätkääkään oma pää.

Toki en ole miestä itse juurikaan seurannut. Eli olen somejuttujen varassa mielipiteineni. Monesti olen kuitenkin tällaisia lukenut Kousasta, joten kiitos ei. Hinta/laatu tod myös Kousalle reilusti edullinen.

Kousan plusmiinus viime kaudella -7
ja saman seuran ja saman pelaajaprofiilin Lyytinen taas +14

Viimeksi muokattu: