Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minzu85
  • Alkaa Alkaa
Maksaa liian paljon, ei Tillu isoja masseja tarjoa
Tai Tillu on tarjonnut 30.000e kaudesta ja Brendanin pitää maksaa itse vain puolet lentolipusta.
Mää kun olen ymmärtänyt, että Jalo istui kirstun päällä, mutta ilmeisesti Tillu hoitaa nykyään sitäkin virkaa.

• Tykkää
Reactions: M22
Eikai tuossa kukaan ole puhut kuka rahasta päättää vaan siitä mitä Tillu tarjoaa.
Kukas sille Tillulle ne raamit asettaa siihen rahan käyttöön?

EDIT: Ja tää ei ole missään nimessä Tillun puolustelua. Olen aivan täynnä kyseistä herraa, mutta mää luulen, että tässä kohtaa pelkän UTJ:n vaihtaminen ei muuttaisi mitään jos Jalo ja Seppä vastaavat siitä rahan käytöstä edelleen.

Kukas sille Tillulle ne raamit asettaa siihen rahan käyttöön?

EDIT: Ja tää ei ole missään nimessä Tillun puolustelua. Olen aivan täynnä kyseistä herraa, mutta mää luulen, että tässä kohtaa pelkän UTJ:n vaihtaminen ei muuttaisi mitään jos Jalo ja Seppä vastaavat siitä rahan käytöstä edelleen.

Niin varmasti Jalo sanelee rahasta mutta joka tapauksessa se on Tillu joka tarjoaa.

Niin varmasti Jalo sanelee rahasta mutta joka tapauksessa se on Tillu joka tarjoaa.
Joo, mutta jos nyt uskottavia lähteitä on uskominen niin Tillun kädet ovat sidotut sen määrän kanssa kuinka paljon voi tarjota.
Jos Tillulle sanotaan, että "tuohon pelaajan voi käyttää 150k" ja Tillu tarjoaa sen niin vaikea siitä on Tillua syyttää.

Toi nyt oli tottakai hyvin kärjistetty esimerkki.

• Tykkää
Reactions: OTP
Olin kattomassa (pakon edessä) Tappara-Kalpa peliä ja Lantta on kyllä erinomainen aloittaja. Tuli mieleen Björninen. Yritin muutenkin seurata Lantan pelaamista eikä ainakaan mitään isoja virheitä tehny vs. mitä moni muu Ilveksestä harrastaa. Asenne tuntui olevan kohdallaan.

Viimeksi muokattu:
Olin kattomassa (pakon edessä) Tappara-Ilves peliä ja Lantta on kyllä erinomainen aloittaja. Tuli mieleen Björninen. Yritin muutenkin seurata Lantan pelaamista eikä ainakaan mitään isoja virheitä tehny vs. mitä moni muu Ilveksestä harrastaa. Asenne tuntui olevan kohdallaan.
Meinasit varmaan Tappara-Kalpa peliä ?

Olin kattomassa (pakon edessä) Tappara-Ilves peliä ja Lantta on kyllä erinomainen aloittaja. Tuli mieleen Björninen. Yritin muutenkin seurata Lantan pelaamista eikä ainakaan mitään isoja virheitä tehny vs. mitä moni muu Ilveksestä harrastaa. Asenne tuntui olevan kohdallaan.
Aikaisemminkin Lantasta kirjoittanut että mieshän ei mikään synnynnäinen duunari ole, teki Mestiksessä hyvällä tahdilla Imatrassa pisteitä. SaiPassa sitten tuli Liiga-tasolla seinä vastaan ja taidot ei kärkikenttiin riittäneet. Niin Iisalmen kautta KalPaan jossa duunarihommien kautta vakipaikka Liigaan. Oli mitä mieltä vaan herrasta ja typeriä aivopieruja hän on liikaa harrastanutkin, niin tuskin tulee löysäilemään Liigassa ikinä. Kovaa työtä myöhemmällä iällä vaatinut että Liigassa pelaa.

Pitäisiköhän meidän tän kauden senttereidenkin kasvattaa viikset? Hyvin ehtii kalapuikot pleijareihin vielä.
Jos ei puske karvaa, niin sitten nämä (samalla rahalla Hanson brothers tyyli)!
1772913948403.png

Aikaisemminkin Lantasta kirjoittanut että mieshän ei mikään synnynnäinen duunari ole, teki Mestiksessä hyvällä tahdilla Imatrassa pisteitä. SaiPassa sitten tuli Liiga-tasolla seinä vastaan ja taidot ei kärkikenttiin riittäneet. Niin Iisalmen kautta KalPaan jossa duunarihommien kautta vakipaikka Liigaan. Oli mitä mieltä vaan herrasta ja typeriä aivopieruja hän on liikaa harrastanutkin, niin tuskin tulee löysäilemään Liigassa ikinä. Kovaa työtä myöhemmällä iällä vaatinut että Liigassa pelaa.
Juurikin tämä olemus hänestä huokuu että mitään ei ole
saanut helposti, vaan tehnyt duunia ammattinsa eteen. Ei ainakaan tuntunut flegmaattiselta tai ylimieliseltä. Paljon on Lanttaa täälläkin haukuttu mutta veikkaan että työmoraali on kohdallaan.

Haukkunsa on ansainnut. Ei ole sellainen aggressiivinen kaveri, mutta jostain selkäytimestä tulee niitä rottamaisuuksia. Niitä on vaikea kitkeä pois, mutta toivottavasti on löytänyt keinot siihen.

Haukkunsa on ansainnut. Ei ole sellainen aggressiivinen kaveri, mutta jostain selkäytimestä tulee niitä rottamaisuuksia. Niitä on vaikea kitkeä pois, mutta toivottavasti on löytänyt keinot siihen.
Turha sitä on kiistää, että Lantta ei olisi ainakin jollakin tasolla välinpitämätön muista pelaajista. Mutta, on sekin, että kun lataat 110 joka vaihtoon niin joskus kolisee. Lantan pelityyli on riskialtis.

Silti tuollaiset pelaajat on tyypillisesti ollut aina omien fanien suosiossa. Katsellaas nähdäänkö sama Lantankin kohdalla.

Turha sitä on kiistää, että Lantta ei olisi ainakin jollakin tasolla välinpitämätön muista pelaajista. Mutta, on sekin, että kun lataat 110 joka vaihtoon niin joskus kolisee. Lantan pelityyli on riskialtis.

Silti tuollaiset pelaajat on tyypillisesti ollut aina omien fanien suosiossa. Katsellaas nähdäänkö sama Lantankin kohdalla.

Minut voi heittää tervaan ja pyöritellä höyhenissä. Sytyn jollain tasolla tästä rekrystä. Aikansa sitä piti sulatella, mutta tarkka seuranta on kääntänyt ajatukseni pelaajasta toiseen suuntaan. Tietystikään en haluaisi pelikieltoihin johtavia rottailuja Ilveksen pelaajilta nähdä, mutta lähiaikojen perusteella rottailu kuuluu Liigaan, ja olen valmis antamaan myös Lantalle mahdollisuuden. Kiroan pelikieltoja vasta sitten, jos tai kun niitä tulee meidän paidassa.

Onhan tässä sulattelemista, mutta niin oli Tommi Tikassakin aikoinaan.

Hyvin siihen kuitenkin sopeutui, ennen Pelicans-sarjan aivopierujäähyä ja Levin reissutarinoita.

Lantta on siinä mielessä upgrade, että en muista viime kauden pleijareista vastaavia, eikä tainnut ehtiä edes Levin hangille kun piti olla nostelemassa kannua.

Takaisin