Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

ilvesperhe

Luottopelaaja
Viestejä
2 492
Ja jos Niku pelaa loppukauden toisessa liigaporukassa, ei hinta kahden kuukauden pätkädiilistä ole millekään seuralle ylivoimainen.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 290
Niih, eikös nimenomaan tullut Suomeen ja Jyväskylään osin myös perheen vuoksi, mutta nyt sitten lähtisi johonkin Sveitsiin keräämään tiliä. Niin, en tiedä.
Mää ihan oikeesti luulen, että Niku tulee kirjoittamaan JYP:in kanssa jonkun aivan kipeen sopimuksen.
En ihmettelisi jos olisi ihan oikeesti joku 3x300 000
 

Raimo78

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
696
Minua kyllä risoo nyt se, että tämän kurimuksen keskellä johonkin himputin merkityksettömään EHT-höntsyilyyn joudutaan antamaan 2 meitin kärkihyökkääjää....Tähän vielä lisätään se, että koko joukkue on vaikuttanut jotenkin tahmaisen väsyneeltä. Toivoa todella sopii, että kyse on tammikuun kovasta reenikuurista ja jumista. Mahtaakohan Iksan ja Tikin jumi helpottaa tuolla nyt sitten!!??

Tuntuu, että ikinä ennen ei ole siirtorajavahvistusten osalta itselläni ollut näin epävarmaa tunnetta siitä, kuka/ketkä tässä tilanteessa auttaisi/vat Ipaa eniten.
Tämä ihan sen vuoksi,että kaksikaan pelaajaa ei meitä pelasta, jos muun joukkueen tekeminen on nähdyn kaltaista.

No, uskon että mahdollinen jumi helpottaa ja maalinteossa lähtee Korkeasaari joukkueelta selästä.

Ehkä kallistuisin kuitenkin kovaan maalintekijään, kuka sitten olisikaan. Gardiner voisi olla saatavilla...Toisaalta oman maalin edustalle ja kulmavääntöihin voisi kaveri olla tarpeen. Latvala ja Tikka lähinnä edustavat tätä osastoa. Masin on meille todella tärkeä pelaaja, toivottavasti olisi täydessä tikissä ennen poffeja.

Eletään jännän äärellä....
 
Viimeksi muokattu:

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 670
Tuli perheen takia, mutta uskon tuon puolustusvoimien kolkuttelevan ovea ja ulkomaat kutsuu.

Niin, on kyllä julkisestikin valitellut tuota armeija asiaa. Tänään hänen agenttinsa sanoi jossain mediassa että mikäli joku NHL seura tarjoaa yksisuuntaista, niin todennäköisesti kiinnostuu. Tämä siis ensi kauden osalta.
Nämä Nikut ovat ehkä tavallista perhekeskeisempiä, joten luulisin, että tämän kauden ratkaisut syntyvät perheen ehdoilla.
Olisin hämmästynyt jos menee Ruotsiin. Pikemminkin Suomi tai Sveitsi.
 

ilvesperhe

Luottopelaaja
Viestejä
2 492
Niin, on kyllä julkisestikin valitellut tuota armeija asiaa. Tänään hänen agenttinsa sanoi jossain mediassa että mikäli joku NHL seura tarjoaa yksisuuntaista, niin todennäköisesti kiinnostuu. Tämä siis ensi kauden osalta.
Nämä Nikut ovat ehkä tavallista perhekeskeisempiä, joten luulisin, että tämän kauden ratkaisut syntyvät perheen ehdoilla.
Olisin hämmästynyt jos menee Ruotsiin. Pikemminkin Suomi tai Sveitsi.
Tuskin se mitään perhettä raahaa mukanaan jos pelaa kaksi kuukautta Sveitsissä.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 046
Anteeksi kaikki...ei nyt liity isosti ketjun aiheeseen, mutta tuoreen erityislapsialokkaan faijana kyllä suoraan sanottuna vituttaa nämä "überhuippu-urheilijat", jotka itkee pakollista varusmiespalvelustaan.

Itse koittaa koko ajan tsempata kundia, että kyllä se siitä ja "pure hammasta vaan" ja nämä +200k nostavat on ihan jumalauta tukossa muutamasta mahdollisesta kuukaudesta kassulla.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 302
Niin, on kyllä julkisestikin valitellut tuota armeija asiaa. Tänään hänen agenttinsa sanoi jossain mediassa että mikäli joku NHL seura tarjoaa yksisuuntaista, niin todennäköisesti kiinnostuu. Tämä siis ensi kauden osalta.
Nämä Nikut ovat ehkä tavallista perhekeskeisempiä, joten luulisin, että tämän kauden ratkaisut syntyvät perheen ehdoilla.
Olisin hämmästynyt jos menee Ruotsiin. Pikemminkin Suomi tai Sveitsi.

Olli Jokinen sai aikanaan (monen muun tapaan) erikoislääkärin lausunnon, että oli kykenemätön marssimaan tms. Samaa odotettavissa Nikun ja muiden osalta.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 670
Tuskin se mitään perhettä raahaa mukanaan jos pelaa kaksi kuukautta Sveitsissä.

Voi olla niinkin, mun veikkaus kuitenkin on, viitaten tuohon perhekeskeisyyteen, että jos lähtee ulkomaille vaikka pariksikin kuukaudeksi, niin perhe lähtee mukana.
Pianhan tuo selviää.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 670
Anteeksi kaikki...ei nyt liity isosti ketjun aiheeseen, mutta tuoreen erityislapsialokkaan faijana kyllä suoraan sanottuna vituttaa nämä "überhuippu-urheilijat", jotka itkee pakollista varusmiespalvelustaan.

Itse koittaa koko ajan tsempata kundia, että kyllä se siitä ja "pure hammasta vaan" ja nämä +200k nostavat on ihan jumalauta tukossa muutamasta mahdollisesta kuukaudesta kassulla.
Olen pitkälti samaa mieltä. Ja sanoi tuo Nikukin viimeisimmässä haastattelussa jotenkin, että "parempi, kun en nyt siitä asiasta lausu mitään".
Voisi kuvitella, että on saanut palautetta.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 891
Anteeksi kaikki...ei nyt liity isosti ketjun aiheeseen, mutta tuoreen erityislapsialokkaan faijana kyllä suoraan sanottuna vituttaa nämä "überhuippu-urheilijat", jotka itkee pakollista varusmiespalvelustaan.

Itse koittaa koko ajan tsempata kundia, että kyllä se siitä ja "pure hammasta vaan" ja nämä +200k nostavat on ihan jumalauta tukossa muutamasta mahdollisesta kuukaudesta kassulla.
Juu ja saavat vielä varmat 6kk hommat, moni normaali alokas siellä näinäkin hetkinä miettii, että mitähän helvettiä sitä tekee, jos vuoden nakki napsahtaa.
Ihan Nikun oma moka, kun ei aikanaan nuorempana hoitanut tuota pois alta.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 046
Juu ja saavat vielä varmat 6kk hommat, moni normaali alokas siellä näinäkin hetkinä miettii, että mitähän helvettiä sitä tekee, jos vuoden nakki napsahtaa.
Ihan Nikun oma moka, kun ei aikanaan nuorempana hoitanut tuota pois alta.
Saavat 6kk hommat, mistä vajaa 2kk eli alokasaika "vähän tiukempaa runtua". Luulis sen verran luonteenlujuutta olevan huippu-urheilijalla ettei ihan hienopieruksi tarttis heittäytyä...

Kannattaa muistaa, että yleinen asepalvelus on isoin syy siihen, että meillä on yksi Euroopan vahvimmista puolustuksista (auttaa psykoottisen naapurin kanssa rinnakkaiselossa).

sori taas...vika inttiläppä
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 891
Saavat 6kk hommat, mistä vajaa 2kk eli alokasaika "vähän tiukempaa runtua". Luulis sen verran luonteenlujuutta olevan huippu-urheilijalla ettei ihan hienopieruksi tarttis heittäytyä...

Kannattaa muistaa, että yleinen asepalvelus on isoin syy siihen, että meillä on yksi Euroopan vahvimmista puolustuksista (auttaa psykoottisen naapurin kanssa rinnakkaiselossa).

sori taas...vika inttiläppä
Äkkiäkös tuota luulisi, että ei ole ainakaan mikään ison porukan ahdistus, eikä kunto esteenä, mitkä ilmeisesti ovat nykypäivänä yleisimmät syyt keskeyttämiseen.

Pelkkä "ei kiinnosta" ei käy.
 

Blackhawk

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
943
Gregoire on sarjan ykköspakki kokonaisvaltaisesti. Silti ottaisin ehkä Nikun juuri hyökkäyspään erikoisosaamisen vuoksi.

Nikulla ei ole myöskään saman tason paria kuin Gregoirella (Almari) tai Lancasterilla (Parikka). Kemiläinen on selkeämmin ylivoimapyssy ja minun papereissani tämän kolmikon takana.

Omassa päässä Seppälä ja Parikka ovat ykkösnimet.
Minä en ottaisi Nikua ennen Gregoirea. Vertailu on vähän sama kuin Erik Karlsson vs esim.Roman Josi/Victor Hedman, sata kertaa sadasta jälkimmäinen. Oon seurannut ja kuullostellut Jyppiä tälläkin kaudella erityisen paljon ja kyllä Niku on omissa järkyttävän HUONO ja liian usein flegmaattinen. Siihen on todella syynsä miksi pelaa täällä eikä rahaliigoissa. Ja kuten kaikki tietävät, hyökkäyspäässä ylikylän äijä, mutta useampi maali on tällä kaudella tullut Nikun hasardimaisen ykkössyötön johdosta.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 290
Melkeen uskaltaa vailla mitään tietolähteitä faktana sanoa että varmasti on oltu yhteyksissä jkl. Varmaan moni joukkue
Joo voisin myös laittaa pääni pantiksi, että JOKAINEN liiga joukkue joka tähtää pudotuspeleihin on ollut yhteyksissä Jyväskylän suuntaan.
 
Ylös