Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 447
Mietitääs nyt oikeasti tätä. Niku on lähes NHL-tason pelaaja. Jos Jyp päästää miehen siirtymään, niin on kyllä aika hemmetin monta seuraa kyselemässä miehen perään. Saattaa tulla aivan tolkuttoman kovia tarjouksia esimerkiksi Sveitsistä.

Ketään ei varmaan hirveesti harmita, jos nämä Jypin kärjet menee ulkomaille. Menettäminen toiseen Liiga-seuraan on se mikä kaivelee.
 

AinaIlves

Luottopelaaja
Viestejä
2 416
Gardiner yksinkin olisi toki hyvä, mutta heti tulee sellainen fiilis, että jos maalinteko ei joukkueella toimi, niin yksi mies onnistutaan vetään siihen samaan synkkyyteen mukaan ja tappaan senkin tehot. Niku onkin sitten jo ylikylän mies, että Niku-Gardiner kaksikkoa ei kyllä enää sammuteta ja ne voi kaksin nostaa koko joukkueen mukanaan.

Olen samoilla linjoilla Hyrrän kanssa. Kun joukkueen peli sakkaa niin ei se 1-2 hankinnalla siitä parane. Kyllä tässä täytyy saada muukin joukkue palaamaan sille tasolle, jolla ovat Ilveksen tuonne kärkitaistoihin tuoneet. Yksi maalitykki ei sitä tilannetta paranna sormia napsauttamalla.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 344
Mietitääs nyt oikeasti tätä. Niku on lähes NHL-tason pelaaja. Jos Jyp päästää miehen siirtymään, niin on kyllä aika hemmetin monta seuraa kyselemässä miehen perään. Saattaa tulla aivan tolkuttoman kovia tarjouksia esimerkiksi Sveitsistä.

Nikun itsensä kannalta on oleellista päästä paikkaan, missä on paras mahdollisuus antaa näyttöjä NHL-seuroille. Toisaalta pienten lasten isänä halunnee olla myös läsnä perheen arjessa.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 041
Nikun itsensä kannalta on oleellista päästä paikkaan, missä on paras mahdollisuus antaa näyttöjä NHL-seuroille. Toisaalta pienten lasten isänä halunnee olla myös läsnä perheen arjessa.

Juu kyllähän kaikki on mahdollista. Mutta eipä tuollainen parin kuukauden rahakas keikka Sveitsiin varmasti kovin pahalta tuntuisi.
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 458

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 607
Mietitääs nyt oikeasti tätä. Niku on lähes NHL-tason pelaaja.
Sen mitä minä olen JYP:in pelejä tällä kaudella seurannut niin Nikun avut hyökkäyspäähän ovat heittämällä NHL tasoa, mutta kun ne avut siellä omassa päässä näyttää välillä Mestis tasolta niin mää ihan oikeesti luulen, että tasan ainut syy sille, että Niku ei pelaa NHL:ssä on se oman pään peli.

Vaikka onkin hyökkäävä puolustaja niin jos meinaat NHL:ssä pelata kyllä sun on pakko siellä omassa päässä pärjätä edes jotenkin.

Oon tällä kaudella nähnyt monen monta kertaa kun JYP:ille tehdään maali mikä menee 100% Nikun piikkiin.
 

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Viestejä
11 458
Sen mitä minä olen JYP:in pelejä tällä kaudella seurannut niin Nikun avut hyökkäyspäähän ovat heittämällä NHL tasoa, mutta kun ne avut siellä omassa päässä näyttää välillä Mestis tasolta niin mää ihan oikeesti luulen, että tasan ainut syy sille, että Niku ei pelaa NHL:ssä on se oman pään peli.

Vaikka onkin hyökkäävä puolustaja niin jos meinaat NHL:ssä pelata kyllä sun on pakko siellä omassa päässä pärjätä edes jotenkin.

Oon tällä kaudella nähnyt monen monta kertaa kun JYP:ille tehdään maali mikä menee 100% Nikun piikkiin.
Siinä Masin puolustavana parina, niin ei mitään hätää! ;)
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 277
Sen mitä minä olen JYP:in pelejä tällä kaudella seurannut niin Nikun avut hyökkäyspäähän ovat heittämällä NHL tasoa, mutta kun ne avut siellä omassa päässä näyttää välillä Mestis tasolta niin mää ihan oikeesti luulen, että tasan ainut syy sille, että Niku ei pelaa NHL:ssä on se oman pään peli.

Vaikka onkin hyökkäävä puolustaja niin jos meinaat NHL:ssä pelata kyllä sun on pakko siellä omassa päässä pärjätä edes jotenkin.

Oon tällä kaudella nähnyt monen monta kertaa kun JYP:ille tehdään maali mikä menee 100% Nikun piikkiin.
Parempi versio Kemiläisestä. Hyökkäyspäähän homma hoituu mutta omissa ollaan hukassa, Kemiläinen -4 tehotilasto kun esim. Parikka sitten toisessa päässä plussalla. Tehopakeista jos katsoo niin Gregoire myös huimasti plussalla.

Naurattaa kun Kemiläisestä leivotaan jotain liigan parasta pakkia vaikka ei siellä päinkään. Hyökkäystehoja en kiistä, mutta varmaan pakin pitäisi osata puolustaa myös.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 277
Taitaa tässä taas käydä heikosti. On niin hiljaista.
Noh odotellaan, eiköhän Jyp vasta mieti että aukeaako se kauppa nyt kunnolla vai ei.

Vielä on aikaa, toki mitä nopeammin saataisiin palaset kohdalleen, sen parempi.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Ei nämä Jypin kirkkaimmat tähdet Ilvekseen ole tulossa, vaikka myynti alkaisi 3 minuutin päästä.

Vai uskooko joku oikeasti näin?

Jotain Roobaa ja Lahtista voisikin olla saatavilla.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 344
Gregoire on sarjan ykköspakki kokonaisvaltaisesti. Silti ottaisin ehkä Nikun juuri hyökkäyspään erikoisosaamisen vuoksi.

Nikulla ei ole myöskään saman tason paria kuin Gregoirella (Almari) tai Lancasterilla (Parikka). Kemiläinen on selkeämmin ylivoimapyssy ja minun papereissani tämän kolmikon takana.

Omassa päässä Seppälä ja Parikka ovat ykkösnimet.
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 447
Eiköhän se Niku lähde amerikkaan kuin tulisilla hiilillä, jos vaan ovi vähänkin raottuu. Eikös ne siellä jenkeissä jotenkin (en tiedä miten ja miksi) vältä armeijan vihreät kokonaan?
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 801
Tulkaa nyt joku tietäjä heittämään vähän jotain huhua kehiin kun oikeasti alkaa puristaa ja vituttaa edelleen nuo viimeismmät pelit. Jotain toivoa nyt kiitos.
 

TammiTorjuuKatsomoon

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
220
Taitaa tässä taas käydä heikosti. On niin hiljaista.
Viime vuonna siirtoja umpeutui 1.3. klo 24. Kolme päivää ennen siirtorajaa 26.2. tiedotettiin Colton Beckin ja Daniel Gazdan sopimukset. Edellisenä päivänä ennen siirtorajan umpeutumista 28.2. julkaistiin Anttilan sopimus. Siirtorajapäivänä 1.3. ilmoitettiin Haapalan sopimus sekä Iso-Mustajärven loppukauden jatko Ilveksessä ja Niko Parkkisen pelaajaoikeuksien siirtyminen Ilvekselle loppukaudeksi.

Tänä vuonna siirtorajapäivä on siis 15.2., eli yhdeksän päivää on jäljellä. Olen kyllä henkilökohtaisesti ihan varma, että pelaajia tulee vielä sisään ennen siirtorajan umpeutumista.
 

ilvesperhe

Luottopelaaja
Viestejä
2 501
Näkisin mahdollisuuden pelata loppu kauden Liigassa. Nytkin jo tehnyt 37 pistettä ja Rafalskin/Rautakallion ennätykseen on enää 16 pistettä - sekös olisi hyvä NHL silmällä pitäen. Ilvekseen vaan!;)
Sivuhuomautuksena jotta Rocky teki pisteensä 36 pelin aikana, kyllä yleensä tulee enemmän pojoja kun saa useamman illan yrittää.
Onhan koko pelin luannekin muuttunut. Nämä vuosikymmenien takasten ennätyksien rikkomisten hehkutus on vähän niin ja näin.
Mutta jos menee rikki niin menee.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 154
Itse veikkaan että Niku pysyy liigassa, mutta missä seurassa lienee kysymys. Kuitenkin 2 lasta niin ei oo kovin helppoo lähteekki sit ulkomaille.
Niih, eikös nimenomaan tullut Suomeen ja Jyväskylään osin myös perheen vuoksi, mutta nyt sitten lähtisi johonkin Sveitsiin keräämään tiliä. Niin, en tiedä.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 583
Niih, eikös nimenomaan tullut Suomene ja Jyväskylään osin myös perheen vuoksi, mutta nyt sitten lähtisi johonkin Sveitsiin keräämään tiliä. Niin, en tiedä.
Tuli perheen takia, mutta uskon tuon puolustusvoimien kolkuttelevan ovea ja ulkomaat kutsuu.
 
Ylös