Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Petelius

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
658
Edellisillä kausilla 23 ja 16 peliä ja kaikkiaan 4 tehtyä maalia, niin ei kyllä innosta.
Olisko käynyt korona kaudella, että on jäänyt Wildissa taxi porukkaan ja rouskuttanut poppareita. Sitten hakenut pelipaikkaa jostain ylhäältä viime kaudelle ja kun ei ole napannut, tehnyt loppukauden pahvin Mooseen. Toinen skenaario on toki se, että mennyt rikki ja siksi pitkään pois. Tuskin Tillu raahaa toipumaan tänne jos tilanne on näin.
 

Esa Toskanen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
501
Vahva kutina, että ensiviikolla tulisi sentteri Ilveksen vahvuuteen. Ei varmaa, ei 90%, vaan vahva kutina kuulopuheiden perusteella.

Nuori kanukki ilmeisesti kyseessä, jos asiat menevät maaliin.

Eli eiköhän parasta olisi jokaisen pitää innostus matalalla ennen kuin mitään varmaa on.
Hiljaista on tämän suhteen, tuskin mitään uutta tietoa on? Ei sillä että ketään vahvistusta välttämättä kaipaisin.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
2 926
Nyt myös David Gustafsson ja Fabian Zetterlund, joiden nimet tässä ketjussa pyöriny ovat tehneet jatkosopimukset nykyisiin seuroihinsa.
Ei sillä, että nää missään vaiheessa olis Ilvekseen tullutkaan. :D
Eiköhän me näillä mennä ja onneks perjantaina kiekko tippuu jäähän!
 

Jartsa

Rivipelaaja
Viestejä
18
Pakisto ihan hyvä, mutta yksi right kiekollinen pakki ei olisi pahitteeksi. Joidenkin huhujen mukaan, Oskari Laaksosella (nähty katsomossa tänään) olisi kiinnostusta palata kasvattajaseuraan. Mielelläni näkisin ainakin itse Laaksosen takasin kasvattajaseurassa. Kaksi jenkeissä vietettyä vuotta on varmasti tehnyt pelimiehestä entistäkin kovemman. Odotellaan jos toimistolla kiinostuttaisiin myös tästä!
 

Penkinlämmittäjä22

Luottopelaaja
Viestejä
2 513
Pakisto ihan hyvä, mutta yksi right kiekollinen pakki ei olisi pahitteeksi. Joidenkin huhujen mukaan, Oskari Laaksosella (nähty katsomossa tänään) olisi kiinnostusta palata kasvattajaseuraan. Mielelläni näkisin ainakin itse Laaksosen takasin kasvattajaseurassa. Kaksi jenkeissä vietettyä vuotta on varmasti tehnyt pelimiehestä entistäkin kovemman. Odotellaan jos toimistolla kiinostuttaisiin myös tästä!
Joo o. Tervetuloa forkalle.
 

Neitikiekko

Luottopelaaja
Viestejä
1 128
Pakisto ihan hyvä, mutta yksi right kiekollinen pakki ei olisi pahitteeksi. Joidenkin huhujen mukaan, Oskari Laaksosella (nähty katsomossa tänään) olisi kiinnostusta palata kasvattajaseuraan. Mielelläni näkisin ainakin itse Laaksosen takasin kasvattajaseurassa. Kaksi jenkeissä vietettyä vuotta on varmasti tehnyt pelimiehestä entistäkin kovemman. Odotellaan jos toimistolla kiinostuttaisiin myös tästä!

Älä höpötä ei ole tulossa. Eikä edes maininnut halua paluusta.
 

Jartsa

Rivipelaaja
Viestejä
18
Älä höpötä ei ole tulossa. Eikä edes maininnut halua paluusta.


En höpötä, eikä varmasti olekkaan tulossa, siinä olet oikeassa. En sanonut, että hän olisi palaamassa, mutta saattaisi olla kiinnostusta. Tämä on mutuiluketju. Oletko keskustellut tänään hänen kanssa? Minä olen.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 939
Ilman sopimusta on mm Tomi Sallinen ja Jere Karjalainen. Onkohan Ilves jommankumman perässä?
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 264
Hinellä vauhti päällä The Red Lionsissa eli vaikka Starsiin sopimus Ilves confirmed?
 
Ylös