Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 574

Korhone

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
952

IG-seuraajista jälleen. Tilastoscouttauksella ei pitäisi olla asiaa Liigaan.
Tällä toki paljon sukulaisia jotka pelaa/pelasivat. Tällä hetkellä aktiivisista vain yksi sellainen joka pelaa kovalla tasolla. Pelaakin sitten toki helvetin kovalla, olisi aika kova vonkale liigaan toi ton serkku Nikita Tertyshny. Toki soppari KHL on mutta eihän sitä tiedä jos vaikka haluaa itse lähteä tuolta pois.
 

eba

Guest
Tosin jos Tillu saanut miehen edullisesti ipan riveihin ja tästä yritetään saada tulevaisuudessa siirtorahat ipan taskuun. Jos ei onnistu niin luulis, että KooVee:hen kelpais.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 265
Tosin jos Tillu saanut miehen edullisesti ipan riveihin ja tästä yritetään saada tulevaisuudessa siirtorahat ipan taskuun. Jos ei onnistu niin luulis, että KooVee:hen kelpais.
Yliopisto-liigaa yhden (!!!) ottelun viime kaudella pelannut kaveri hommataan tänne siirtorahojen takia? :D Kaikkea sitä.

Noilla näytöillä saa itse maksaa pelaamisestaan että mahtuisi edes d-junnujen mukaan.
 

eba

Guest
Yliopisto-liigaa yhden (!!!) ottelun viime kaudella pelannut kaveri hommataan tänne siirtorahojen takia? :D Kaikkea sitä.

Noilla näytöillä saa itse maksaa pelaamisestaan että mahtuisi edes d-junnujen mukaan.
20-21 kaudella kuitenkin ihan ok pisteet tehnyt, jos nyt ei liigaan tule niin vaikka mestikseen sitten.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 571

IG-seuraajista jälleen. Tilastoscouttauksella ei pitäisi olla asiaa Liigaan.
Todella vaikea sanoa puolustajasta oikein mitään tilastoscouttauksella.
Tilastoscoutatkaa Dominik Masin niin eipä sieltäkään mitään ihmeitä löydy. Voihan tää kaveri olla vaikka kuinka kova omanpään luuta.
En siis missään nimessä "puolustele" kyseistä pelaajaa :D
 
  • Tykkää
Reactions: eba
Ylös