Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 651
Niinhän se taitaa olla. Olen sen verran vanha vissiin, että nämä "crosby"-"kane"- "mcdavid" jutut ei oikein uppoo, mutta jatkakaa toki fantasiointia.

Vaikka itse en olisi Erosta Ilvekseen tuomassa, niin en etenkään näissä olosuhteissa näe häntä minään "Crosby, Kane" juttuna.

Ei Eronen ole missään nimessä mikään "fantasia pelaaja" Liigaan.

Mitä taas tähän kiekolliseen rightin pakkiin tulee, niin uskallan arvata, että pelasi jo viime kaudella Ilveksessä.
 
Viimeksi muokattu:

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
Vaikka itse en olisi Erosta Ilvekseen tuomassa, niin en etenkään näissä olosuhteissa näe häntä minään "Crosby, Kane" juttuna.

Ei Eronen ole missään nimessä mikään "fantasia pelaaja" Liigaan.

Mitä taas tähän kiekolliseen rightin pakkiin tulee, niin uskallan arvata, että pelasi jo viime kaudella Ilveksessä.

Itse sen sillai näen. 29-vuotias KHL-tason pelaaja, joka on pelannut uransa pääkaupunki-seudun jengeissä (+2 kautta Venäjällä), joiden kanssa Ilves ei kilpaile pelaajista. Palkka on varmasti +200 000.

Lisäksi meillä on leftin kärkipakkeja Maalahti ja Peltola, jotka tekivät 24 ja 30 pistettä.

Eihän tänne saada tuon ikäisiä ja tuolla tasolla pelaavia omia kasvattejakaan...
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 651
Itse sen sillai näen. 29-vuotias KHL-tason pelaaja, joka on pelannut uransa pääkaupunki-seudun jengeissä (+2 kautta Venäjällä), joiden kanssa Ilves ei kilpaile pelaajista. Palkka on varmasti +200 000.

Lisäksi meillä on leftin kärkipakkeja Maalahti ja Peltola, jotka tekivät 24 ja 30 pistettä.

Eihän tänne saada tuon ikäisiä ja tuolla tasolla pelaavia omia kasvattejakaan...

Erosen viime kausi ei ollut kovinkaan ihmeellinen ja luonnollisesti korona painaa, joten fantasia ei ehkä ole oikea ilmaisu.

Epärealismi taas voisi toimia paremmin jo siitäkin syystä, että leftin pakkeja on tosiaan jo enemmän kuin tarpeeksi.

Ketä omaa kasvattia on yritetty, muttei saatu?
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 840
Joo siitä Jasse Ikosen korvike. Eihän tätä mahdollisuutta voi jättää käyttämättä. Markkinointiosastolle duunia!
 

Petelius

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
658
Jos Jokerien KHL kausi menee ohi, niin ainakin suomalaisten pelaajien pitäminen sopimuksen piirissä voisi tuoda lainamarkkinoille mielenkiintoisia nimiä täällä pelanneista. Mörkö, Kivistö, Haapala, Savinainen, Lindbäck
 

LentsunIpa

1931
Viestejä
744
Jos Jokerien KHL kausi menee ohi, niin ainakin suomalaisten pelaajien pitäminen sopimuksen piirissä voisi tuoda lainamarkkinoille mielenkiintoisia nimiä täällä pelanneista. Mörkö, Kivistö, Haapala, Savinainen, Lindbäck
Kyllä ne sen jossain gulagissa pelaavat läpi. Putskua ei kiinnosta kenenkään muun terveys tippaakaan, kuin oman valtaeliittinsä, jos niidenkään.
 

Kyy001

Guest
Kyllä ne sen jossain gulagissa pelaavat läpi. Putskua ei kiinnosta kenenkään muun terveys tippaakaan, kuin oman valtaeliittinsä, jos niidenkään.
Eiköhän siellä suomalaisilla pelaajillakin ole sanansa sanottava jos eivät halua henkeänsä riskeerata.
 

LentsunIpa

1931
Viestejä
744
Eiköhän siellä suomalaisilla pelaajillakin ole sanansa sanottava jos eivät halua henkeänsä riskeerata.
No ainakin sibirin pelaajat ovat jo lentäneet paikalle, myös suomalaiset. Siellä on omskissakin suomalaisia pelaajia ja koko joukkueen henkilökunta pistettynä karanteeniin. Jokerit tietysti vähän eri asia.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 651
Ainakin Jesse Joensuu on jo julkisesti ilmoittanut ettei tule muuttamaan Venäjälle.

Jos näin käy, niin muutkin perheelliset saattavat jättää tuon reissun väliin. Ulkomaalaisille ja perheettömille tuo ei välttämättä ole niin paha rasti, että jättäisivät sadat tuhannet eurot saamatta.
 
Ylös