Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 939
Kyllä ainakin mun papereissa Maccelli, Ikonen, Suomi ja Meskanen edelle menee
Keyvesti. Kyllähän tuommoinen kolmosketjuun menisi, vaikkapa sitten Antosen tilalle.

Mutta paukut siihen The Ykkössentteriin
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 873
Kyllä ainakin mun papereissa Maccelli, Ikonen, Suomi ja Meskanen edelle menee

Kunhan vaan nuo kaikki täällä pelaa. Ottaisin Keräsen heti tuohon Top neloseen, jos Suomi tai Maccelli lähtee. Ei noita noin 35-40 pisteen takuulaitureita Liigassa jonoksi asti ole. Ei meilläkään.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 450
Rupee jo niinku oikeesti pikkuhiljaa ärsyttää tuo kitinä. Mitä järkeä ois laittaa sopimus pelaaja ulos? Maksetaanko monelle huvin vuoksi palkkaa. Ja Lepillä oli omat ongelmansa viime kaudella.Halvahko pelaaja jolla on takuulla kyvyt tehä +40 pinnaa täs sarjas.
 
Viimeksi muokattu:

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
En itse ymmärrä miksi Antonen ja/tai Lepaus halutaan pois. Kahteen kauteen kuitenkin keskimäärin 60p kummatkin. Jos Lepaus olisi esim Kerhossa tehnyt 40p, olisi kiljunta ollut hänestä täälläkin käynnissä.

Nämä veljekset kun löytäisivät tasaisuutta jostain. Vai onko fysiikka ollut huono, vai mistä ihmeestä johtuu, että molemmat kadonneet täysin kuvasta kahden hyvän syyskauden jälkeen? Tuntunut että edes helppoa syöttöä kumpikaan ei saa perille, paitsi toisilleen. Muiden kanssa pelaaminen ollut liki mahdotonta kevätkausina.
 

Vasen pakki

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
618
Lepaus on yks yliarvostetuimmista pelaajista fanien keskuudessa sen yhen suonenveto kauden jälkeen, kun kaikki pomppi täydellisesti. Ei oikeen tuo muuta lisäarvoa, muutakun huumoria sen jokaisessa pelissä toistuvan takarautakikka yrityksen muodossa.
 

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
2 782
Lepaus ja Antonen ovat juuri näitä jatkuvuuden kannalta tärkeitä pelaajia. Hyviä 2/3 ketjun pelaajia. Molemmilla on potentiaalia 40p nurkille (Lepaus rikkonutkin jo 40p rajapyykin). Lepaus on alkanut harjoittelemaan fysiikkaa vasta vanhemmalla iällä. Olisko harjoittelut mennyt yli viime kaudella? Ilman muuta tämä kortti on katsottava loppuun asti.
 

Tervaskanto

Luottopelaaja
Viestejä
1 213
Lepauksen kohdalla uskon että viime kausi oli "korvien välissä". Tykkikauden jälkeen oletus että tämähän menee tästä omalla painolla, ei ollut Myrrän kuuluttamaa pienien asioiden hallintaa. Pelaaminen meni odotusarvoihin ja muuttui väkinäiseksi, joka syrjäyttää luovuuden. Uskon että alkavalla kaudella nähdään taas parempaa Leppiä, taidot ja käsitys ei katoa mihinkään.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 289
Jokin aikaa sitten huhuttiin, että Ilves on jättänyt tarjouksen suomalaiselle sentterille. Oliko tämä Kontiola vai onko Ilveksellä toinenkin haku päällä?
 

sentteri

Luottopelaaja
Viestejä
2 196
Kun sitä pari päivää vanhaa listaa katselee, niin olisi ilman sopimusta esim. J-M Järvinen, Myttynen, Kontiola ja Filppula. Tosin en täysin varma ole mitä mieltä olisin, jos julkistettaisiin Filppulan soppari, menisikö vielä ykkösestä? Ainakin olisi sitten huonot aloittajat :) Tuo El Reinon mainitsema tarjous on jätetty mun mutuissa J-M Järviselle.
 
Ylös