kiitoköökki
Vakiokokoonpanossa
Tuli yhtäkkiä mieleen, että tulisiko Konna meidän yv valmentajaksi..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jep, ja nykyisin omien puolta ei pidetä edes kannattajapuolella, vaan röyhkeästi huoritellaanOmien puolta pitämisen perinteet ja vastaavat tuntuvat pelkältä sanahelinältä, kun miettii, mitä tässä seurassa tapahtui todella pitkään ennen tätä nykyistä aikaa.
Meinaatko sitä Konnaa, jota ei kiinnosta joukkue vaan mestaruus? Sitä Konnaa, joka lopetti uransa Ilveksessä, mutta halusi väkisin nostella kannua edes kerran ja meni sitten Tapparaan?Tuli yhtäkkiä mieleen, että tulisiko Konna meidän yv valmentajaksi..
No kyllä sen penkin takunen on niin sekasin että kyllä siellä yks juoppokin sopii oleen..ja taitaa olla nyt et viinan voimalla tuon pelin auki sais…Meinaatko sitä Konnaa, jota ei kiinnosta joukkue vaan mestaruus? Sitä Konnaa, joka lopetti uransa Ilveksessä, mutta halusi väkisin nostella kannua edes kerran ja meni sitten Tapparaan?
Juu ei kiitos meille mitään alkoholistia sekottamaan pakkaa penkin taakse.
No joo, olisi voinut lisätä sanan "entisestään" tuohon...No kyllä sen penkin takunen on niin sekasin että kyllä siellä yks juoppokin sopii oleen..ja taitaa olla nyt et viinan voimalla tuon pelin auki sais…
Suomen palkan pienuus näyttöihin nähden on välillä ollut ihan tosiasia, mikä johtuu siitä, että Suomi on aina uuden jatkosopimuksen jälkeen lyönyt uuden tason päälle. Eli on Ilves-aikanaan pelannut "alipalkattuna", mutta sopimushetkellähän neuvotellaan sen hetken tiedon, ei tulevien esitysten mukaan.
Esimerkkejä:
Oikea ammattilaisen liigasopimus Ilvekseen 2017 -> pelasi sen jälkeen 14 pisteen kausien perään 40 pisteen kauden.
Jatkosopimus 2020 -> pelasi uran parhaan kautensa sen jälkeen.
Jatkosopimus 2023 -> uran paras kausi sen jälkeen.
Ja onhan tämän hetken ryhmässä johtajuus vajetta isosti. Esimerkiksi yksi tällä hetkellä sivussa olevista pelaajista oli ottanut kesällä huomattavasti rennommin harjoittelun puolesta - painoa tullut reilusti ja tauluun Ilveksen historian huonoin testitulos.
Minä voin omalta osaltani kompata tätä @Leipuri kirjoittamaa tarinaa.Vähän nyt paistaa mätäkuultä, nämä teikäläisen tekstit. Ensinnäkin yksittäisen pelaajan testitulosten tietäminen syineen on jotain, mikä ihan heti uppoa. Melkein terveystietoihin verrattavaa dataa, mikä on vain pelaajan omassa ja valmennuksen tiedossa.
Ellet sitten ole Tommi Niemelä itse niin tuo on ihan täyttä paskaa koko teksti. Eikä nuo muutkaan jutut pahemmin vakuuta.
Kyllä näistä väistämättä huhua liikkuu myös joukkueen ulkopuolelle, oli sitten miten ”salaisia” tahansa.Vähän nyt paistaa mätäkuultä, nämä teikäläisen tekstit. Ensinnäkin yksittäisen pelaajan testitulosten tietäminen syineen on jotain, mikä ihan heti uppoa. Melkein terveystietoihin verrattavaa dataa, mikä on vain pelaajan omassa ja valmennuksen tiedossa.
Ellet sitten ole Tommi Niemelä itse niin tuo on ihan täyttä paskaa koko teksti. Eikä nuo muutkaan jutut pahemmin vakuuta.
Minä voin omalta osaltani kompata tätä @Leipuri kirjoittamaa tarinaa.
Tätä olin kans tulossa kyselemään. Ei jaksais mitään arvausleikkejä.Miksei sitä läskinnäkösenä lomilta tulleen pelaajan nimeä voi sitten sanoa, jos kerta tietoa on?
No ihan aina jollain se kesä jostain syystä menee vähän rennommin ja saavutaan omatoimijakson jälkeen vähän heikommassa kunnossa taas hallille mitä oletus olisi. Niin Ilveksessä kuin muissakin jengeissä.Niin noh tarinan voi nyt keksiä kuka vain. Nuo testit suorittaa ammattilaiset ja ne tulevat vain valmennuksen, sekä pelaajan tietoon. Tässä "tarinassa" on vielä olettama rennosta kesäsä yms. Aika paljon tietoa, mitä pitäisi jonkun jakaa todella syvältä joukkueen keskipistettä.
Kaikella kunnioituksella tähänhän riittää yksi pelaaja joka puhuu joukkueen sisältä asioita ulos?Niin noh tarinan voi nyt keksiä kuka vain. Nuo testit suorittaa ammattilaiset ja ne tulevat vain valmennuksen, sekä pelaajan tietoon. Tässä "tarinassa" on vielä olettama rennosta kesäsä yms. Aika paljon tietoa, mitä pitäisi jonkun jakaa todella syvältä joukkueen keskipistettä.
Foorumilla ei kannata kirjoittaa jos asioista tietää jotain. Saa aina lauman puolustelijoita peräänsä ja pääsee silmätikuksi.Ja kyllä ihmisillä eri kytköksiä on joukkueisiin ja jutut leviää, ei sitä kovin syvällä tarvitse edes olla että asioita kuulee. Jokainen sitten itse tekee sen päätöksen, että mihin uskoo ja mihin ei.
Ei ne jääkiekkojoukkueet ja niiden arki mitään valtion salaisuuksia ole.
Sano nyt se nimi ettei jää taas pelkäksi vihjailuksi. Tässä pistetään aika monta pelaajaa välillisesti epäilyksen alle. Parempi kun heität suoraan sen nimen, niin kohdistuu oikein.No ihan aina jollain se kesä jostain syystä menee vähän rennommin ja saavutaan omatoimijakson jälkeen vähän heikommassa kunnossa taas hallille mitä oletus olisi. Niin Ilveksessä kuin muissakin jengeissä.
Ja kyllä ihmisillä eri kytköksiä on joukkueisiin ja jutut leviää, ei sitä kovin syvällä tarvitse edes olla että asioita kuulee. Jokainen sitten itse tekee sen päätöksen, että mihin uskoo ja mihin ei.
Ei ne jääkiekkojoukkueet ja niiden arki mitään valtion salaisuuksia ole.
Sano nyt se nimi ettei jää taas pelkäksi vihjailuksi. Tässä pistetään aika monta pelaajaa välillisesti epäilyksen alle. Parempi kun heität suoraan sen nimen, niin kohdistuu oikein.