Scouttaus-, fantasiointi- ja MuTuilu-ketju

Matoash

Luottopelaaja
Viestejä
3 876
Jatkoajassa joku naapurin kannattaja kertoo Bryggmanin olevan tulossa tänne. Olisi valinnut sen oikean kahdesta tamperelaisesta joukkueesta.

Tuosta kaverista voisi innostua jo ihan tosissaan. Toivotaan, että tuo tieto on totta, eikä vaan Tietoa.
Olisi kyllä loistava hankinta. Onko täällä kenelläkään tietoa kuinka luotettava tuo "Kiakkoniilo" käyttäjä on tuolla jatkoajassa?
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 583
Eiköhän Larsillakin ole joku optio heinäkuun alkuun asti että jos saa tarjouksen SHLstä niin menee sinne.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 854
Jatkoajassa joku naapurin kannattaja kertoo Bryggmanin olevan tulossa tänne. Olisi valinnut sen oikean kahdesta tamperelaisesta joukkueesta.

Tuosta kaverista voisi innostua jo ihan tosissaan. Toivotaan, että tuo tieto on totta, eikä vaan Tietoa.
Menkööt tähän ketjuun kun täällä on haaveiltu mutta Lahden suunnalta kuuluu viserrystä tosiaan sen puolesta että Bryggman olisi tulossa meille.

Lähde läheltä Pelsua, on hyvin tiennyt näitä.
Viestini tammikuulta, ensi kauden kokoonpanoketjusta, en ainakaan ole kuullut että suunta olisi vaihtunut Ruotsiin mutta mistä näistä koskaan varmaksi tietää.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 468
Bryggmanin nimen heitti ilmoille eräs joka tiesi Stranskyn viikkoja etukäteen,tiesi Könösen jatkavan ja sen että myös kopin sisällä puhuttu Lassesta. Itse en ota sen enempää huhuun kantaa.
Tästä olen useamman kerran kirjoittanut mutta taas on ajankohtainen. Tapolan aikaan eräs Tapparan pelaaja piti liigan parhaana valmentajana Hölöä...
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
10 953
Tosin Björkqvist-huhu on tälle foorumille tullut tammikuun puolessa välissä.
Se on totta. Itse kuulin tuosta Björkqvististä varmana samana päivänä kun kirjoitin tänne siitä viime kuussa.

Tuskin kyseinen henkilö meidän foorumia lukee.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 384
Tästä olen useamman kerran kirjoittanut mutta taas on ajankohtainen. Tapolan aikaan eräs Tapparan pelaaja piti liigan parhaana valmentajana Hölöä...
Merelä?
 

Babbel

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
598
Jatkoajassa joku naapurin kannattaja kertoo Bryggmanin olevan tulossa tänne. Olisi valinnut sen oikean kahdesta tamperelaisesta joukkueesta.

Tuosta kaverista voisi innostua jo ihan tosissaan. Toivotaan, että tuo tieto on totta, eikä vaan Tietoa.
Eikös tuo ole useaan kertaan täällä kerrottu että osoitteena Ruotsi?

Mikäli aikanaan on soppariin nimen pistänyt niin varmasti se on sisältänyt SHL/NLA pykälät.

Eli olisiko tässä käynyt niin että on optionsa käyttänyt ja meneekin Ruotsiin?
 

Esa Toskanen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
501
Eikös tuo ole useaan kertaan täällä kerrottu että osoitteena Ruotsi?

Mikäli aikanaan on soppariin nimen pistänyt niin varmasti se on sisältänyt SHL/NLA pykälät.

Eli olisiko tässä käynyt niin että on optionsa käyttänyt ja meneekin Ruotsiin?
Jatkoajassa yksi nimimerkki on kertonut suunnan olevan Ruotsi. Sieltä tuo käsittääkseni on levinnyt tänne faktana. Toki jos jollain on omaa tietoa/huhua, niin voi korjata.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 894
Jatkoajasta osui silmiini jonkun referoima juttu Kouvolan Sanomista. Kookoon Kultanen kertoilee siellä, että suomalaisia laatupelaajia on markkinoilla rajallisesti ja yleensä hinta-laatusuhde on ulkomaalaisen pelaajan kohdalla parempi. Sen takia Kookoossa on ollut ulkomaalaisia niin paljon.

Mielenkiintoista juttua. Ehkä nämä Mattilat pystyvät sitten tosiaan pitämään hintalapun tosi korkealla näillä markkinoilla.
 

Pelisilmä

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
148
Toi Ilveksen pakisto huutaa mun mielestä sellaista fyysiseen peliin pystyvää pakkia joka olisi myös tietyllä tavalla pelote vastustajille että pitävät pään ylhäällä..Maali edessä oli tälläkin kaudella liikaa tilaa kun pelattiin alivoimaa.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 854
Ketä se tillu on saanut meille hommattua jos JMJ ei kelpaa en usko että mies itse kieltäytynyt tarjouksesta pelata viimeinen/viimeiset kaudet kotona.

Ihan oikeasti tämä jo pelottaa.

Najman hieno homma, Mäntykiven jatko vielä parempi. Hammasta purren nielen tuon Borgin meille neloseen taistelemaan Baun kanssa sentterin tontista.

Mutta ei tuo ole lähellekään valmis osasto. Yksi kokenut takuuvarma suorittaja sieltä puuttuu. Mattila ei tule, Järvinen ei tule, Ilomäki ei tule.

Autetaan Tillua vielä hiukan. Hommaa tänne nyt se Cody Kunyk. Viime keväänä jäi hankkimatta, nyt olisi ukko taas vapaana.
Kieltämättä asiallista mietintää.

Aika vähän huhuissakaan nimiä. Viime vuonna Palve-huhu nosti päätään näillä main.

Aki-Petteri Berg nyt viimeisin. Jasekista vain haaveiluja.
 
Ylös