Samuli Ratinen

Ratinen on saanut paljon aiheetontakin kuraa niskaansa. Ei se hänen vikansa ole jos valmennuksesta lähtien on jokin outo perversio sovittaa hänelle liian isoja saappaita. Toki ketjut on kokonaisuus ja siellä tarvitaan muutakin kuin snaipperi ja taitava sentteri, mutta Ratisella kyllä jää piippuun.. yritystä on mutta ei oikein riitä. Mahdollisuudet näyttää on kyllä annettu 2-3 pelaajan edestä.
Hyvä pelaaja hän on ja hyvä että joukkueessa.
Olisi täydellinen pelaaja kolmoseen, mutta ei tosiaan hänen vikansa, että häntä peluutetaan ykkösessä suurella vastuulla. Parhaansa hän varmasti yrittää, mutta saappaat ovat hänelle vähän liian isot.

Olisi täydellinen pelaaja kolmoseen, mutta ei tosiaan hänen vikansa, että häntä peluutetaan ykkösessä suurella vastuulla. Parhaansa hän varmasti yrittää, mutta saappaat ovat hänelle vähän liian isot.
Niin.. en ymmärrä mistä kumpuaa tämä outo käsitys että vielä sieltä kuoriutuu kovempi pelimies. Valmennuksen on pakko tietää jotakin mitä minä en näe. Yhtäkaikki.. ei pelaaja edes voi sanoa, että saisinko pelata mieluummin kolmosessa ja pääsisinkö pois ylivoimalta. Eikä sano.. tottakai hän yrittää kaikkensa kun mahdollisuus on annettu.

Toivottavasti Ratinen saisi pidettyä juuri tämän tason pudotuspeleissä.
Eikös Joonas Tanska lähettänyt vähän tämän kaltaisia terveisiä Ratiselle Ilvestyskirjassa? Siis, että tasaisuutta huutaisi. Hyvän ja huonon päivän ero on tällä hetkellä valtava.

Eikös Joonas Tanska lähettänyt vähän tämän kaltaisia terveisiä Ratiselle Ilvestyskirjassa? Siis, että tasaisuutta huutaisi. Hyvän ja huonon päivän ero on tällä hetkellä valtava.
Niin.. mutta kun se hyväkään päivä ei juuri tulostaululla näy.
7+17 ei vaan ole riittävä kun miettii että tulosketjuissa ja yv:llä pelaa.
Nuo ovat hyviä, jopa kovia, tehoja nimenomaan kolmosen laiturille ilman yv-aikaa.
27-vuotias ja ennätyskausi Liigassa tuonut 13+13 tehot.

Mutta antaa olla .. en minä Ilveksen valmennusta pätevämpi ole.. heillä on varmasti tietoa asiassa enemmän.
Eikä todellakaan mitään Ratista kohtaan.. tämä on vaan minulle mysteeri ja toivon että joku viisaampi avaisi tätä minulle :)
Hyvä pelaaja, hyvä että pelaa meillä ja varmasti fiksu sekä pidetty kaveri.

Viimeksi muokattu:
Takaisin