Sami Niku

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 176
Hifki juuri on laskemassa budjettia ihan reilusti ensi kaudeksi.

Minun tietääkseni Ilves on vahvoilla Nikun suhteen jos Suomessa jatkaa, mutta jos tuo palkkapyyntö pitää paikkansa, niin tuskin on Suomessa jatkamassa.
 

BanaaniKeisari

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
559
Hifki juuri on laskemassa budjettia ihan reilusti ensi kaudeksi.

Minun tietääkseni Ilves on vahvoilla Nikun suhteen jos Suomessa jatkaa, mutta jos tuo palkkapyyntö pitää paikkansa, niin tuskin on Suomessa jatkamassa.
HC Ajoie olisi siis täydellinen niin pääsisi Jerryn ja Oulan kanssa pelaamaan
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 850
Niin no, onhan se Turunenkin 300k€ saamassa.

Itse ymmärrän täysin tuon pyynnin.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 894
Hifki juuri on laskemassa budjettia ihan reilusti ensi kaudeksi.

Minun tietääkseni Ilves on vahvoilla Nikun suhteen jos Suomessa jatkaa, mutta jos tuo palkkapyyntö pitää paikkansa, niin tuskin on Suomessa jatkamassa.
Vaikuttaa jotenkin siltä, että haluaisi jatkaa Suomessa, kun ylipäänsä on ollut näitä huhuja, että hylkäsi Jypin tarjouksen ja Ilveskin jollain tasolla neuvottelee edelleen.

Luulisi, että tähän mennessä olisi jo jotain huhuja ulkomaisista joukkueista, jos sinne on ensisijaisesti suuntaamassa.

Kai sitten kokeilee, että kuka tuohon tarttuu ja tulee sen jälkeen alas pyynnissään.

Ifk tai Kärpät voi kyllä tarttua tuohon kolmosen tarjoukseenkin.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 304
Niin no, onhan se Turunenkin 300k€ saamassa.

Itse ymmärrän täysin tuon pyynnin.
Ihan linjassa tuo pyynti on mun mielestä.

Pakkien pistepörssin voittajalle nyt joutuu maksaan aika paljon.

Tuskin Lancasterin tämän kauden sopimus kovin halpa oli. Ei nyt tietenkään 300k, mutta puhutaan varmaan muutaman kymmenen tuhannen erosta.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 850
Ihan linjassa tuo pyynti on mun mielestä.

Pakkien pistepörssin voittajalle nyt joutuu maksaan aika paljon.

Tuskin Lancasterin tämän kauden sopimus kovin halpa oli. Ei nyt tietenkään 300k, mutta puhutaan varmaan muutaman kymmenen tuhannen erosta.
Niin ja esim. Jokipakka taisi saada noin 230k€.

Kyllä näille laatupelaajille pitää maksaa jos halutaan heitä täällä nähdä, nykyään sekään ei ole mahdottomuus.

Tottakai Euroopasta enemmän maksukykyä löytyy mutta onneksi se ei ole ainoa mikä ratkaisee.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 304
300k on ihan OK tähtipakista oikeassa roolissa.
Ei 300k tähtipakille ole kuin yksi rooli.

~20 minuutin peliaika "ykkös" parissa ja paikka ykkösylivoimalla.
 
Ylös