Rauman Lukko

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 610
Tästä jotain parempaa tietoa kuin parin Lukko-fanin spekulointi jatkoajassa?

Onhan siellä enemmän kuin pari ja voi tässä tapauksessa olla hyvinkin mahdollinen syy. Palkassa en usko isoa eroa tulevan varsinkin joutui vielä maksamaan korvauksia. Itse pelaajalle voi olla hyvinkin tärkeää saada vaimo mukaan Eurooppaan, joten tuonkin vuoksi kaikki on mahdollista.

Voin myös hyvin kuvitella, ettei vaimo viihdy etenkään talvella Raumalla.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 681
Samalla tavallahan meille kävi aikanaan Bill Thomasin kanssa että kaveri olisi kyllä halunnut jatkaa mutta vaimo ei Tampereella viihtynyt. Eli ei mikään mahdoton skenaario.

Toki jos on mennyt Sahlstedtille itkemään niin kuin Kovanen aikanaan Seppäselle että "MUT KU MÄ HALUUUN SVEITSIIN" niin mies ei kyllä Raumalle tervetullut enää ikinä.

Kyllähän sopimuksesta aina irti pääsee halutessaan. Tyrväinenkin lähti kun "Arvot eivät kohdanneet"
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Onhan siellä enemmän kuin pari ja voi tässä tapauksessa olla hyvinkin mahdollinen syy. Palkassa en usko isoa eroa tulevan varsinkin joutui vielä maksamaan korvauksia. Itse pelaajalle voi olla hyvinkin tärkeää saada vaimo mukaan Eurooppaan, joten tuonkin vuoksi kaikki on mahdollista.

Voin myös hyvin kuvitella, ettei vaimo viihdy etenkään talvella Raumalla.

Oon lukenut sieltä kaikki viestit. Ihan puhtaasti arvauksia ovat. Esitit asian, että "taitaa olla kylläkin nainen", vaikka se on ihan yhtä hataraa spekulaatiota kuin kaikki muukin. Totta kai se on mahdollista, muttei nouse vaihtoehtona julkisen tiedon valossa yhtään muiden vaihtoehtojen yläpuolelle ja vierastan tuollaisia täysin spekulaatiopohjalta tehtyjä johtopäätöksiä. Niistä muodostuu niitä kuuluisia palstatotuuksia. Voi olla, ettei Pooleyn vaimolla ole asian kanssa yhtään mitään tekemistä.

Ruotsalainen sälli, joka Pooleyn siirron Björklöveniin ensimmäisenä paljasti, kirjoitti twiitissään ihan suoraan suomennettuna, että Pooley ei viihdy Lukossa. Sekin voi tarkoittaa mitä tahansa, mutta ansaitsee kuitenkin maininnan.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 610
Oon lukenut sieltä kaikki viestit. Ihan puhtaasti arvauksia ovat. Esitit asian, että "taitaa olla kylläkin nainen", vaikka se on ihan yhtä hataraa spekulaatiota kuin kaikki muukin. Totta kai se on mahdollista, muttei nouse vaihtoehtona julkisen tiedon valossa yhtään muiden vaihtoehtojen yläpuolelle ja vierastan tuollaisia täysin spekulaatiopohjalta tehtyjä johtopäätöksiä. Niistä muodostuu niitä kuuluisia palstatotuuksia. Voi olla, ettei Pooleyn vaimolla ole asian kanssa yhtään mitään tekemistä.

Ruotsalainen sälli, joka Pooleyn siirron Björklöveniin ensimmäisenä paljasti, kirjoitti twiitissään ihan suoraan suomennettuna, että Pooley ei viihdy Lukossa. Sekin voi tarkoittaa mitä tahansa, mutta ansaitsee kuitenkin maininnan.

Niin sanalla "taitaa" teen mielestäni omasta kommentistani myös spekulaatiota? Jos olisin kirjoittanut, että syynä on nainen, niin olisin silloin tehnyt asiasta väittämän. Pieniä nyansseja, mutta tosiaan joku mätti Raumassa/Lukossa tai molemmissa.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 114
Minkäs takia se Pospisil lähti kesken kauden Lukosta kun en nyt mitenkään muista. Olikos siinä jotain draamaa taustalla vai oliko perinteinen "hyvässä yhteisymmärryksessä"
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 114

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 114
Uumaja on aika samanlainen persreikä kuin Raumakin, joten outoa olisi, että valinta siihen kohdistuisi, jos ei Raumalla viihdy.
Itse olen tästä kyllä vahvasti erimieltä. Mitä nyt kuvia on katsellut ja lukenut niin erittäin hienolta paikalta vaikuttaa.
Ja onhan siinä tietenkin se, että Björklöven taistelee noususta ensi kaudella ihan tosissaan ja halli on loppuunmyyty jokaiseen peliin ja tunnelma nyt on "vähän" parempi kuin Raumalla.
Itse en ihmettele tätä siirtoa ollenkaan. Tapa miten tämä hoidettiin on kyllä erikoinen.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Itse olen tästä kyllä vahvasti erimieltä. Mitä nyt kuvia on katsellut ja lukenut niin erittäin hienolta paikalta vaikuttaa.
Ja onhan siinä tietenkin se, että Björklöven taistelee noususta ensi kaudella ihan tosissaan ja halli on loppuunmyyty jokaiseen peliin ja tunnelma nyt on "vähän" parempi kuin Raumalla.
Itse en ihmettele tätä siirtoa ollenkaan. Tapa miten tämä hoidettiin on kyllä erikoinen.

Uumaja on hieno paikka (ja eri kastia kuin Rauma :) ), mutta pienehkö ja maailmalla tuntematon kaupunki, joka tuskin jenkkiukolle ja -eukolle tarjoilee lähtökohtaisesti juuri kummempia tuntemuksia kuin Raumakaan. Eli jos nyt ajatellaan tuota (tuulesta tempaistua) vaimoteoriaa, niin tuntuu kaukaa haetulta, että oletettavasti tuntematon Uumaja sitten olisi se paikka, johon hetkessä Raumaan kyllästynyt Amerikan ihminen haluaisi.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 610
Uumaja on hieno paikka (ja eri kastia kuin Rauma :) ), mutta pienehkö ja maailmalla tuntematon kaupunki, joka tuskin jenkkiukolle ja -eukolle tarjoilee lähtökohtaisesti juuri kummempia tuntemuksia kuin Raumakaan. Eli jos nyt ajatellaan tuota (tuulesta tempaistua) vaimoteoriaa, niin tuntuu kaukaa haetulta, että oletettavasti tuntematon Uumaja sitten olisi se paikka, johon hetkessä Raumaan kyllästynyt Amerikan ihminen haluaisi.

Niin eihän sillä Uumajalla välttämättä ole mitään merkitystä, jos vaimo on vain sanonut, ettei enää Raumalle lähde. Kyseessä kumminkin aika monta kertaa isompi paikka toisessa maassa, ja näemmä vielä paljon pelaajia P-Amerikasta.

Sinänsä pelaajat eivät ehdi nykypäivänä ja sen mukavuuksilla antamaan älytöntä arvoa paikkakunnalle, mutta kotona olevalle vaimolle tilanne on hyvinkin toinen, ellei ole esim ystäviä kenen kanssa harrastaa yms.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 681
Joo eli en ihmettelisi jos olisi Pooleyn kanssa jotain saman suuntaista. Mistä näistä tietää.


Miksi Pooley olisi tehnyt jatkon Lukkoon jos ei tule Virtasen kanssa juttuun? Kyllähän tuolloin on ollut tiedossa että Veltsu Raumalla valmentaa vielä ensi kaudellakin.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 242
Miksi Pooley olisi tehnyt jatkon Lukkoon jos ei tule Virtasen kanssa juttuun? Kyllähän tuolloin on ollut tiedossa että Veltsu Raumalla valmentaa vielä ensi kaudellakin.

Seuran optio käsittääkseni. Ei keväällä ole sen ihmeemmin tarvinnut neuvotella.

Ihmeellistä on ollut se, miten Lukko lähti asiasta viestimään ihan puuta heinää. "Huhumylly seis" ym., kun kaikki tiesivät, ettei Expressen julkaise pelkkiä kuulopuheita.

Sahlstedtin sädekehä on himmentynyt ruostuneeksi kaivonreunukseksi, jos tuosta Reunanenkin vielä lähtee.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 114
Siellä meni Pooley sitten ihan tosissaan tunteisiin.
Siis aivan A-luokan toimintaa Lukko kannattajilta :rolleyes:
Kannattaa käydä lukeen mitä ne tuonne on vastaillut.
Screenshot_2022-07-14-16-24-15-24_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 046
Lukon kauden ensimmäinen loukkaantuminen:

Almari useita viikkoja sivussa kesätreeneissä tulleen loukin takia. Mahdollisesti kauden alkaessa kunnossa.

Jukuri ja Saarela ihan normaalisti täysillä mukana.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 114


Ihan hieno paita.

Videon olisi voinut editoida niin, että ei hyppää noi punaiset mainokset housuista noin kamalasti silmille. Muuten erittäin hieno kokonaisuus.
 
Ylös