Positiivisuusketju

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 432
Löin vetoa Ilveksen puolesta Rissasen tuomion julkaisun jälkeen. Olin suunnitellut vetoa, tämä lisäetu sinetöi ratkaisun.

Yksi voitto ja takaisin kiinni sarjan voitossa.

Perjantain peli tulee sillä yhdellä voitolla, joten seuran kassassa kilahtaa samalla. Ainekset on kymppitonnin (ei Riitta) yleisöön ja matsiin, jossa sarja kääntyy 3-2. Miettikää sitä fiilistä hallissa. Ai ettien että, se olisi hienoa!
 

Ilvesfan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
390
Taloudellinen pers... otettu ja huominen omaan piikkiin vapaaksi töistä ja Porvoosta kohti areenaa. Jahka ensin tämä yövuoro on ohi ja pari tuntia tullut nukuttua. Usko on vahva, tänään se kääntyy! Seuraavat 4 peliä tässä sarjassa voitetaan näytöstyyliin.
 

Les Is More

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
558
Tuto nousi juuri Kiekko Espoota vastaan 0-3 tilanteesta 3-3.

Huhhuh

IMG_9183.jpeg


Eikä ollut muuten mitään jatkoajalle mukana roikkumisia vaan selkeitä voittoja noi ekat. Tänään meidän eka kiinnitys!
 

rabatti

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
262
Hieno kyllä huomata tämä huokuva optimismi täällä. Näinhän sen pitääkin olla.

Itse vähän tänään asenteella pessimisti ei pety. Tottakai toivon että kääntyy, mutta niin paljon on tässä menneinä vuosina ja vuosikymmeninä kairattu kakkoseen tässä kannattajaa että vieläkin linkkaa.

Pitäkäähän hallilla kunnon mökää, itse joutuu seuraan ruudusta.
 

Aikapommi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
285
Hieno kyllä huomata tämä huokuva optimismi täällä. Näinhän sen pitääkin olla.

Toista se oli lauantaina, kuten aina hävityn pelin jälkeen. Ja niinhän senkin kai pitää olla, kertoo siitä, että tunteella mennään. Sitten ehditään vähän rauhoittumaan ja taas täysi usko omiin. Totta kai ylilyöntejäkin harmituksissaan tulee, mutta noin yleisesti ihan sallittua purkaa tuntojaan toisinkin päin.
 

KAIZΞN

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
350
65-35, 50-50. Nuo prosentit ovat ihan kuvaavat, jos katsoo edellisiä pelejä. 65-35 tämän illan peliin Veikkauksen arvioima lukema karkeasti ottaen.

->

~31 % voittomahdollisuudet edelleen Ilveksen jatkolle. Ei siis mitenkään tekemätön paikka. Hurmoksella se paranee vielä tuosta. Nyt vaaditaan ne kulmahampaat esille. Saa *^&&%! suorittaa.
 
Ylös