Positiivisuusketju

FightBackIpa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
953
Jos ei jaksa taas valittaa huonosta aloitus%:sta (39), ja ehkä huonosti hoidetusta Tapparan ekasta maalista, loppu olikin kultaa. Dominointia kentällä, uskomaton Oula, hienosti torjunut Malek, upeasti parantunut 4.ketju jne., joukkue joka tuolla tasolla nostaa pyttyä 2 kk päästä. Gregoirenkin lopun tempun näen positiivisella tavalla. Siittä selvittiin, eikä siis ilmeisesti lisäsanktiotakaan. Nyt meillä on kuitenkin Komarovin tms. tapainen "mulkvisti", josta on haittaa vastustajalle pelin sekoittamisessa.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 336
Mää en osaa päättää mikä tuottaa mulle eniten mielihyvää.

-Palveen maali 2,7 sekuntia ennen loppua
-Pellin reaktio penkillä Palveen maaliin
-Koko penkin reaktio Palveen maaliin
 

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Viestejä
1 829
Mää en osaa päättää mikä tuottaa mulle eniten mielihyvää.

-Palveen maali 2,7 sekuntia ennen loppua
-Pellin reaktio penkillä Palveen maaliin
-Koko penkin reaktio Palveen maaliin
Luin tältä foorumilta, että penkki ei reagoi mihinkään ja tunne on tapettu. Lisäksi täysin virkamiesmäiseen kiekkoiluun menty.

Positiivista on, että se ei näiden liikkuvien kuvien puolesta näytä kauheasti pitävän paikkaansa :D
 

Ilves fan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
990
Yksi peli vielä jäljellä mutta uskallan jo sanoa että tämä runkosarja meni oikein hyvin siihen nähden että päävalmentajaa ei enää kiinnosta joukkue eikä hän puhu joukkueen pitkäaikasimmalle pelaajalle.
Joukkueen ykkös sentteri on arpa ja taiteilija jota ei kiinnosta joukkue.
Eikä joukkueella ole myöskään liiga tason maalivahtia:D
 

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
874
Luin tältä foorumilta, että penkki ei reagoi mihinkään ja tunne on tapettu. Lisäksi täysin virkamiesmäiseen kiekkoiluun menty.

Positiivista on, että se ei näiden liikkuvien kuvien puolesta näytä kauheasti pitävän paikkaansa :D
Mä olin ainakin yksi näistä räksyttäjistä, koska olin loputtoman turhautunut surkeisiin kotipeleihin. Mutta niin kun jossain toisessa ketjussa mainitsin, niin tammi-helmikuun vaihteen "ruuhkaviikolla" tapahtui jotain, mistä nähtiin maistiaisia Vaasassa ja jonka kliimaksin koen vielä olevan tuloillaan. En usko Palveen 2-1 maalin jäävän meidän tämän kauden huippuhetkeksemme. Aistin jonkun nousevan..
 

Laitapuolen hyökkääjä

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
562
kunkut.jpg
 

Ilves fan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
990
Olihan toi meidän keskikaista ihan yhtä järkyttävä kun kesällä veikattiin!
-Yks voitti pistepörssin
-Yks pelas elämänsä kauden ja lähes 50p
-Yks teki järjettömällä työmäärällä 20 maalia
-Ja O’Leary ratkasee vaikka sitten sen mestaruuden
”iha jees”
 

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Viestejä
1 829
Kenttäpelaajien pistepörssin voitto

Pakkien pistepörssin voitto (vaikkakaan ei koko runkosarjaa meidän nutussa, on silti osa meitä)

5 yli 20 maalia rysäyttäneitä (plus Mänty 19)

Vieraspelien voitto- ja piste-ennätys

Oma historian piste-ennätys runkosarjassa

Turun kirous purettiin huolella

Paikalliset 5-1 voitoin

Onhan tämä aika positiivista :)
 

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Viestejä
1 829
Mä olin ainakin yksi näistä räksyttäjistä, koska olin loputtoman turhautunut surkeisiin kotipeleihin. Mutta niin kun jossain toisessa ketjussa mainitsin, niin tammi-helmikuun vaihteen "ruuhkaviikolla" tapahtui jotain, mistä nähtiin maistiaisia Vaasassa ja jonka kliimaksin koen vielä olevan tuloillaan. En usko Palveen 2-1 maalin jäävän meidän tämän kauden huippuhetkeksemme. Aistin jonkun nousevan..
Itselläkin tuntui pahalta meidän fanien puolesta ne kotipelien ihmeelliset sekoilut ja tuli varmasti itselläkin kritiikkiä annettua, mutta ei pelitavallisista asioista, vaan enemmän ehkä siitä tietynlaisesta haluttomuuden näköisestä henkisestä puolesta, mikä ei selkeästi pitänyt edes paikkaansa sekään, koska nämä käännettiin.... Veikkaan kropan ja pollan olleen aika jumissa otteluruuhkista ja treeneistä, koska juuri nyt se peli on näyttänyt dominoivalta.

Tarkoitin kommentilla noita aikoja sitten eräiden tiettyjen provoavien nimimerkkien huuteluja, joiden mukaan valmennus Myrrän jälkeen tappanut pelin intohimon omalla pelitavallaan. Oli ehkä pieni kuittaus siihen suuntaan, koska viimeisien pelien perusteella Ilves pelaa todella näyttävää ja viihdyttävää kiekkoa eikä mitään keskialueen trappia, mutta ei myöskään höntyile ohi tilanteiden, vaan puolustaa tiiviisti keskustaa ja tunnistaa tilanteet, jolloin painetta kannattaa antaa ja milloin enemmän ottaa vain vastaan.
 

FightBackIpa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
953
Tällä hetkellä kaikki on vaarallisen positiivista. Aistin myrskyn nousevan!

Ps. Koska tämä on se "The Kausi", meiltä kannattajiltakin vaaditaan kaikki mahdollinen, älytön kannustaminen ja tiukoissa paikoissa tuen antaminen, sen on tämä Ilves ansainnut!
 
Ylös