• Foorumilla on nyt mahdollista käyttää myös ns. tumman tilan teemaa, jossa taustaväri on tummempi ja tekstit vaaleammat. Valinta tapahtuu oletuksena automaattisesti käyttöjärjestelmän asetuksen mukaan, mutta sen voi vaihtaaa myös alapalkin vasemmasta laidasta tai omista käyttäjätiedoista.

Positiivisuusketju

Eilen todennäköisesti varmistettiin Veikkausliiga-paikka, tänään paikallisen voitto.

Hyvää viikkoa rakennetaan.
Vielä huomenna HIFKiltä päänahka ja lauantaina Cup-pysti kotiin ja tästä kaiken synkkyyden keskellä muodostuu paras Ilves-viikko aika pitkään aikaan

Mouhojen itku aina ja ikuisesti tämän ketjun kamaa.

Positiivista on tämä huikea derbyvoiton jälkeinen fiilis, tämä kädessä oleva kylmä olut ja huomenna arkiaamuna päässä jyskyttävä krapula. Elämä hymyilee taas :D

• Tykkää
Reactions: Jt
Herran pieksut! Uskoin aluksi vanhojen silmieni valehtelevan törkeästi kurkistaessani varovaisesti Liigan sivustoa ruokaillessani naapurikaupungin keskustan Oktooperisaluunassa. Me siis tosiaankin voitettiin. Jo pahoin hiipumassa ollut pyttyjahti heräsikin vielä henkiin!

• Tykkää
Reactions: 000
Tänään aamukahvilla keskustelin illan pelistä Ilves-mukini kanssa: itse olin hyvin pessimistinen tuloksen suhteen, mutta niinpä vain lopulta muki oli oikeassa ja voitto irtosi!

Tänä iltana olen taas hetken onnellinen.

Kas, tamperelaisillahan on kaksoisjohto sarjassa ainakin iltaan saakka. Pelimäärät eivät ole lähellekään vertailukelpoisia (mm. TPS 5 ja Ilves 8), mutta kärjessä ollaan kuitenkin. Tuli vähän puskista tämä tieto.

Paska peli ja 2 pistettä.
Kuten Pennanen sanoi, tähän tarvitaan lepoa että saa kuorman ja pikkuvammat hoidettua.

Takaisin