Positiivisuusketju

TammiTorjuuKatsomoon

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
220
Niilon Pojilla kuului olevan hyvä meno Tehtaankentällä ja Instagramissa näkyi kuinka joukkue juhli voittoa taas laulamalla: ”Hyppää jos sä Ilves oot, Ilves oot, Ilves oo-oo-oot…”

Vaikka itse seuraan jalkapalloa huomattavasti vähemmän kuin jääkiekkoa, niin onhan se hienoa että seuraa voi kannattaa ympäri vuoden. Itse asiassa tuli noista päivityksistä fiilis, että pitäisikö kuitenkin lähteä katsomaan jo seuraavaa kotipeliä.

Kun nyt Ilves-Hockey lähti jalkapallon puolelle osakkaaksi, niin toivottavasti jo tällä kaudella näkyy se miten siellä toivottiin Ilves Hockeyn tuovan osaamista ja kokemusta tapahtumien järjestämiseen ja yhteisöllisyyden luomiseen. Yksi Rakkaus. Yksi Seura.
 

Magevaan

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
384
Kauan ollaan varjoissa kuljettu.
Kärsitty ja surtu, herra toimistolla rehvastellut.
Muut ei tajua kuinka paljon meitä on ja keitä me ollaan. Keitä ja miksi.
Muut juhlii ja kannustaa ainoastaan sillon kun aihetta on.
Yksi rakkaus, yksi seura!
Ensi vuonna.. Ensi vuosi se on meidän!
Luottoa löytyy, häpeilemättä kannustaen, Meidän Ilves!
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 066
Niilon Pojilla kuului olevan hyvä meno Tehtaankentällä ja Instagramissa näkyi kuinka joukkue juhli voittoa taas laulamalla: ”Hyppää jos sä Ilves oot, Ilves oot, Ilves oo-oo-oot…”

Vaikka itse seuraan jalkapalloa huomattavasti vähemmän kuin jääkiekkoa, niin onhan se hienoa että seuraa voi kannattaa ympäri vuoden. Itse asiassa tuli noista päivityksistä fiilis, että pitäisikö kuitenkin lähteä katsomaan jo seuraavaa kotipeliä.

Kun nyt Ilves-Hockey lähti jalkapallon puolelle osakkaaksi, niin toivottavasti jo tällä kaudella näkyy se miten siellä toivottiin Ilves Hockeyn tuovan osaamista ja kokemusta tapahtumien järjestämiseen ja yhteisöllisyyden luomiseen. Yksi Rakkaus. Yksi Seura.
Word.

Itse uskon ja toivon, että Ilves tulee olemaan ilmiö Suomen pallolajeissa ja tulee täyttämään (kaiken tämän mahdollistajat) Nokia Arenan ja uuden Tammelan paltsun ja tarjoamaan kärkitason elämyksiä 12 kuukautta vuodessa.

Vielä kun (BTW: ollaan jo nyt valtakunnan ykkösiä) sekä kannattajakulttuurissa katsomossa että somessa tehdään jatkuvasti intohimolla ja asiantuntemuksella juttuja eteenpäin, on meillä mahdollisuus luoda jotain ainutlaatuista. Tehdä "kiekko SHL:t ja futis Allsvenskanit" katsomossa ja muut katsovat kateellisina vierestä.
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Ei päässy tappara nöyryyttämään finaaleissa, hähää. Ovelasti väisti meidän last dance bailujengi tän!
 
Ylös