Positiivisuusketju

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 039
Olen silti iloinen, että kuulun tälläiseen perheeseen. Vaikka juuri nyt pahalta tuntuu, mutta sitä tuskaa helpottaa te muut kanssaihmiset jakamassa näitä tunteita täällä ja hallissa ja millon missäkin.

Päivääkään en vaihtaisi pois mitä tämän Ilves-perheen kanssa olen kulkenut vielä varsin lyhyehkön elämäni aikana. Vielä 1 peli jäljellä ja se hoidetaan ja mennään tukemaan joukkuetta ja kiittämään kaudesta.

Kiitos! <3
Sama. Ite on tullut valittua tämä tie 5-vuotiaana noin 50 vuotta sitten. Rakastan Ilvestä, vaikka Tappara viekin mestaruuksia. Menestyksen mukana ei jengiä vaihdeta. Kai tää saatanan via doloroosa vaan kuuluu tän taudin kuvaan.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 270
Minä luotan Pendoon ja Tilluun kuin kiveen.

Tillun työnäyte annetaan kesän aikana, ja Pendo jatkaa sitten syksyllä, mutta tässä vaiheessa kummankaan tekeminen ei ole uskoani horjuttanut. Mestaruus on meidän kahden seuraavan kauden aikana, ottakaa tämä talteen!
 

Kevinkö

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
193
Kiitos kaudesta.

Ilves tarjosi tällä kaudella paljon hienoja hetkiä. Karvas on nyt fiilis ja tällä hetkellä pronssi ei vaan kiinnosta.

Ehkä vielä minun elinaikanani, sukupolven unelma toteutuu.

Ensi kautta odotellessa. Ilves-yhteisön tuoma sisältö elämään on menestystä tärkeämpää. Kauden avauksessa ollaan paikalla!
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 039
Tähän on helppo yhtyä.

Ne lukemattomat tunnit mitä on jo vuosia vietetty peleissä, ruudun ääressä ja ennenkaikkea tällä foorumilla.

Joku puoliso voisi puhelimen käytön perusteella jopa epäillä uskottomuudesta, onneksi oma rouva tietää että foorumilla sitä taas ollaan.

Tuosta tämän päiväisestä Jatkoajan artikkelista samaistun vahvasti erityisesti yhteen kohtaan: on me vastaan muut. Hienoa, että saan olla yksi meistä.
Kaikista tämän foorumin kirjoittajista samaistun aina eniten sinun kirjoituksiin @Pendolino . Tällä hetkellä vietän hääpäivää sadatellen, että vittu Ilves vittu saatana. Ja kaadan taas uutta viskiä lasiin. Enkä jaksa todellakaan keskittyä meneillään olevaan elokuvaan. Koska mun elokuva jatkuu vasta syyskuussa.

Silti mun mielestä siinäkin on ylpeyden aihetta, että kaiken maailman turkulaiset/porilaiset on niin helvetin tyytyväisiä kun Ilves hävisi. Kertoo vaan siitä, että ei olla enää niitä sympaattisia ja säälittäviä pahnan pohjimmaisia.
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 109
Pronssipeli edessä.
Aika välinpitämätön olo muuten, mutta mielenkiintoa nostaa kolmannen sijan n. 5% isompi siivu aika muhkeaksi paisuneesta pudotuspelikakusta.

Epävirallinen oletus jakoperusteista on:
1. 23%
2. 18%
3. 13%
jne.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 064
Nyt ei nää kliseet ja korulauseet helpota yhtään vitutusta. Joka kevät me syödään tätä samaa paskaa ja uskotaan et ens kaudella sitten….
Ei nämä ole niitä, vaan ihan todellisuus on tätä. Haetaan toista peräkkäistä mitalia, vaikka seuraa ei pitäisi olla enää edes olemassa, kun uusi Areena on näyttämönä.
Tämä on ihan oikeasti tapahtunut. Ei ole mikään " kaikki mikä ei tapa... " sanonta.
 
Viimeksi muokattu:

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 039
No toiset tyytyy pronssiin minä en….eikä siellä hienolla areenalla loputtomiin käy jos pronssi on meidän mestaruus….
Kenen tavoite on pronssi? Kuka on sanonut niin?

Loppujen lopuksi kannattaa tässä kohtaa muistuttaa itseäänkin. Omassa elämässäsi pystyt vaikuttamaan moneen asiaan, mutta Ilveksen sijoitukseen et. Ellet ole töissä organisaatiossa. Kaikkien kannattajien "tavoite" on tietysti mestaruus.
 

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 341
Ei lopputulos edes harmita, kun peliesitystä ei seurannut sekuntiakaan minkään viestimen välityksellä, lopputuloksen kattominen aiheutti naurun pyrähdyksen, mutta sekin meni ohi ittestään.
 

othokhyl

Rivipelaaja
Viestejä
96
Tosiaan nyt säästyttiin siltä teurastukselta minkä pelikaanit joutuu kokeen finaalissa. Realistisesti tän kauden joukkueella ei mitään saumaa päätyyn asti. Nyt eteenpäin Tampereen Ilves!
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 052
Kevät on lämmin ja aurinkoinen - sekä kohta on pronssimatsi - toista kertaa putkeen.

Tässä kasvetaan henkisesti kohti avaruutta. Kyllä se vielä joskus meillekkin tulee!
 

Valkoinenvieraspaita

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
214
Itse nautin ikävästä lopusta huolimatta kaudesta paljon. Pelillisesti paljon posia, mutta ennen kaikkea sai taas kokea lukuisia korvaamattomia hetkiä ystävien ja kanssafanien kanssa. Se tässä hommassa on aina ollut mulle kaikista tärkeintä.

Toivottavasti ensi kaudella kirkastetaan mitalia, mutta niin kuin monessa muussakin elämän asiassa: ei se määränpää, vaan se matka.

E: Niin ja nyt voi aloittaa vuotiset kesäpsykoosit uusista pelaajista ja jatkosopimuksista. Se vasta posia onkin :D
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 064
Siellä on 15 joukkuetta tavoittelemassa mestaruutta.
Kahden edelliskauden finalisti Tps jäi sijalle 10. Viimekauden pronssiottelujoukkue KooKoo selvisi hädin tuskin sääleihin. Jukurit oli viimekauden sensaatio.. nyt ei edes sääleissä. Pelicans on nyt loppuottelussa, ensikaudella palaa tasolleen hännille.
Ilves on kolmatta kertaa neljän kauden sisällä neljän parhaan joukossa.

Ei kukaan ole tyytyväinen tähän ja pronssikin on tällä kaudella pettymys.
Se on kuitenkin.. jos tulee.. niin kolmas mitali tällä vuosisadalla ja toinen putkeen.
Ilves tekee hidasta nousua.. ehkä liiankin tuskaista ja hidasta, mutta sitä se tekee.
Ja kun Ilves kaudesta toiseen pelaa välierissä, niin mestaruus on väistämätöntä.
Mieluummin otan tämän, kuin yhden sattumafinaalipaikan 20 vuoden välein.
 
Ylös