Positiivisuusketju

Tammen Taisto

Rivipelaaja
Viestejä
58
Ilves on edellisestä neljästä ottelustaan kerännyt kahdeksan pistettä. Eli kaksi pistettä ottelua kohden. Tämän tahdin säilyessä olemme vähintäänkin kolmas runkosarjan jälkeen, Melko suurella todennäköisyydellä vähintään toinen. Eikä runkosarjan voittokaan ole poissuljettu.

Lisäksi munakas esitys kirkkaiden valojen alla Hesoissa. Ukkoja tippuu mutta juna senkun puksuttaa. Lauantain kotipeliin samaa kiimaa kuin Helsingissä. Muutkin saa kiiman nostattaa, jos Tikka ei tokene kokoonpanoon.

Paljon oli hyvää esillä torstain vieraspelissä.
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 432
Sarjataulukossa pysyi hyvät asemat. Muut ottelut meni meidän kannalta aika suotuisasti. Kärki ei karannut, perä ei saavuttanut.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 290
Jyrki Jokipakan kulmakarvat!
Katselin tyttären kanssa peliä ja kun hidastus tilanteesta tuli pääsi multa suusta sellanen spontaani "hyi vittusaatana"
Siinä tilanteessa olisi voinut käydä TODELLA huonosti. Onneksi nyt selvittiin säikähdyksellä ja varmasti Makkonen tarjoo Jykälle henkistä tukea jos naama meni pahaan jamaan.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 290
Onpa tosiaan. Itse olen pysähtynyt usein miettimään, mikä minua oikein Jamaikan lipussa viehättää?
Mun tytär sanoi mulle tässä taannoin "kato iskä Ilveksen lippu" kun näki Jamaikan lipun :D
 

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 101
Vaikka positiivisuusketjussa ollaan, niin pidän paheksuttavana, että joku visapää on hahmotellut John Deeren -lippalakkiin Ilvekselle sarvet. Moisesta vandalismista voisi panna jopa syytteeseen.
 

Timo.S.

Rivipelaaja
Viestejä
30
Olisi kiva nähdä jotain aktiivisuusgrafiikkaa foorumista viimeisen kahden viikon osalta, on ollut tukevasti pöhinää. Suurin osa jopa miellyttävää luettavaa, hyvä että kiakko herättää tunteita ja keskustelua.

Hyvä Ilves -porukka!

Eihän tässä pysy läski mies lihoissaan, sitä launchia ny!
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 778
52AF39D2-B6A2-4C12-852A-24FD3144579B.jpeg

Jyväskylä ollut kyllä mukava paikka viimeiset pari vuotta.
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 432
Paljon positiivisia asioita päivän pelistä, monesta pelaajasta ja peli-ilmeestä. Nollattiin liigan toiseksi eniten maaleja tekevä joukkue ja sen huippuvireiset taitoyksilöt.

Olen aika toiveikas kevään suhteen. Alkaa hiipiä aavistus, että Tappara on lyötävissä. Pienestä se on kiinni. Ehkä tulevista hankinnoista ja loput ihan puhtaasti tuurista.
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 432
Koko facebookin olemassolon ajan on vituttanut niin että näkö lähtee, kun kaveri julkaisee keväisin kuvia jossa pelistudio on terassilla ja kaljat ja makkarat ja kaikki se jännitys ja odotus ennen peliä...että se tunnelma välittyi niistä kuvista. Meillä oli siihen aikaan pelit ohi ja paketissa vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen.

Voitettiin sitten mitallia minkään väristä tai ei, niin olen suunnattoman huojentunut ja iloinen siitä, että lähes auringonvarmasti me ollaan aina noissa karkeloissa mukana. Se on ihmisen parasta aikaa. Ei enää kesä, vaan tuo
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 962
Tässä on itselläkin päässyt vähän historia ja todellisuudentaju hämärtymään..
Lainaan nyt summittaisesti jotain kirjoitusta muutaman vuoden takaa...

" Ainakin kaukalossa Ilves on viimeisen vuosikymmenen ollut pikkuseura.

Brooks lienee aikoinaan oikeassa siinä ettei konttorissa kompuivat vaikuta pelaajiin kentällä. Nythän pitäisi office olla kunnossa mutta peli on edelleenkin samaa kuraa kuin viimeiset vuodet.

Itse totesin aikoinaan, vanhojen säätäjien aikana, olevani saattohoidossa pois Ilveksestä ja ei tämä kausi sitä kehitystä ole kyllä pysäyttänytkään. Hyvä että muutos tuli mutta taisi tulla liian myöhään itseni kannalta.
Mitä sinä lupaat kun.....ketjussa aikoinaan totesin palaavani halliin kun peli kulkee ja hallissa saa huutaa keuhkot pihalle toinen toistaan hienommille suorituksille.

Niitä odotellessa. "

Marraskuussa 2017 oli siis tilanne vielä tämä.. yhden kirjoittajan kommentti, mutta moni varmasti yhtyy tähän.



Ei tässä pysty edes käsittämään/käsittelemään sitä, että miten kuopasta Ilves on noussut.
Haaveilin kyllä asioista, mutta uskoinko enää edes oikeasti.. en ole ihan varma...
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 481
Valitusta riittää vaikka pullat kohtalaisen hyvin uunissa. Näen paljon potentiaalia ja hyvää viimeaikaisessa. Viisikkopuolustaminen alkaa ajoittain näyttämään siltä mitä mestaruus vaatii. Yksilöt vielä verkot tötterölle niin kaikki on mahdollista.

Viisikkopuolustamisen harjoitus näkyy väistämättä hyökkäämisesssä. 100% fakta!
 
Ylös