Positiivisuusketju

Ipa72

Luottopelaaja
Viestejä
6 021
Kyllä on ajat muuttuneet. Se ei ole uutta että on pieni kriisi päällä. Harvemmin kriisin keskellä ollaan kuitenkaan oltu sarjassa kolmantena.
Se on vähän kuin lentokoneesta hyppääminen ilman varjoa. Itse korkeus ei tapa, mutta pidentää paniikin kestoa.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 204
Kärpäthän juuri eilen voitti HPK:n, jolle Ilves äskettäin hävisi. Tätä menoa myös Kärpät puhaltaa kohta ohitse.

Olen myös aika varma, että Ilves ei tule Kärppiä enemmän pisteitä nappaamaan siitä 4 kohtaamisesta mikä pian on lyhyen ajan sisällä edessä. Jos nyt edes yksi niistä peleistä voitettaisiin.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 352
Kärpäthän juuri eilen voitti HPK:n, jolle Ilves äskettäin hävisi. Tätä menoa myös Kärpät puhaltaa kohta ohitse.

Olen myös aika varma, että Ilves ei tule Kärppiä enemmän pisteitä nappaamaan siitä 4 kohtaamisesta mikä pian on lyhyen ajan sisällä edessä. Jos nyt edes yksi niistä peleistä voitettaisiin.
Mikäs tässä oli positiivista (positiivisuusketju)?
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 204
No, Ilveksen pelaaminen on huonoimmillaankin minusta hyvää viihdettä. Minä olen kaikkiaan viidellä jumbokaudellakin käynyt katsomassa, kuunnellut radiosta tai seurannut tv:stä kymmeniä pelejä, vaikka tappio on ollut ennakkoon vielä paljon varmempi kuin nyt. Ilveksen pelipäivät ovat juhlapäiviä nyt ja aina.
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 818
Kokoonpanossa on tasan kaksi pelaajaa, joita ei voi heittää poppareille: Hatakka ja Elorinne. Positiivista on siis se, että kokoonpanoa voidaan sotkea vaikka kuinka villisti, eikä tilanne ainakaan heikkene.
 
Ylös