Positiivisuusketju

JörgenJönssön

Luottopelaaja
Viestejä
1 646
Kaveri totesi heti pelin jälkeen virne puupielessä: "Tää piste voi olla keväällä tosi tärkeä" ;):eek:

Reagointini: "Vedänkö lättyyn nyt vai heti?":mad::D

Ihan oikea reagointi. Ikävä kyllä suurin osa kannattajista on ilvesläistynyt niin vahvasti, että pienen marginaalin tappio= voitto.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 230
Ikävä kyllä suurin osa kannattajista on ilvesläistynyt niin vahvasti, että pienen marginaalin tappio= voitto.

Standing ovation viime kauden päätöspelissä nevö föget. Ei voi ainakaan väittää, että Ilveksen kannattajat vaatisivat liikaa. Vuosien pupellus on tehnyt tehtävänsä.
 

Henry78

Luottopelaaja
Viestejä
2 287
Standing ovation viime kauden päätöspelissä nevö föget. Ei voi ainakaan väittää, että Ilveksen kannattajat vaatisivat liikaa. Vuosien pupellus on tehnyt tehtävänsä.

Olitko hallissa tuossa ottelussa? Jos et ollut, niin vittuako se sua häiritsee jos jotkut haluaa joukkuetta kiittää?

Sua näköjään häiritsee ihan kaikki seurajohdosta kannattajiin.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 230
Olitko hallissa tuossa ottelussa? Jos et ollut, niin vittuako se sua häiritsee jos jotkut haluaa joukkuetta kiittää?

Sua näköjään häiritsee ihan kaikki seurajohdosta kannattajiin.

Me nähdään nämä asiat niin eri tavalla. Kauden päättyminen runkosarjaan ei anna aihetta kiitoksille. Suljetussa sarjassa se on yhtä tyhjän kanssa. Ei voi antaa kiitosta edes karsintojen välttämisestä.

Olen peräänkuuluttanut kunnianhimoa tekemiseen jo pitkään. Tässä lainaus tammikuulta 2016.

Mulle on yksi ja hailee mitä muut ovat mieltä. Jos jonkun mielestä urheilullinen ja/tai taloudellinen tulos on ollut viime vuosina hyvää, niin ei siinä sitten. Jotkut meistä tyytyvät elämässä vähään noin muutenkin.

Ei tämä asia ole kolmessa vuodessa kohdallani miksikään muuttunut. Pitäisikö nykyisin vaatia vähemmän kuin ennen? Eikö nyt pitäisi pikemminkin vaatia huomattavasti enemmän?

Lopuksi kysyn, että vittuako se sua häiritsee jos mua häiritsee?
 
Viimeksi muokattu:

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 413
Onkohan tää heke koskaa kuullu käytöstavoista tai toisten arvostamisesta?Kuka on kussu heken muroihin ku joka päivä sama valitus?
 

JörgenJönssön

Luottopelaaja
Viestejä
1 646
Olitko hallissa tuossa ottelussa? Jos et ollut, niin vittuako se sua häiritsee jos jotkut haluaa joukkuetta kiittää?

Sua näköjään häiritsee ihan kaikki seurajohdosta kannattajiin.

Ihan pakko kysyä mistä oikein kiititte? Siitäkö, että saitte pääsylipun maksamalla käydä runkosarjassa pelissä?
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 230
Onkohan tää heke koskaa kuullu käytöstavoista tai toisten arvostamisesta?

Missäs kohtaa on käytöstavat tai toisten arvostaminen unohtunut`? Korjaan tietysti, jos näin on päässyt käymään.

Ihan pakko kysyä mistä oikein kiititte? Siitäkö, että saitte pääsylipun maksamalla käydä runkosarjassa pelissä?

Olisi kai pitänyt olla pelipaikoilla. Kotisohvalle syy jäi epäselväksi.
 
Viimeksi muokattu:

Ilves ykköseksi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
230
Kaikilla tuntuu olevan omat odotuksensa, mutta mielestäni uusi Ilves on lähtenyt järkevästi liikkeelle rakentaen ensin lujia perustuksia. Tähän päälle on parempi rakentaa viimeistään uuteen halliin siirryttäessä. Voi ottaa pientä riskiäkin, kun ei ole heti konkurssi ovella, ellei natsaakaan. Hyviä esimerkkejä mm. Jokerit männä vuosina, ettei sillä rahallakaan mestaruuksia solkenaan tule.
Kyllä minäkin haluaisin heti ja nyt vaikka kentällisen huippuäijiä rosteriin, mut kun ei viä oo niitä pohjia. Minä mitään tiedä, mut maalaisjärjellä aattelen.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 620
Standing ovation viime kauden päätöspelissä nevö föget. Ei voi ainakaan väittää, että Ilveksen kannattajat vaatisivat liikaa. Vuosien pupellus on tehnyt tehtävänsä.

Vuosien pupellus on tehnyt tehtävänsä kyllä, mutta osin tuon pupelluksen ansiosta väen saa kohtuu pienelläkin onnistumisella "kuluttamaan" Ilvekseen. Pieni voittoputki, ja paikka kärkinelikossa syksyllä = 5000 yleisökeskiarvo aikana jolloin pelaat suurimman osan otteluista vielä keskellä viikkoa.

Tuon moodiin kun saisi vielä pysymään keskiarvo voisi hyvinkin olla taso 5200-5300 millä tapeltaisiin Liigan kakkospaikasta TPS:in ja Tapparan kanssa.
 

Henry78

Luottopelaaja
Viestejä
2 287
Ihan pakko kysyä mistä oikein kiititte? Siitäkö, että saitte pääsylipun maksamalla käydä runkosarjassa pelissä?

Olin hallissa mutta joukkuetta en kiittelemään jäänyt. Lähinnä tarkoitin sitä, että jokainen meistä kokee ja näkee joukkueen esitykset omalla tavallaan. Se, että joku jää joukkuetta kaudesta kiittämään, ei tarkoita kuitenkaan välttämättä sitä, että tekemisen tasoon oltaisiin tyytyväisiä.

Totta toki on, että iso osa tyytyy vähään. Mutta kun ei paremmastakaan moni nuorempi fani tiedä, on tyytyminenkin ymmärrettävää. Itse nelikymppisenä tilanne on hieman toinen, jotain muistoja menestyksestäkin on:)
 

Henry78

Luottopelaaja
Viestejä
2 287
Me nähdään nämä asiat niin eri tavalla. Kauden päättyminen runkosarjaan ei anna aihetta kiitoksille. Suljetussa sarjassa se on yhtä tyhjän kanssa. Ei voi antaa kiitosta edes karsintojen välttämisestä.

Olen peräänkuuluttanut kunnianhimoa tekemiseen jo pitkään. Tässä lainaus tammikuulta 2016.



Ei tämä asia ole kolmessa vuodessa kohdallani miksikään muuttunut. Pitäisikö nykyisin vaatia vähemmän kuin ennen? Eikö nyt pitäisi pikemminkin vaatia huomattavasti enemmän?

Lopuksi kysyn, että vittuako se sua häiritsee jos mua häiritsee?

Myönnetään, tuo "vittuako" sanan käyttö meni överiksi, siitä pahoittelut. Tää jatkuva vääntö ja kirjoittelu näköjään saanut jonkimmoisen otteen suht tasaisestakin luonteesta.

Keskitynpä hetken aikaa vaan otteluseurantoihin, vedän hetken happea;)
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 350
Positiivista on se, ettei harmita enää niin paljon kuin eilen pelistä kotiin laahustaessa.
Liekö U20 joukkueen esitykset loiventanut harmistusta?
Nyt on jo tunne, että pitäsikö sittenkin raahautua huomenna hallille?
 

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Positiivista, että edellinen peli (55 ensimmäistä minuuttia) näytti suunnan olevan oikea kevättä ajatellen. Oikeastaan hyvä, että jätkät saivat tuollaisen kunnon opetuksen tähän väliin joka varmasti ei tule toistumaan. Oli se sen verran peppuraiskauksen tunnusmerkistön täyttävä suoritus ottavana osapuolena jätkille. Saattavat jopa huomata, että pelaamalla peli loppuun tappioasemassakin, voi kaukalosta poistua voittajana.
 

Jäähöylä

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
246
Missäs kohtaa on käytöstavat tai toisten arvostaminen unohtunut`? Korjaan tietysti, jos näin on päässyt käymään.



Olisi kai pitänyt olla pelipaikoilla. Kotisohvalle syy jäi epäselväksi.

Kausi on yhteinen matka jonka kannattajat ja joukkue tekevät. Kiitokset kauden loputtua ovat ihan yleinen tapa. Itse olen ollut taputtumassa hävityn finaalin jälkeen, ja voitetun viimeisen karsintapelinkin jälkeen. Kaikkea on mahtunut väliin. Viime keväänä kukaan ei varmasti ollut tyytyväinen tulokseen. Joukkueessa oli hienoja omia kasvatteja jotka löivät läpi. Aplodit heille oli varmasti paikallaan. Sport pelin jälkeen jo ihan Samille hänen urotöistään loukkaantumisista toipuessa.

Moni meistä saattaa muistaa kevään 2006 ja sen, kun Jokerien kannattajat jäivät laulamaan halliin vaikka joukkue jäi sijalle yksitoista. Se oli kuitenkin aika hienoa. Osoitus siitä että ollaan tukena muutenkin kuin voiton hetkellä.

On totta että meidät on totutettu viimeisen 10 vuoden aikan tyytymään vähään. On ollut surullista kun on tiennyt ettei oikein ole mahdollisuuttakaan. Nyt on positiivista kun on uusi ja kutkuttava tunne siitä, että tulevaisuudessa on oikeasti mahdollisuus. Toki tarina vaatii oikeita tekoja ja päätöksiä matkan varrella. Mutta se tärkein, eli mahdollisuus nousta ylös on olemassa. Se ei ole samalla tavalla organisaatiosta kiinni, kuin hetki sitten.
 

Kyy001

Guest
Totta helvetissä sitä joukkuetta kiitetään kauden viimeisessä pelissä oli sitten se kausi mennyt miten tahansa!
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 230
Kausi on yhteinen matka jonka kannattajat ja joukkue tekevät. Kiitokset kauden loputtua ovat ihan yleinen tapa. Itse olen ollut taputtumassa hävityn finaalin jälkeen, ja voitetun viimeisen karsintapelinkin jälkeen.

Finaaliin pääsy on kova suoritus ja karsintasarja kaikessa noloudessaan totinen paikka. Jopa karsintojen välttämisestä ymmärrän kiitokset. Suljetussa sarjassa, jossa 15 joukkueesta kymmenen pääsee pudotuspeleihin, on 11. sija aika valju esitys. Mitään kiittämisen arvoista en tuossa keksi. Tuloksesta pelataan. Samassa tilanteessa IFK-kannattajat heittäisivät elävän kalkkunan jäälle.

Jos Ilves tällä kaudella jää ulos pudotuspeleistä, lupaan tulla runkosarjan päätöspeliin taputtamaan.
 

Merkkari

Guest
Jos Ilves tällä kaudella jää ulos pudotuspeleistä, lupaan tulla runkosarjan päätöspeliin taputtamaan.

Eikö olisi hedelmällisempää tulla taputtamaan myös siihen peliin kun paikka pudotuspeleihin varmistetaan, tai jopa hieman ennen? Vai jatkuuko katkeransuloinen yhden miehen boikotti siitäkin huolimatta, jos Ilves ei menekään konkkaan, pääseekin pudotuspeleihin tai onnistuukin jopa mahdottomaksi mainitussa tavoitteessaan?
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 230
Eikö olisi hedelmällisempää tulla taputtamaan myös siihen peliin kun paikka pudotuspeleihin varmistetaan, tai jopa hieman ennen? Vai jatkuuko katkeransuloinen yhden miehen boikotti siitäkin huolimatta, jos Ilves ei menekään konkkaan, pääseekin pudotuspeleihin tai onnistuukin jopa mahdottomaksi mainitussa tavoitteessaan?

Nuohan ovat ihan oikeasti suosionosoituksen arvoisia suorituksia. Ymmärrän täysin, jos runkosarjan viimeisessä pelissä vedetään SO pudotuspelipaikan kunniaksi.

Koska itse olen selkeästi kannattaja, joka ei ymmärrä keskinkertaisuuden päälle, lupaan parantaa tapani ja tulla taputtamaan, jos Ilves on suoriutunut keskinkertaisesti ja sen alle.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös