Positiivisuusketju

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 321
Mä otan marraskuussa jokaisen pisteen mitä saadaan ilolla vastaan :)!
Alan vasta tämän kuukauden jälkeen sitten vasta murehtiin pelillisiä asioita, yleisömääriä, ketä pitää hankkia jne. Nyt olen vain vaatimattoman positiivinen koko tämän kuukauden! :)

Jos tulee pinnoja, niin minäkin yritän lopettaa murehtimisen - vaikka koko loppukaudeksi.
 

Ake

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
570
Kolmen pisteen voitto. Keväällä voidaan yrittää muistella montako pistettä tuli paskalla pelillä. Hyvä joukkue voittaa huononakin päivänä.
 

Jorman Kivet

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
951
Kolmen pisteen voitto. Keväällä voidaan yrittää muistella montako pistettä tuli paskalla pelillä. Hyvä joukkue voittaa huononakin päivänä.

Näin on. Alkukaudesta pääsi helpommalla, mutta nyt joutuu vääntämään niistä pisteistä. Joukkuepeli tiivistyy kaikilla. Eilinen kertoi ainakin minulle hyvää tästä joukkueesta.
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 814
Kolmen pisteen voitto. Keväällä voidaan yrittää muistella montako pistettä tuli paskalla pelillä. Hyvä joukkue voittaa huononakin päivänä.

Yleisesti ottaen olen sitä mieltä, että koko kauden mittakaavassa ajateltuna on parempi hävitä yksittäinen ottelu hyvällä pelillä kuin voittaa yksittäinen ottelu huonolla pelillä. Nyt ollaan kuitenkin siinä tilanteessa, että Ilveksen pelin taso oli laskusuhdanteinen jo jonkin aikaa ennen taukoa - joskin Oulussa pelattiin tulosta lukuun ottamatta loistava vierasmatsi. Näin ollen Lukko-ottelusta napattu voitto huonolla pelillä kelpaa meikäläiselle, koska toisinaan tällainen "ansaitsematon" voitto vapauttaa energiaa ja kääntää pelillisen kurssin takaisin raiteilleen.

Pistekeskiarvon en usko enää tällä kaudella nousevan aiemmin nähdyn huippujakson tasolle, mutta peruspelaaminen saattaa nytkähtää siihen suuntaan, mitä parhaimmillaan ollaan tällä kaudella nähty. Veikkaisin, että seuraavat n 10 ottelua tulevat osoittamaan sen tason, jolla pelaaminen tulee pääosin loppukauden ajan olemaan.
 

JörgenJönssön

Luottopelaaja
Viestejä
1 634
Tyylipisteitä ei jaeta. Vuosikaudet Ilves on hävinnyt matseja, mutta ollut mukamas parempi joukkue. Paskanmarjat. Kolme pistettä laariin, muuten aivan sama. Jos jotain kaipain, niin Generous ja Halmo laittaisivat läskiä tummumaan. Nyt on hyvä tilaisuus siihen Tapparaa vastaan. Turpaanvedossa voidaan laskea ne tyylipisteetkin, tyrmäyksiä tuskin nähdään.
 

4ever1

Luottopelaaja
Viestejä
1 954
Posia ettei oikeasti surkeaa peliä ole ollut. Hävitessäkin on ollut aina mahdollisuus voittoon.
Tasaista suorittamista ja paikoin erittäinkin viihdyttäviä otteita jopa niin että pitää nipistää itseään jotta onko tämä totta ollenkaan.
Vihdoinkin voi Ilves-kannattajakin kulkea selkä suorana ja katse terävänä eteenpäin.
On tää hienoa aikaa.
 

Okafani

Luottopelaaja
Viestejä
1 010
Tauon aikana piti laittaa erikoistilannepelaamista kuntoon.
Vaikka pari viimeistä peliä on päättynyt ärsyttävästi tappioon, on kuitenkin jotain positiivista tapahtunut.
Kolme viimeisintä peliä, eikä yhtään päästettyä av-maalia.
JyPin pelissä jo pari yv- maaliakin.
Ehkä tämä kertoo kuitenkin paremmasta tappioista huolimatta.
 

asdaf

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
523
Ilves-passi peruttu lauantain Jyp pelin jälkeen. Tein aivan oikean ratkaisun, tämä siis ainoa positiivinen asia minulla.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 680
Tästä on suunta onneksi vain ylöspäin.

...eikö vaan? Mähän olen oikeassa, enkö olekin?
 

EtäIpa

Luottopelaaja
Viestejä
1 456
Voin vähentää penkkiurheilua :) Eipä tässä kohta tarvi paljoa aikatauluja suunnitella Ilveksen pelejen takia.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 821
Ollaan marraskuussa tilanteessa, jossa mielestäni yhtä lukuunottamatta(Oskari Laaksonen) ihan kaikki tärkeimmät nykypelaajat sekä koko valmennusryhmä on jo kiinnitetty myös seuraavaksi kaudeksi.

Aivan käsittämättömän kova juttu. En muista tällaista tapahtuneen Ilveksessä koskaan aiemmin.
 
Ylös