Positiivisuusketju

Niki

Rivipelaaja
Viestejä
22
Vs: Positiivisuusketju

Pitää vastata tähän nyt jo lähes ikuisuus kysymykseen.

Olin itse ko. kokouksessa jossa yhtenä aiheena oli tämä velkojen kuittaus omistajien toimesta eli jokainen sijoittaisi oman omistus suhteensa mukaisen summan,eli jos velkaa 1M ja omistat 10% maksat 100K.

Paikalla oli melko paljon väkeä,joten ihmettelen miksi nimim.Kunto ei tiedä asiasta mitään vaikka tuntuukin olevan asioista jonkin verran perillä.Tuntuu ettei haluaisi tuoda asiaa esille,mutta nyt se on kuitenkin vahvistettu että ko.asia on ollut esillä eräässä avoimessa kokouksessa eli ei vain sisäpiirille järjestetyssä,tai sitten olen sisäpiirissä tietämättäni.
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Vs: Positiivisuusketju

Lisäksi Sjöblom on itse asian tiedotusvälineille kertonut ja myöntänyt toimineensa taitamattomasti.
 

Pro

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
489
Vs: Positiivisuusketju

Brooks sanoi:
Lisäksi Sjöblom on itse asian tiedotusvälineille kertonut ja myöntänyt toimineensa taitamattomasti.

Puuttuko sillä vähän niinku habaa?
 

Kunto

Luottopelaaja
Viestejä
1 607
Vs: Positiivisuusketju

Niki sanoi:
Pitää vastata tähän nyt jo lähes ikuisuus kysymykseen.

Olin itse ko. kokouksessa jossa yhtenä aiheena oli tämä velkojen kuittaus omistajien toimesta eli jokainen sijoittaisi oman omistus suhteensa mukaisen summan,eli jos velkaa 1M ja omistat 10% maksat 100K.

Paikalla oli melko paljon väkeä,joten ihmettelen miksi nimim.Kunto ei tiedä asiasta mitään vaikka tuntuukin olevan asioista jonkin verran perillä.Tuntuu ettei haluaisi tuoda asiaa esille,mutta nyt se on kuitenkin vahvistettu että ko.asia on ollut esillä eräässä avoimessa kokouksessa eli ei vain sisäpiirille järjestetyssä,tai sitten olen sisäpiirissä tietämättäni.

Niin kuin kirjoitin ne pienomistajat, joilta kysyin ovat sanoneet, etteivät olleet kyseisessä palaverissa. Yksi omistaja kertoi, että sai kutsun lyhyellä varoitusajalla, mutta hänellä ei ollut mahdollisuutta/kiinnostusta osallistua lyhyellä varoitusajalla.

Kirjoitin itse asiassa alla olevan tänne 30.5, jossa pyrin osoittamaan, että suurimmat sijoitukset olisivat kuuluneet Vinnien lähipiirille ja muut summat olisivat olleet melko merkityksettömiä varakkaille ihmisille:

30.5.2016:
"Otetaan esimerkkinä tuo Sjöblomin vetoamus. Jos ajatellaan, että Sjöblomin tavoitteena oli kerätä yhteensä miljoona euroa, niin se olisi tarkoittanut suhdelukujen mukaan, että hänen olisi tullut sijoittaa hieman yli 580 kiloa. Listalla seuraavat olisivat olleet:

Lumme 161 k, mutta Jyrki oli poistunut kuvioista jo aikaisemmin
Matti Nevalainen 80 k
Jääskeläinen ja Lagerstam molemmat 24 k
Terence Meyer 11 k (Vinnien lakimies)
Petri Hietanen 8 k
Meskanen 8 k, poistunut kuvioista aikaisemmin
Ilves ry 5 k
Share Ilves 4 k

Lukumääräisesti yli puolella omistajalla sijoitettava rahamäärä olisi ollut alle 1000 euroa/hlö tai yritys, mikäli he olisivat noudattaneet Sjöblomin toivomusta. Listan kärjessä pl. Lumme oli siis Vinnien tukijat. Ja jos siis tavoitteena olisi ollut kerätä suhdeluvun mukaan 2 miljoonaa, niin sitten nämä luvut kerrotaan kahdella."
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 004
Vs: Positiivisuusketju

Tänään ei tarvitse edes sulaa, sillä ei ole mistä pystyisi sulamaan
 

Masce

Luottopelaaja
Viestejä
2 033
Vs: Positiivisuusketju

Ei tehny kaveri tyhjiin tällä kertaa. Pienistä asioista pitää raapia tän kauden posit.
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 622
Vs: Positiivisuusketju

Ilveksen oma pääoma on ihan kohta nollissa.
Eikös Manngard on SM-liigan hallitukselle luvannut näin tapahtuvan vuoden 2016 loppuun mennessä?
 

Jarno Saarinen

Luottopelaaja
Viestejä
1 661
Vs: Positiivisuusketju

Tässä Mangardin lupauksessa on se hyvä puoli että liiga ei anna lisenssiä tulevalle kaudelle jollei tästä pidä kiinni. No Honkauurna ei tee välitilinpäätöstä ku pakosta jotta tämä lisenssi episodi käytäneen vasta toukokuussa. Toivottavasti ne siellä LÜGAssa on kasvattanu munat ja tälle Vinin paskajengille ei lisenssiä tipu, saamme siis oikeasti uuden omistuksen toukokuussa, onko se sitten konkussihallinto vaiko oikeasti joku muu jää nähtäväksi. 11 yötä yhtiökokouksen osaan kaks, uutisia lienee turha odottaa, mutta josko tulis osan 3 päivä edes.
 

Kunto

Luottopelaaja
Viestejä
1 607
Vs: Positiivisuusketju

Jarno Saarinen sanoi:
Tässä Mangardin lupauksessa on se hyvä puoli että liiga ei anna lisenssiä tulevalle kaudelle jollei tästä pidä kiinni. No Honkauurna ei tee välitilinpäätöstä ku pakosta jotta tämä lisenssi episodi käytäneen vasta toukokuussa. Toivottavasti ne siellä LÜGAssa on kasvattanu munat ja tälle Vinin paskajengille ei lisenssiä tipu, saamme siis oikeasti uuden omistuksen toukokuussa, onko se sitten konkussihallinto vaiko oikeasti joku muu jää nähtäväksi. 11 yötä yhtiökokouksen osaan kaks, uutisia lienee turha odottaa, mutta josko tulis osan 3 päivä edes.

Ostoryhmän nokkamies Jalo on myös Liigan johtokunnan jäsen. Samoin kuin Ilves ry:n. Jospa Jalo muistuttelee Liigassa, että muistavat vahtia mm. tuon oman pääoman kohtalon. Kaksi arkipäivää hoitaa tämä kuntoon, ellei ole jo tehtykin kirjanpidossa siirtoja.

Toimistollehan palkattiin täksi kaudeksi kirjanpitäjä? (ainakin osa-aikaiseksi), joten välitilinpäätöksen pitäisi syntyä hetkessä. Mutta en tosiaan tiedä ovatko vieläkään sitä toimittaneet ostoryhmälle/-ryhmille. Taitavat miettiä, että miten ja minne kirjataan Sponsvisionin provikat Ulkojäiltä.

Yhtiökokouksen yksi mielenkohde on hallituksen valinta. Vanhat haluaisivat varmaan tässä kohtaan lähteä, mutta mistä uudet tilalle, jos kaupat eivät ole edenneet sille tasolle, että velkojen kohtelu on selvillä? Ja ei kai hallitukseen uskalla lähteä näkemättä välitilinpäätöstä ja varsinkaan tietämättä mitä luvut sisältävät.
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 487
Vs: Positiivisuusketju

Kyllähän Ilveksen osalta tilanne on se että kaupat syntyy tai ens kautta ei Ilves pelaa..Vaikea uskoa ilman kauppojen syntymistä enää kenenkään rahottavan tuota touhua olipa kyseessä katsoja tai sponsori.Vinnie saa itse päättää viekö seuran tuhoon.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 691
Vs: Positiivisuusketju

pelikirja sanoi:
Kyllähän Ilveksen osalta tilanne on se että kaupat syntyy tai ens kautta ei Ilves pelaa..Vaikea uskoa ilman kauppojen syntymistä enää kenenkään rahottavan tuota touhua olipa kyseessä katsoja tai sponsori.Vinnie saa itse päättää viekö seuran tuhoon.

Näinhän sen luulisi menevän. Itsellä on vain pelko että Vinnie alkaa olemaan jo niin sekaisin/tietämätön, että kuvittelee hänen pystyvän vielä homman oikaisemaan. Toinen pelko on että mies on niin jäärä, että antaa Ilveksen mennä ennemmin konkurssiin kuin antaa ostajan sanella kaupan ehtoja. Tai sitten ei vaan ostaja/ostajat häntä miellytä, ja hänellä on pelko että häntä kritisoineet tahot onnistuvat Ilveksen kanssa sekä samalla saavat hänet näyttämään entistäkin huonommalta.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 004
Vs: Positiivisuusketju

Runkosarja ja Ilveksen pelit lähenevät kovaa vauhtia lohti loppua. Futiskausi on jo melkein ovella.
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 622
Vs: Positiivisuusketju

Jos tänään olisi voitettu rampa Sport, olisi matkaa suoraan pudotuspelipaikkaan vain viisi pistettä. Nykyinen kahdeksan pisteen kaulakaan ei ole paljon jos aletaan taas voittamaan pelejä. Kymmenes sija on kolmen pisteen päässä.
 

Keltavihreä

Luottopelaaja
Viestejä
4 908
Vs: Positiivisuusketju

En ole seurannut kolmea viime matsia yhteensä ku ehkä ihan max 10min yhteensä ruudusta enkä tarkota tehokasta peliaikaa. Ei vaan kiinnosta. Säästyy isoilta vitutuksilta. Tän päivän matsia en seurannu käytännössä ollenkaan. Eikä vituta ollenkaan.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 004
Vs: Positiivisuusketju

Samaa näyttävät harrastavan pelaajat, ei niitäkään vituta yhtään hävitä.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 207
Vs: Positiivisuusketju

Ilves voitti erittäin siipirikkoisena sarjakärjen,joka on vieläpä paikallisvihollinen,katkaisten sen kymmenen ottelun voittoputken ja positiivisuusketjussa ei ole vielä yhtään merkintää.

Iloitaan nyt kun kerrankin on aihetta.Hyvä jätkät!
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 622
Vs: Positiivisuusketju

Täytyy olla tyytyväinen sarjan tasaisuuteen. Tapparan ylimielisen asennevammaisuuden lahjoittamat kolme pistettä pitävät Ilveksen toiveita jatkopaikasta yllä sopivasti: suoraan pudotuspelipaikkaan matkaa on seitsemän pistettä ja paikka pudotuspelien ensimmäiselle kierrokselle on vain pisteen päässä.
Kunhan flunssa-aalto lakkaa, Ilveksen kokoonpano on taas kilpailukykyinen. Varsinkin jos flunssa-aalto iskee muihin seuraavaaksi.
 
Ylös