Positiivisuusketju

kirppu

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
878
Vs: Positiivisuusketju

HeGe41 sanoi:
Taffana sanoi:
HeGe41 sanoi:
Lynx sanoi:
Mikäs Share Ilveksen tulevaisuuden näkymät ja missio on tällä hetkellä? Onnistuiko Share tekemään itsensä ns. tarpeettomaksi kun omistajuus rakennettiin uusiksi ja yhtiökin perustettiin?

Yhdenlainen tavoite tosiaan täyttyi, mutta kai tässä monenmoista touhua on. Sharehan on nyt noita Ilveksen peleissä olleita Kannattajakulmauksia vetänyt. Ja itse näkisin, että tulevan Areenan ympärille saisi kehiteltyä jotain isompaa hanketta.

Menee vähän offtopiciksi mutta olikos joukkorahoitukseen osallistujille jotain "lahjuksia" luvassa vai onko mennyt ohi?

On. Tulossa on. Diplomit painossa ja pinssistäkin näin tänään leiskan.

Ja on sitten muuten hienot! Tuomisto tehnyt hyvää työtä.
Koskahan näitä Diplomeja ja pinssejä aletaan postitteleen?
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 076
Vs: Positiivisuusketju

kirppu sanoi:
HeGe41 sanoi:
Taffana sanoi:
HeGe41 sanoi:
Lynx sanoi:
Mikäs Share Ilveksen tulevaisuuden näkymät ja missio on tällä hetkellä? Onnistuiko Share tekemään itsensä ns. tarpeettomaksi kun omistajuus rakennettiin uusiksi ja yhtiökin perustettiin?

Yhdenlainen tavoite tosiaan täyttyi, mutta kai tässä monenmoista touhua on. Sharehan on nyt noita Ilveksen peleissä olleita Kannattajakulmauksia vetänyt. Ja itse näkisin, että tulevan Areenan ympärille saisi kehiteltyä jotain isompaa hanketta.

Menee vähän offtopiciksi mutta olikos joukkorahoitukseen osallistujille jotain "lahjuksia" luvassa vai onko mennyt ohi?

On. Tulossa on. Diplomit painossa ja pinssistäkin näin tänään leiskan.

Ja on sitten muuten hienot! Tuomisto tehnyt hyvää työtä.
Koskahan näitä Diplomeja ja pinssejä aletaan postitteleen?

Hyvinkäälle tuli eilen ja komeata settiä olikin - kannatti odottaa. 8) Eilen saamani tiedon mukaan ns. kaukoposti lähti ensin, Tampereen seudulla ollaan järjestämässä noutomahdollisuutta osallistuneille lähinnä postituskulujen vuoksi, yhdistys kun oli all in taloudellisesti tuossa annissa.

Eli kärsivällisyyttä, odotus palkitaan. Infoa tulee, kun Sharen porukka saa sovittua askelmerkit.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 388
Vs: Positiivisuusketju

Miika Lundin sanoi:
Hyvinkäälle tuli eilen ja komeata settiä olikin - kannatti odottaa. 8) Eilen saamani tiedon mukaan ns. kaukoposti lähti ensin, Tampereen seudulla ollaan järjestämässä noutomahdollisuutta osallistuneille lähinnä postituskulujen vuoksi, yhdistys kun oli all in taloudellisesti tuossa annissa.

Eli kärsivällisyyttä, odotus palkitaan. Infoa tulee, kun Sharen porukka saa sovittua askelmerkit.
Varmaan hyvä idea lähellä oleville nouto juurikin kustannusten takia. Oma panostus oli aika pieni summa muutenkin, mutta pitihän siinä edes jotenkin mukana olla.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 234
Vs: Positiivisuusketju

Itse olen todella tyytyväinen siihen miltä tuo pinssi ja diplomi lopulta näyttävätkään. Noita kyllä kehtaa julkisesti esitellä.
 

jalkakynä

Luottopelaaja
Viestejä
1 916
Vs: Positiivisuusketju

Teme-74 sanoi:
Miika Lundin sanoi:
Hyvinkäälle tuli eilen ja komeata settiä olikin - kannatti odottaa. 8) Eilen saamani tiedon mukaan ns. kaukoposti lähti ensin, Tampereen seudulla ollaan järjestämässä noutomahdollisuutta osallistuneille lähinnä postituskulujen vuoksi, yhdistys kun oli all in taloudellisesti tuossa annissa.

Eli kärsivällisyyttä, odotus palkitaan. Infoa tulee, kun Sharen porukka saa sovittua askelmerkit.
Varmaan hyvä idea lähellä oleville nouto juurikin kustannusten takia. Oma panostus oli aika pieni summa muutenkin, mutta pitihän siinä edes jotenkin mukana olla.

Aikamoinen show tommosessa 650 paketin lajittelussa. Valitettavasti painosta diplomit eivät saapuneet aakkosjärjestyksessä. Jokainen sitten arvaa, millainen duuni siitä sitten tuli. Tästä syystä hommassa kestää entistä pidempään...
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 352
Vs: Positiivisuusketju

Kumman juttu, että yhden liigatasolla kykynsä näyttäneen puolustajahankinnan jälkeen foorumilla on kirjoitusten sävy muuttunut positiivisemmaksi. Hieno homma, jäädään odottelemaan lisää "varmoja" hankintoja!

Pitkä kesä edessä ennen kauden alkua.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 020
Vs: Positiivisuusketju

UglyHouse sanoi:
Kumman juttu, että yhden liigatasolla kykynsä näyttäneen puolustajahankinnan jälkeen foorumilla on kirjoitusten sävy muuttunut positiivisemmaksi. Hieno homma, jäädään odottelemaan lisää "varmoja" hankintoja!

Pitkä kesä edessä ennen kauden alkua.
Mutta kun muutamalla vahvalla hankinnalla alkaa mikä vaan joukkue näyttämään paljon paremmalta.
NYT ilm. myös hankitaan ja " ketään ei löytynyt " jargon on historiaa.
Nyt on edes yritystä..katsotaan mihin riittää.
 

kirppu

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
878
Vs: Positiivisuusketju

Aivan s..tanan komeet noi pinssi ja diplomi 8). Melkein raaavas mies liikuttui avattuaan kirjekuoren.
Mahtavaa. Tämmösiä tempauksia lisää.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 234
Vs: Positiivisuusketju

Ilves-Appi on ottanut isoja askelia eteenpäin. I-H sieltä vielä puuttuu, mutta Edustus jo löytyy. Toimii tosi hienosti.
 

Jip Pii

Rivipelaaja
Viestejä
42
Vs: Positiivisuusketju

Autopuolella on näemmä tehty upgrade kansanautosta Lexukseen, jos ilves.comiin on luottaminen? Toivottavasti kyse on apkreidauksesta myös talouspuolella, niin tuli sitten tämäkin viesti oikeaan ketjuun. Tämähän tietty tarkoittaa sitten sitäkin, että vahvistuksia on jatkossa jonossa vielä aiempaakin enemmän, kun onnekkaimmat pääsevät Luxuksella sahaamaan hallin ja kämpän väliä. Aika näyttää, kenelle jää käteen vaan Auris... ;)
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 874
Vs: Positiivisuusketju

HeGe41 sanoi:
Ilves-Appi on ottanut isoja askelia eteenpäin. I-H sieltä vielä puuttuu, mutta Edustus jo löytyy. Toimii tosi hienosti.

No onhan se nyt täysin keskeneräinen. Vaikka kuinka valitsisi etusivuksi jääkiekon niin siihen pomppaa sokkerisivu, valitsee push-ryhmästä vain jääkiekon niin silti tulee sokkeripusheja. Uutisissakaan ei ole mitään? Miten on viitsitty edes laskea liikkeelle kun ei edes tuollaiset perusominaisuudet toimi?

Muttei mene offtopiciksi niin tuli lisää tilaa puhelimeen kun poisti moisen kikkareen.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 234
Vs: Positiivisuusketju

dr Origo sanoi:
HeGe41 sanoi:
Ilves-Appi on ottanut isoja askelia eteenpäin. I-H sieltä vielä puuttuu, mutta Edustus jo löytyy. Toimii tosi hienosti.

No onhan se nyt täysin keskeneräinen. Vaikka kuinka valitsisi etusivuksi jääkiekon niin siihen pomppaa sokkerisivu, valitsee push-ryhmästä vain jääkiekon niin silti tulee sokkeripusheja. Uutisissakaan ei ole mitään? Miten on viitsitty edes laskea liikkeelle kun ei edes tuollaiset perusominaisuudet toimi?

Muttei mene offtopiciksi niin tuli lisää tilaa puhelimeen kun poisti moisen kikkareen.

Lues uudelleen tuo mun viesti. Mikä sieltä vielä puuttuu, MUTTA mikä sieltä löytyy?

Mulla muuten menee tuo kiekko tuonne ilves.comiin.

Futiksesta tulee pelipäiväilmot yms. härpäkkeet kuin vettä vain.
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 874
Vs: Positiivisuusketju

HeGe41 sanoi:
dr Origo sanoi:
HeGe41 sanoi:
Ilves-Appi on ottanut isoja askelia eteenpäin. I-H sieltä vielä puuttuu, mutta Edustus jo löytyy. Toimii tosi hienosti.

No onhan se nyt täysin keskeneräinen. Vaikka kuinka valitsisi etusivuksi jääkiekon niin siihen pomppaa sokkerisivu, valitsee push-ryhmästä vain jääkiekon niin silti tulee sokkeripusheja. Uutisissakaan ei ole mitään? Miten on viitsitty edes laskea liikkeelle kun ei edes tuollaiset perusominaisuudet toimi?

Muttei mene offtopiciksi niin tuli lisää tilaa puhelimeen kun poisti moisen kikkareen.

Lues uudelleen tuo mun viesti. Mikä sieltä vielä puuttuu, MUTTA mikä sieltä löytyy?

Mulla muuten menee tuo kiekko tuonne ilves.comiin.

Futiksesta tulee pelipäiväilmot yms. härpäkkeet kuin vettä vain.

Niin, voi toki myös lukea uudestaan eli miten siinä täysin perusasiat ei toimi.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 234
Vs: Positiivisuusketju

dr Origo sanoi:
HeGe41 sanoi:
dr Origo sanoi:
HeGe41 sanoi:
Ilves-Appi on ottanut isoja askelia eteenpäin. I-H sieltä vielä puuttuu, mutta Edustus jo löytyy. Toimii tosi hienosti.

No onhan se nyt täysin keskeneräinen. Vaikka kuinka valitsisi etusivuksi jääkiekon niin siihen pomppaa sokkerisivu, valitsee push-ryhmästä vain jääkiekon niin silti tulee sokkeripusheja. Uutisissakaan ei ole mitään? Miten on viitsitty edes laskea liikkeelle kun ei edes tuollaiset perusominaisuudet toimi?

Muttei mene offtopiciksi niin tuli lisää tilaa puhelimeen kun poisti moisen kikkareen.

Lues uudelleen tuo mun viesti. Mikä sieltä vielä puuttuu, MUTTA mikä sieltä löytyy?

Mulla muuten menee tuo kiekko tuonne ilves.comiin.

Futiksesta tulee pelipäiväilmot yms. härpäkkeet kuin vettä vain.

Niin, voi toki myös lukea uudestaan eli miten siinä täysin perusasiat ei toimi.

Niinhän minä luen. Pääsivulle tulee kaikki ykkösuutiset (ry, Edustus ja I-H). Kun klikkaan ry, tulee ry:n asiat (jäsenmaksun maksaneille), Edustuksen puolella tulee pelitilanne Kuopiosta. Jääkiekko vie ilves.comiin.

Puhelin on Samsung Note8.
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 874
Vs: Positiivisuusketju

HeGe41 sanoi:
dr Origo sanoi:
HeGe41 sanoi:
dr Origo sanoi:
HeGe41 sanoi:
Ilves-Appi on ottanut isoja askelia eteenpäin. I-H sieltä vielä puuttuu, mutta Edustus jo löytyy. Toimii tosi hienosti.

No onhan se nyt täysin keskeneräinen. Vaikka kuinka valitsisi etusivuksi jääkiekon niin siihen pomppaa sokkerisivu, valitsee push-ryhmästä vain jääkiekon niin silti tulee sokkeripusheja. Uutisissakaan ei ole mitään? Miten on viitsitty edes laskea liikkeelle kun ei edes tuollaiset perusominaisuudet toimi?

Muttei mene offtopiciksi niin tuli lisää tilaa puhelimeen kun poisti moisen kikkareen.

Lues uudelleen tuo mun viesti. Mikä sieltä vielä puuttuu, MUTTA mikä sieltä löytyy?

Mulla muuten menee tuo kiekko tuonne ilves.comiin.

Futiksesta tulee pelipäiväilmot yms. härpäkkeet kuin vettä vain.

Niin, voi toki myös lukea uudestaan eli miten siinä täysin perusasiat ei toimi.

Niinhän minä luen. Pääsivulle tulee kaikki ykkösuutiset (ry, Edustus ja I-H). Kun klikkaan ry, tulee ry:n asiat (jäsenmaksun maksaneille), Edustuksen puolella tulee pelitilanne Kuopiosta. Jääkiekko vie ilves.comiin.

Puhelin on Samsung Note8.

Puhelin on Samsung galaxy s8+ ja kuten aikaisemmassa viestissä kirjoitin niin saan sellaista tavaraa push-viesteinä mitä en ole tilannut ja olen ne kytkenyt pois päältä. Aloitussivuksi ei tule sitä sivua minkä olen valinnut omista tiedoista. Tälläiset on aivan perustoimintoja, jotka laitetaan yleensä ekana kuntoon ennen kuin aletaan yrittämään sisällöntuottamista. "No kai sen noinkin voi tehdä, mutta ei siitä hyvä tule."
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 000
Vs: Positiivisuusketju

dr Origo sanoi:
HeGe41 sanoi:
dr Origo sanoi:
HeGe41 sanoi:
dr Origo sanoi:
HeGe41 sanoi:
Ilves-Appi on ottanut isoja askelia eteenpäin. I-H sieltä vielä puuttuu, mutta Edustus jo löytyy. Toimii tosi hienosti.

No onhan se nyt täysin keskeneräinen. Vaikka kuinka valitsisi etusivuksi jääkiekon niin siihen pomppaa sokkerisivu, valitsee push-ryhmästä vain jääkiekon niin silti tulee sokkeripusheja. Uutisissakaan ei ole mitään? Miten on viitsitty edes laskea liikkeelle kun ei edes tuollaiset perusominaisuudet toimi?

Muttei mene offtopiciksi niin tuli lisää tilaa puhelimeen kun poisti moisen kikkareen.

Lues uudelleen tuo mun viesti. Mikä sieltä vielä puuttuu, MUTTA mikä sieltä löytyy?

Mulla muuten menee tuo kiekko tuonne ilves.comiin.

Futiksesta tulee pelipäiväilmot yms. härpäkkeet kuin vettä vain.

Niin, voi toki myös lukea uudestaan eli miten siinä täysin perusasiat ei toimi.

Niinhän minä luen. Pääsivulle tulee kaikki ykkösuutiset (ry, Edustus ja I-H). Kun klikkaan ry, tulee ry:n asiat (jäsenmaksun maksaneille), Edustuksen puolella tulee pelitilanne Kuopiosta. Jääkiekko vie ilves.comiin.

Puhelin on Samsung Note8.

Puhelin on Samsung galaxy s8+ ja kuten aikaisemmassa viestissä kirjoitin niin saan sellaista tavaraa push-viesteinä mitä en ole tilannut ja olen ne kytkenyt pois päältä. Aloitussivuksi ei tule sitä sivua minkä olen valinnut omista tiedoista. Tälläiset on aivan perustoimintoja, jotka laitetaan yleensä ekana kuntoon ennen kuin aletaan yrittämään sisällöntuottamista. "No kai sen noinkin voi tehdä, mutta ei siitä hyvä tule."

Täällä kun painaa "jääkiekko miehet" niin se avaa selain kyselyn jälkeen Ilveksen sivun. Jos sulla tekee muuta niin joko käyttäjäperäinen ongelma tai luurissa mätää
 

Taffana

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
217
Vs: Positiivisuusketju

Appi toimii ainakin itselläni hyvin. Hockey sivu heittää tosiaan selaimella suoraan Ilves.comiin mutta niin sen tässä vaiheessa pitikin. Futis puolelta löytyy helposti ja heti kokoonpanot, matsit, sarjataulukko jne. Ja mukavinta oli se tänäänkin että puhelin ilmoitti vartti ennen matsin alkua että kohta alkaa... osasi virittäytyä taajuudelle laiturin nokassa kun muuten olisi varmaan unohtunut Tosin tuomari pilasi pelin jo ennen kuin se ehti kunnolla alkaakaan Puhelin Galaxy A3
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 874
Vs: Positiivisuusketju

Taffana sanoi:
Ja mukavinta oli se tänäänkin että puhelin ilmoitti vartti ennen matsin alkua että kohta alkaa...

Juuri tuota sokkerispammia en ole tilannut ja kytkenyt sen pois päältä. Silti tuo kikkare lähettää roskapostiaan luuriin. Jääkiekon ilmoitukset olen sallinut, mutta niitä ei ymmärrettävästi vielä kauheasti ole. Olis edes maininta tuon olevan beta-versio niin vois jotenkin sallia moiset lapsukset.

Ja Torskille: se softa ei aukea ensimmäisenä jääkiekon välilehdelle, vaikka olen sen valinnut omista tiedoista vaan avaa sokkerivälilehden.

Noh, katsotaan syksymmällä jos olisivat saaneet perusasiat toimimaan.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 000
Vs: Positiivisuusketju

Se kuuluukin olla vielä noin että heittää futista vaan, jääkiekko kohdasta heittää jääkiekko Ilveksen sivuille.

Sovellukseen tulee myöhemmin jääkiekko puolen jutut.
 
Ylös