Positiivisuusketju

N.B.I 76

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
313
Vs: Positiivisuusketju

Kohta B) Ilveksellä on paljon sellaista joka muilta seuroilta puuttuu..hmm..viiritkö? Mitähän niillä muilla seuroilla on sellaista mitä Ilveksellä puuttuu, muuta kuin liigatason pelaajat joita täällä on vain muutama vuodesta toiseen?
No ens kaudella sitten(taas).
 

Neitikiekko

Luottopelaaja
Viestejä
1 128
Vs: Positiivisuusketju

Jälleen kerran on hyvää aikaa valmistautua uuteen kauteen. Fanien rahat säästyvät, kun ei tarvi runkosarjaan jälkeen ostella lippuja turhiin peleihin... tässä päivän positiiviset.
 

Henry78

Luottopelaaja
Viestejä
2 290
Vs: Positiivisuusketju

kylläonkivaaollailvesfani sanoi:
Ilveksenmiäs sanoi:
Itseäni ei haittaa, vaikka Ilves ei voittaisi yhtään mestaruutta enää elinaikanani.
Haaveeni on, ettei tarvitse enää kuunnella ivaa ja pilkkaa. Kun media kauden alussa listaa mitalisuosikit, niin Ilves on mukana väh. mustana hevosena. Se varsinainen menestys on sitten monista asioista kiinni.. mm. muiden joukkueiden tekemisestä.
Kuitenkin.. jos Ilves onnistuu nousemaan vaikkapa Jypin tasoiseksi organisaatioksi. Sen ei pitäisi olla mitenkään mahdotonta, varsinkaan uuden hallin myötä. Niin väistämättä tulee jossain kohtaa myös jonkin väristä metallia.
Oikeasti kilpailukykyinen rosteri ja oikeasti edes realistiseksi tavoitteeksi top kuusi sijoitukset. Tätä itse henk.koht. haluan ja se riittää.
Muiden seurojen kannattajien silmin Ilves on joko naurunaihe, tai harmiton symppis. Haluan Ilveksestä harmittavan ja ärsyttävän.

Kaikella kunnioituksella järkytyin suorastaan tekstistä! Ollaan aivan erilaisia faneja sitten. Minulle ei todellakaan kelpaa mikään muu kuin mestaruuden tavoittelu.

Aina, niinkuin tällä kaudella se ei ole ollut realistista, mutta mielestäni kaiken tekemisen pitäisi aina tähdätä siihen, että mestaruus on tavoitteena. Toki olisin tyytyväinen ensi kaudella suoraan puolivälieräpaikkaan, mutta se ei silti tyydyttäisi minua.

Toivon, ettei monikaan muu ajattelisi samanlailla, kuin Ilveksenmies.Täällä on kaikki mahdollisuudet luoda organisaatio Suomen huipulle ja ainakin minä haluan ja todellakin uskon, että Ilveksen organisaation tavoite on olla mestari muutaman vuoden sisään, viimeistään uuden hallin ensimmäisinä kausina.

Ymmärtäisin, jos oltaisiin Mikkeliläisiä Jukureitten faneja. Heillä ei tule ikinä olemaan kovin suuri mahdollisuus olla taistelemassa kannusta. Tampereella siihen on todellakin hyvin realistiset mahdolisuudet

Jos en itse uskoisi organisaation tavoitteena olevan lähitulevaisuudessa mestaruus, lopettaisin Ilveksen otteiden seuraamisen täysin kokonaan lopullisesti saman tien.

Minulle ei todellakaan riitä pelkkä osallistuminen, keskinkertainen menestyminen ja kuhan meille ei vain naurettaisi ja ivattaisi.

Periaatteessa itsellä ei ole muita tavoitteita olekkaan Ilveksen osalta, kuin mestaruus ja viime kevään jälkeen sekään ei enää riitä ihan täydellisyyteen vaan matkalla kannuun pleijareissa pitää tiputtaa vielä tappara kesälomille.

Vaatimattomasti, silloin olen tyytyväinen, todella tyytyväinen!

Sanasta sanaan samaa mieltä kylläonkivaaollailvesfanin kanssa!
Itse alan olemaan elämänkaareni puolivälissä(toivottavasti) ja tähän asti vajaan neljänkymmenen vuoden aikana olen saanut juhlia Ilveksen mestaruutta kerran!
Suuri toive on,että pääsen ainakin vielä kerran juhlimaan Ilves-mestaruutta elinaikanani. Ja kun tuo päivä koittaa,voin sanoa,että silloin virtaa ilon kyyneleitä samaan tahtiin kuin vettä virtaa tammerkoskessa.

On joukkue heikko tai vahva,joka kauden alussa ajattelen,olisiko tämä SE kausi. Mestaruutta ja voittamista on aina tavoiteltava,niin joukkueen kuin fanienkin,eihän tässä muuten olisi mitään järkeä!
 

#13

Luottopelaaja
Viestejä
3 024
Vs: Positiivisuusketju

Henry78 sanoi:
kylläonkivaaollailvesfani sanoi:
Ilveksenmiäs sanoi:
Itseäni ei haittaa, vaikka Ilves ei voittaisi yhtään mestaruutta enää elinaikanani.
Haaveeni on, ettei tarvitse enää kuunnella ivaa ja pilkkaa. Kun media kauden alussa listaa mitalisuosikit, niin Ilves on mukana väh. mustana hevosena. Se varsinainen menestys on sitten monista asioista kiinni.. mm. muiden joukkueiden tekemisestä.
Kuitenkin.. jos Ilves onnistuu nousemaan vaikkapa Jypin tasoiseksi organisaatioksi. Sen ei pitäisi olla mitenkään mahdotonta, varsinkaan uuden hallin myötä. Niin väistämättä tulee jossain kohtaa myös jonkin väristä metallia.
Oikeasti kilpailukykyinen rosteri ja oikeasti edes realistiseksi tavoitteeksi top kuusi sijoitukset. Tätä itse henk.koht. haluan ja se riittää.
Muiden seurojen kannattajien silmin Ilves on joko naurunaihe, tai harmiton symppis. Haluan Ilveksestä harmittavan ja ärsyttävän.

Kaikella kunnioituksella järkytyin suorastaan tekstistä! Ollaan aivan erilaisia faneja sitten. Minulle ei todellakaan kelpaa mikään muu kuin mestaruuden tavoittelu.

Aina, niinkuin tällä kaudella se ei ole ollut realistista, mutta mielestäni kaiken tekemisen pitäisi aina tähdätä siihen, että mestaruus on tavoitteena. Toki olisin tyytyväinen ensi kaudella suoraan puolivälieräpaikkaan, mutta se ei silti tyydyttäisi minua.

Toivon, ettei monikaan muu ajattelisi samanlailla, kuin Ilveksenmies.Täällä on kaikki mahdollisuudet luoda organisaatio Suomen huipulle ja ainakin minä haluan ja todellakin uskon, että Ilveksen organisaation tavoite on olla mestari muutaman vuoden sisään, viimeistään uuden hallin ensimmäisinä kausina.

Ymmärtäisin, jos oltaisiin Mikkeliläisiä Jukureitten faneja. Heillä ei tule ikinä olemaan kovin suuri mahdollisuus olla taistelemassa kannusta. Tampereella siihen on todellakin hyvin realistiset mahdolisuudet

Jos en itse uskoisi organisaation tavoitteena olevan lähitulevaisuudessa mestaruus, lopettaisin Ilveksen otteiden seuraamisen täysin kokonaan lopullisesti saman tien.

Minulle ei todellakaan riitä pelkkä osallistuminen, keskinkertainen menestyminen ja kuhan meille ei vain naurettaisi ja ivattaisi.

Periaatteessa itsellä ei ole muita tavoitteita olekkaan Ilveksen osalta, kuin mestaruus ja viime kevään jälkeen sekään ei enää riitä ihan täydellisyyteen vaan matkalla kannuun pleijareissa pitää tiputtaa vielä tappara kesälomille.

Vaatimattomasti, silloin olen tyytyväinen, todella tyytyväinen!

Sanasta sanaan samaa mieltä kylläonkivaaollailvesfanin kanssa!
Itse alan olemaan elämänkaareni puolivälissä(toivottavasti) ja tähän asti vajaan neljänkymmenen vuoden aikana olen saanut juhlia Ilveksen mestaruutta kerran!
Suuri toive on,että pääsen ainakin vielä kerran juhlimaan Ilves-mestaruutta elinaikanani. Ja kun tuo päivä koittaa,voin sanoa,että silloin virtaa ilon kyyneleitä samaan tahtiin kuin vettä virtaa tammerkoskessa.

On joukkue heikko tai vahva,joka kauden alussa ajattelen,olisiko tämä SE kausi. Mestaruutta ja voittamista on aina tavoiteltava,niin joukkueen kuin fanienkin,eihän tässä muuten olisi mitään järkeä!

Hyvää kannattaa odottaa, heh heh. Ilveksen onni on tämä fanipohja, muuten olisi pillit pussissa aika pian.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 097
Vs: Positiivisuusketju

kylläonkivaaollailvesfani sanoi:
Ilveksenmiäs sanoi:
Itseäni ei haittaa, vaikka Ilves ei voittaisi yhtään mestaruutta enää elinaikanani.
Haaveeni on, ettei tarvitse enää kuunnella ivaa ja pilkkaa. Kun media kauden alussa listaa mitalisuosikit, niin Ilves on mukana väh. mustana hevosena. Se varsinainen menestys on sitten monista asioista kiinni.. mm. muiden joukkueiden tekemisestä.
Kuitenkin.. jos Ilves onnistuu nousemaan vaikkapa Jypin tasoiseksi organisaatioksi. Sen ei pitäisi olla mitenkään mahdotonta, varsinkaan uuden hallin myötä. Niin väistämättä tulee jossain kohtaa myös jonkin väristä metallia.
Oikeasti kilpailukykyinen rosteri ja oikeasti edes realistiseksi tavoitteeksi top kuusi sijoitukset. Tätä itse henk.koht. haluan ja se riittää.
Muiden seurojen kannattajien silmin Ilves on joko naurunaihe, tai harmiton symppis. Haluan Ilveksestä harmittavan ja ärsyttävän.

Kaikella kunnioituksella järkytyin suorastaan tekstistä! Ollaan aivan erilaisia faneja sitten. Minulle ei todellakaan kelpaa mikään muu kuin mestaruuden tavoittelu.

Aina, niinkuin tällä kaudella se ei ole ollut realistista, mutta mielestäni kaiken tekemisen pitäisi aina tähdätä siihen, että mestaruus on tavoitteena. Toki olisin tyytyväinen ensi kaudella suoraan puolivälieräpaikkaan, mutta se ei silti tyydyttäisi minua.

Toivon, ettei monikaan muu ajattelisi samanlailla, kuin Ilveksenmies.Täällä on kaikki mahdollisuudet luoda organisaatio Suomen huipulle ja ainakin minä haluan ja todellakin uskon, että Ilveksen organisaation tavoite on olla mestari muutaman vuoden sisään, viimeistään uuden hallin ensimmäisinä kausina.

Ymmärtäisin, jos oltaisiin Mikkeliläisiä Jukureitten faneja. Heillä ei tule ikinä olemaan kovin suuri mahdollisuus olla taistelemassa kannusta. Tampereella siihen on todellakin hyvin realistiset mahdolisuudet

Jos en itse uskoisi organisaation tavoitteena olevan lähitulevaisuudessa mestaruus, lopettaisin Ilveksen otteiden seuraamisen täysin kokonaan lopullisesti saman tien.

Minulle ei todellakaan riitä pelkkä osallistuminen, keskinkertainen menestyminen ja kuhan meille ei vain naurettaisi ja ivattaisi.

Periaatteessa itsellä ei ole muita tavoitteita olekkaan Ilveksen osalta, kuin mestaruus ja viime kevään jälkeen sekään ei enää riitä ihan täydellisyyteen vaan matkalla kannuun pleijareissa pitää tiputtaa vielä tappara kesälomille.

Vaatimattomasti, silloin olen tyytyväinen, todella tyytyväinen!
Sitähän minä tuossa juuri peräänkuulutan.. mestaruuden tavoittelua. Organisaatiota joka kaudesta toiseen pelaa menestyksestä ja että se on väistämätöntä ennen pitkää.
Ehkä ilmaisin asiani epäselvästi. Kilpailukykyisellä rosterilla tarkoitin realistisia menestys mahdollisuuksia, mutta voittaa se mestaruus on monien asioiden summa. Sitä voi pelata vaikkapa loistavan kauden, mutta juuri sillä kauden jokin Tepsi on vielä vahvempi. Olen silti tyytyväinen tuohon kauteen ja luottavainen tulevaisuuteen.
Kuitenkin myös niin, että enemmän kuin yhden kauden suonenvetomestaruutta, kaipaan pysyvää paikan ottamista siellä top kuuden sakissa. Pidän tätä myös edellytyksenä ylipäätänsä operoida uudessa hallissa ja niissä puitteissa.
 

Jorman Kivet

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
963
Vs: Positiivisuusketju

Itsekin lähden joka kauden alussa siitä ajattelusta,että nyt tulee mestaruus. Naivia? Ehkä.
Valmiiksi häviämällä et kuitenkaan saavuta mitään.
 

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 727
Vs: Positiivisuusketju

Jorman Kivet sanoi:
Itsekin lähden joka kauden alussa siitä ajattelusta,että nyt tulee mestaruus. Naivia? Ehkä.
Valmiiksi häviämällä et kuitenkaan saavuta mitään.

Sama juttu.Jos Ilves olisi välieriin keväällä päässyt,olisi pieni onnenkyynel valahtanut poskelle silloinkin.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 073
Vs: Positiivisuusketju

Jorman Kivet sanoi:
Itsekin lähden joka kauden alussa siitä ajattelusta,että nyt tulee mestaruus. Naivia? Ehkä.
Valmiiksi häviämällä et kuitenkaan saavuta mitään.

Se on juurikin näin. Tavoitteena ei voi eikä saa olla mikään muu kuin mestaruus!
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 097
Vs: Positiivisuusketju

Rouhija sanoi:
Jorman Kivet sanoi:
Itsekin lähden joka kauden alussa siitä ajattelusta,että nyt tulee mestaruus. Naivia? Ehkä.
Valmiiksi häviämällä et kuitenkaan saavuta mitään.

Sama juttu.Jos Ilves olisi välieriin keväällä päässyt,olisi pieni onnenkyynel valahtanut poskelle silloinkin.
Katsoin kolme päivää sitten koosteen ensimmäisestä Ilves-Tappara sarjan ottelusta viimekeväältä.
Kyynel tuli silmäkulmaan selostajan lauseesta " Ilves murisee vahvemmin, kuin koskaan 2000-luvulla ".
 

bruttokansantuote

Luottopelaaja
Viestejä
1 324
Vs: Positiivisuusketju

Ilveksenmiäs sanoi:
Rouhija sanoi:
Jorman Kivet sanoi:
Itsekin lähden joka kauden alussa siitä ajattelusta,että nyt tulee mestaruus. Naivia? Ehkä.
Valmiiksi häviämällä et kuitenkaan saavuta mitään.

Sama juttu.Jos Ilves olisi välieriin keväällä päässyt,olisi pieni onnenkyynel valahtanut poskelle silloinkin.
Katsoin kolme päivää sitten koosteen ensimmäisestä Ilves-Tappara sarjan ottelusta viimekeväältä.
Kyynel tuli silmäkulmaan selostajan lauseesta " Ilves murisee vahvemmin, kuin koskaan 2000-luvulla ".

Tuonkin puolivälieräsarjan pilasi "maalin/tolpan päässä välieristä", joten vaikka tuossa sarjassa oli kolme hienoa voittoa Ilvekseltä (kuten se eka peli, jossa Ilves mätti lyhyessä ajassa monta maalia) ja ikimuistoisia maaleja, mm. Koivulan voittomaali jatkoerässä, niin eipä noita enää viitti kattella, kun alkaa vaan vituttamaan, kun tietää, miten siinä sitten lopulta kävi, ja miten vitun pienestä (yksi pomppu sinne tänne) se Tapparan pudottaminen oli kiinni, ja eikä niistä hienoista hetkistä ollut lopulta mitään hyötyä.

Olishan sekin hienoa, jos saatais Ilves huipulle pysyvästikin, mutta ainakin nyt tuntuu siltä, että niin paljon himoitsen sitä, että pääsis edes kerran elämässä kokemaan sen Ilveksen mestaruuden, että hälläväliä vaikka sen mestaruuden jälkeen oltaisiin tyyliin 5 vuotta putkeen sarjajumboja. Siinä saattaisi tulla pitkäksi aikaa aikamoinen ulospuhallus, kun vihdoin saavuttaisi sen, josta on haaveillut yli 25 vuotta. En muista tarkkoja sanoja, mutta Olli Lindholm sanoi joskus Ässien mestaruuden jälkeen jotain sellaista, että Ässien mestaruuden jälkeen hänelle kävi vähän niin, että kun se mestaruus vihdoin tuli, niin hänelle kävi vähän tyyliin "tavoite saavutettu", eli hänellä kiinnostus Ässiin tai Ässien jatkomenestymiseen vähän lopahti. Mutta onhan se kiinnostus voinut hänellä taas nousta enemmän, kun mestaruudesta on kohta jo 5 vuotta (vaikkei se tietenkään ole mitään siihen verrattuna, kun Ilveksen viimeisimmästä mestaruudesta on kohta jo 33 vuotta, heh). Eihän minulla tietenkään kiinnostus Ilvekseen koskaan laskisi, mutta jos se yksi mestaruus tulisi, niin lähtisi iso taakka pois, ja voisi jatkossa ottaa Ilveksen pärjäämisen ehkä rennommin.

Jos jätetään pois itsestäänselvästi elämän kaikista tärkeimmät asiat, niin Ilveksen mestaruuden kokeminen olisi elämäni onnellisin päivä. Jo pelkästä siitä tulee kylmät väreet, kun kuvittelen silloin tällöin mielessäni Ilves-pelaajia kantamassa jäällä Kanada-maljaa ja Kiveä kultatuolissa.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 073
Vs: Positiivisuusketju

Positiivista on se, että aina voi haaveilla paremmasta ja eritoten siitä, että jonain päivänä Ilves on Suomen Mestari. Kun tuo haave joskus toteutuu, niin se tulee olemaan allekirjoittaneelle jotakin aivan sanoinkuvaamatonta :)
 

bruttokansantuote

Luottopelaaja
Viestejä
1 324
Vs: Positiivisuusketju

jurgen sanoi:
Positiivista on se, että aina voi haaveilla paremmasta ja eritoten siitä, että jonain päivänä Ilves on Suomen Mestari. Kun tuo haave joskus toteutuu, niin se tulee olemaan allekirjoittaneelle jotakin aivan sanoinkuvaamatonta :)

Näin on. Kuulostaa tosi tyhmältä sanoa näin (varsinkin, jos Ilveksen seuraavaan mestaruuteen menee vielä vaikka yli 10 vuotta, kun oikeasti ottaisin mestaruuden tietenkin "hetikaikkimullenyt" -tyyliin, jos se olisi mahdollista), mutta meillä Ilves-faneilla on sentään, mitä odottaa ja mistä haaveilla. Nälkää on, ja me kaikki Ilves-fanit voidaan haaveilla, miltä se mestaruus voisi tuntua, kun ei sitä vielä tiedetä (paitsi ne Ilves-fanit, jotka ovat eläneet Ilveksen edellisen mestaruuden aikaan, ja olleet silloin niin vanhoja, että seurasivat jääkiekkoa tai ylipäätään muistavatkin siitä ajasta jotain). Ei Tappara-faneilla Tapparan seuraavan mestaruuden voittaminen varmaan ainakaan seuraavaan 10 vuoteen tuntuisi läheskään yhtä hyvältä, kuin Ilveksen seuraava mestaruus meillä Ilves-faneilla, paitsi jos mestaruus tulisi finaaleissa Ilvestä vastaan. Meidän joukkueen viimeisimmästä mestaruudesta on melkein 33 vuotta, jonka jälkeen Tappara-fanit ovat päässeet nauttimaan monesta oman joukkueensa mestaruudesta, pelkästään tällä vuosituhannella kolmesta. Eihän ne Tappara-fanit edes viime keväänä tuntuneet hirveästi iloitsevan koko mestaruudesta. Mestaruuden ratkaisseena iltana Tampereen Keskustori taisi olla jo puoliltaöin tyhjillään, mitä muistan lehtijutuista lukeneeni ja nähneeni kuvia, vaikka mestaruuden ratkaissut ottelu oli loppunut vasta kolmisen tuntia aiemmin. Ja jotkut Tappara-fanit myönsivätkin viime keväänä, että heille merkitsi viime keväänä enemmän Ilveksen voittaminen puolivälierissä, kuin viime kevään mestaruus. Toki siinä vaikutti varmasti se, kun toissakevään mestaruus tuli vihdoinkin kolmen perättäisen hopean jälkeen, niin takki oli tyhjä ja maha täynnä.

Mutta vaikkei Tappara olisi voittanut kahtena viime keväänä mestaruutta, niin siltikin niiden edellisestä mestaruudesta tulisi tänä keväänä vasta 15 vuotta, joten senkin on todella moni nykyinen Tappara-fani kokenut, vertaa kuinka moni nykyinen Ilves-fani on kokenut Ilveksen viimeisimmän mestaruuden. Kyllä minäkin olin jo olemassa Ilveksen edellisen mestaruuden aikaan, mutta vielä niin nuori, etten muista sitä aikaa, puhumattakaan että olisin silloin seurannut vielä jääkiekkoa, joten en ole vielä saanut kokea Ilveksen mestaruutta. Ilveksen edellisestä mestaruudesta on yli puolet kauemmin aikaa, kuin Tapparan 2003 vuoden mestaruudesta, ja senkin jälkeen Tappara on voittanut kaksi mestaruutta. Siinä vähän perspektiiviä.

Sen lisäksi, että meidän edellisestä mestaruudesta on niin kauan, niin sen yhdenkin mestaruuden huikeutta lisäisi se tausta, kuinka paljon Ilves-fanit ovat joutuneet kärsimään vuosien varrella vuosikausien urheilullisesta tarpomisesta, talousvaikeuksista ja Liigan yleisenä vitsinä olemisesta, kitupiikki-Manngardista, Honkalehdon porukasta ja melkein konkurssista. On Tapparallakin ollut huonoja kausia esimerkiksi viimeisimmän 30 vuoden aikana, muttei se ole mitään Ilveksen vaikeuksiin verrattuna samana aikana. Toki olihan se karua Tappara-fanien kokea kolmena perättäisenä keväänä finaalitappiot, mutta nekin kuittaantuivat heti sen jälkeen tuplamestaruudella, ja sitä paitsi, tuli niistä hopeistakin heille kuitenkin merkinnät mitalitaulukkoon.
 

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 595
Vs: Positiivisuusketju

Ihmeellistä tosiaankin on, että Ilves kaikesta huolimatta saa jalkeille ison joukon kannattajia ja muita katsojia otteluihinsa. Ei niin kovinkaan paljon vähemmän kuin paikallispelivastustaja.

Sikäli olen onnellisessa asemassa, että eloni aikana Ilves on voittanut mestaruuden 11 kertaa. Näistä puolisen tusinaa sinä aikana kun olen käkkinyt Koulukadulla ja Hakametsässä. Ja muita mitaleita on varsinaisen kannattajaurani aikana kertynyt 14.

Seuraavan kannukannon nähdessäni olen nykymenolla jo suorastaan iäkäs. Mutta toivon Herran antavan elon päiviä!
 

Tomi

Guest
Vs: Positiivisuusketju

Sm-liigan aikana Tapparalla on 10 kultaa, 8 hopeaa ja 2 pronssia. Ilveksellä 1, 1 ja kolme.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 086
Vs: Positiivisuusketju

Tomi sanoi:
Sm-liigan aikana Tapparalla on 10 kultaa, 8 hopeaa ja 2 pronssia. Ilveksellä 1, 1 ja kolme.

Ja seuraava tappara kaivautui kolostaan :D
 

bruttokansantuote

Luottopelaaja
Viestejä
1 324
Vs: Positiivisuusketju

Tomi sanoi:
Sm-liigan aikana Tapparalla on 10 kultaa, 8 hopeaa ja 2 pronssia. Ilveksellä 1, 1 ja kolme.

Jonkun olisi pitänyt sinulle lapsena kertoa, että Tappara on alunperin ruotsinkielinen ja suomenruotsalainen seura, niin ehkä sinusta olisi tullut Ilveksen mies. :) Ellet sitten ole vieläkin lapsi. No nyt se on sinulle kerrottu, vielä kerkee kääntämään takkia, paitsi jos haluat kulkea menestyksen mukana Tapparan joukoissa. Menestystähän viestissäsikin vertailet, joten maiskuttele vain mitaleillanne ja ole jatkossakin menestynyt.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 358
Vs: Positiivisuusketju

Alfred Lammas sanoi:
Seuraavan kannukannon nähdessäni olen nykymenolla jo suorastaan iäkäs. Mutta toivon Herran antavan elon päiviä!

Samaa toivon minäkin, viestejäsi on aina ilo lukea!
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
10 394
Vs: Positiivisuusketju

Tuleville vuosille on kiinnitetty hyvä nuori runko. Jos Kivi pystyy repimään näistä potentiaalin irti ja saadaan muutama onnistunut täsmävahvistus, tulevaisuus näyttää hyvältä.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 097
Vs: Positiivisuusketju

Tomi sanoi:
Sm-liigan aikana Tapparalla on 10 kultaa, 8 hopeaa ja 2 pronssia. Ilveksellä 1, 1 ja kolme.
Samanlaista valheellista propagandaa, kuin se että Tappara on kaikkien aikojen menestynein jääkiekkoseura Suomessa.
 
Ylös