Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sämpylä sanoi:Hege tietää siis saman paskan jatkuvan nyt vielä kun on piireihin päässyt.
HeGe41 sanoi:Lorulle voi olla luvassa hyvinkin kaunis jatko.
Tekeminen ratkaisee kaiken - puolin ja toisin.
Gmoo sanoi:Hege alkaa kuulostamaan yhdeltä näistä useista trolleista, jotka harvakseltaan käyvät täällä kirjoittelemassa "paremmasta huomisesta". Mutta ei siinä, uskokoon kukin mihin haluaa.
[/quote
Sää niinku meinaat, että olen tällä palstataustalla trolli? Sää niinku meinaat, että olen tällä taustalla trolli ylipäätään? On huono trolli, jos taustat ovat tutut.
Meillä on lorulle myös vaihtoehtoinen "loppu". Directors cut.
sämpylä sanoi:Oletko Hege päässyt jo selänpesu hommiin vai oletko vielä veden ja puiden kantajana?
Jorman Kivet sanoi:sämpylä sanoi:Oletko Hege päässyt jo selänpesu hommiin vai oletko vielä veden ja puiden kantajana?
Tulihan se väsynyt selänpesu läppä sieltä. Yllättävän kauan kesti.
Rukkanen sanoi:Heke on pelle,mutta klovni löysi kerrankin nenän.
HeGe41 sanoi:Rukkanen sanoi:Heke on pelle,mutta klovni löysi kerrankin nenän.
Pelle? No johan tuossa trolliksi haukuttiin. Mennee samaan rahaan?
Rukkanen sanoi:HeGe41 sanoi:Rukkanen sanoi:Heke on pelle,mutta klovni löysi kerrankin nenän.
Pelle? No johan tuossa trolliksi haukuttiin. Mennee samaan rahaan?
Nuolet Vincentin ja Honkapaskan persettä=pelle. Pelle!
HeGe41 sanoi:Honkalehtoa olen arvostestellut rumasti, mutta kaikesta kirjoittamastani paskasta huolimatta herra on erittäin cool. Me tulemme nykyään juttuun. Hän on Ilvesmies isolla I:llä. Jos asiat menevät kuten pitää, muistelemme Honkalehtoa vielä isosti.