• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo kymmenettä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Positiivisuusketju

Hyvää kesää foorumille. Kaivan posia siitä että en aio käyttää ajatustakaan jääkiekkoon koko kesän aikana. Katellaan syksymmällä kun pojan kausi alkaa, sm liigakiekon suhteen teen jotain ratkaisuja sitten syksyllä, jatkuuko aktiivinen seuraaminen vaiko ei.

Onhan se varma ny ettei chlää tarvi pelailla? Siinähän käyvät kyläseurat tekemässä turskaa jokusia satatonneja pelkästä osallistumisen riemusta.
Kyllä se on, ei Ilves sinne vapaaehtoisesti ole menemässä kun ei pakko ole. Spengler osallistuminen sinällään parempi.

Vaikka siis juuri tällä kaudella tuon runkosarjan jälkeen olisin mielelläni ottanut CHL paikan.

Eipähän tarvi CHL pelejä lusia ensikaudella.

Tämä on kyllä iso posi. Helpottaa oloa tässäkin tilanteessa.

Mitäs vielä? Olin pelin ajan sisältä kuollut. En osannut iloita johdosta, koska tiesin sen sulavan ja sen sulaminen ei tuntunut miltään. Peli oli helppo katsoa.

Kun näin joukkueen kokoontuneena Hölön viimeiselle taktiikkaiskulle maalivahti pois tilanteessa, nousi jostain syvältä tunne, että mä rakastan tätä seuraa. Kaikki yrittävät parhaansa, mutta me ollaan kirottuja. Kaikki yhdessä, minkäs vittu sille teet. Klingbergin kaltaiset mestaruudentekijätkin tulevat tänne kovalla tsemppihengellä, että nyt se kannu otetaan, mutta kirous pehmentää tuollaiset kaverit. Niin sekin lähtee häntä koipien välissä Poriin. Aikaan sai jokusen tyhmän jäähyn ratkaisuhetkillä. Vähänpä tiesi, mihin oli tullut. Ja kaikki täältä pois lähteneet tunarit saavat heti mitallin kaulaan seinän toisella puolen.

Kauden parhaat hetket olivat koti-invaasio, Johansson hakkaaminen fanipäädyn laitaan upean maalinsa jälkeen sekä viime hetken tasoitusmaali alivoimalla. Jäi ehkä vähän laihaksi, koska sellainen "kooooooontiola, peeetri koontiolaa!!!" -tyyliset kliimaksit, joita katsoo vedet silmissä kuukauden putkeen, jäivät sittenkin kokonaan puuttumaan. Ja koska posiketjussa ollaan, kääntäen nälkää jäi ensi kaudelle.

Posia: Pronssipeli pelataan jo torstaina 30.4. Saadaan tämäkin pettymys nopeasti pellailtua alta pois.

Mutta hei, jos jotain positiivista haetaan, niin ollaanhan me onnellisia heidän puolestaan, kun Ilves-sydämiset Mattilan veljekset pääsevät nostelemaan kannua naapurin paidassa! Eiks je?

Pettymysten kausi on vihdoin ohi ja saan heittää Ilvekselle jäähyväiset!

Se tunne, kun oma lapsi itkee pettymystä, eikä pääse siitä yli.

Ensin mietin, että tämähän on kamalaa. Sitten vasta ymmärsin, kun tilanne saatiin keskusteltua, kuinka hienoa ja positiivista tämä onkaan.

Niin paljon tämä hänellekin jo merkkaa. Sitähän minä olen kai halunnut.

Kova tulee olemaan hänelläkin tulevaisuus Ilves-kannattajana. Se on kirous syntyä Tampereelle. Toivottavasti ei tarvitse kulkea samanlaista matkaa kuin isänsä.

Onhan se hienoa, meillä on yhteinen juttu. Itse ei ole ehtinyt kokemaan minkäänlaisia pettymyksen tunteita, kun on yhtä romahtanutta pientä Ilvestä lohduttanut.

Takaisin