Positiivisuusketju

Ei se ollut trollaamista vaikka osoittautuisikin vääräksi. Törökillä on tuoretta historiaa rikkeiden korostamisesta ja tuonkin tällin jälkeen näytti siltä että oli enemmänkin vihainen kuin loukkaantunut.

Mestari kun kerran osuu väärään niin kyllähän foorumi siitä muistaa antaa palautteen hamaan tappiin asti.
Eli ainoat vaihtoehdot on loukkaantuminen tai filmi.

Täysin mahdoton ajatus, että kontaktin jälkeen jäädään hetkekdi vetämään happea jos vaikka ilmat sattuis lähtemään.

Tuskin olet itse mitään kontaktilajia ikinä harrastanut.

Eli ainoat vaihtoehdot on loukkaantuminen tai filmi.

Täysin mahdoton ajatus, että kontaktin jälkeen jäädään hetkekdi vetämään happea jos vaikka ilmat sattuis lähtemään.

Tuskin olet itse mitään kontaktilajia ikinä harrastanut.
Sovitaan niin mikäli se tuo kanssakeskustelijoille mielihyvää ja mielenrauhan.

Onpahan mukavaa. Kymmenen ottelun voittoputki, varsin hyvä fiilis joukkueesta, 17. päivä katsomaan Ässät-peliä!

On kyllä sööttiä että mikäli ei katso kaikkea tekemistä ruusunpunaisten värilasien lävitse niin se menee "pieneksi trollaukseksi".
Ei taida mulle kuulua, mutta jos tuolla kuvailulla viittaat siihen 1970 syntyneeseen mestariin, niin on kyllä äärimmäisen huono esimerkki. Itse tykkään lukea monenkin kirjoittajan kritiikkiä ja (perusteltuja) negatiivisiakin näkemyksiä, mutta ipa1970 ainoa tarkoitus on mollata Tillua ja muuta Ilveksen johtoa, eli kaikkea kirjoittamista ohjaa tämä agenda.
On asian myös vuosien saatossa vähintäänkin epäsuorasti myöntänyt useaankin kertaan.
Aika monelta palstalta tällainen "agenda-kirjoittaja" olisi pistetty pihalle aikoja sitten. Se että täällä yp sietää tätä hyvin asenteellista agenda-kirjoittamista, on sitten vähän makuasia, että onko se hyvä vai huono juttu.
Mutta terveen kritiikin kanssa, puhumattakaan kielikuvasta; "ei katso kaikkea ruusunpunaisten lasien läpi", sillä ei ole kerrassaan mitään tekemistä.

Kyse on mielestäni siitä, että tietyt nimimerkit suoltavat jatkuvasti negatiivista sisältöä ja se ei ole kivaa eikä asianmukaista, tämä kun on Ilveksen kannattajien palsta. Tälläkin kun on vaikutusta Ilveksen imagoon ja suosioon meidän hard core fanien ulkopuolella.

Perusteltu kritiikki on tietenkin ok, mutta silloinkin pitäisi muistaa antaa välillä posia. Nyt meillä on menossa sellainen jakso, jossa ei kritiikin paikkoja pitäisi niin paljoa olla.

Itse pidän ikävänä suoraan pelaajaa kohtaan esitetyt haukut varsinkin jos ne ovat toistuvia ja ilkeitä. Kyllä Niemelä tietää parhaiten.

Takaisin