Positiivisuusketju

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
909
Tänään ei ole peliä.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 353
xG voitettu yhdeksässä pelissä putkeen. Jos tuo talismaani on samaa luokkaa kuin sen kehuttiin silloin olevan kun xG hävittiin, mutta pelejä voitettiin niin väkisinkin rupeaa myös maalit eikä pelkästään odotetut maalit kääntymään meidän eduksi.
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 824
Positiivista on ehdottomasti se, että tältä palstalta löytyy useampia meikäläistä viisaampia. Heiltä olen oppinut, että meillä ei ole hätiä mitiä, koska nyt treenataan sikakovasti kevättä varten, johdetaan sarjaa ja voittopuolisesti hallitsemme maaliodottamatilastoja.

Ilman saamaani valistusta saattaisin olla huolissani joukkueen henkisestä tilasta.

Muistuttelen tällä lainauksella itseäni, jotten vallan vaivu synkkyyteen. Näitä joulu-tammikuun pelejä ei kuulemma kukaan muista keväällä. Se on positiivista.

Edit. Lisättäköön, että minä veikkaan, että aika monikin muistaa nämä pelit, kun jo kauden puolivälissä nähdään, ettei mikään toimi ja etenkin nämä muistetaan, jos näille toimimattomille asioille ei tehdä mitään.
 

näsinneula

Luottopelaaja
Viestejä
1 690
Ei jännitä yhtää, eikä kovin korkealta putoa, jos peli ei toimi keväälläkään, ei ole näillä otteilla todellakaan yllätys.
 

Alfred Lammas

Luottopelaaja
Viestejä
3 598
Tällä menolla päästään sentään eroon tuosta jokseenkin jokaisen kommentaattorin huulilla viipyvästä ilmaisusta "napata pisteet sarjakärjeltä" ja muusta sen suuntaisesta iljetyksestä. Ehkä se rauhoittaa myös pelaajia, kun voidaan rauhassa hävitä. Ilman skandaalin käryä!
 

Ipa72

Luottopelaaja
Viestejä
6 067
Ainoa positiivinen asia verrattuna 2010 luvun ilvekseen on, että rahat ei ole loppu. Peli on samaa paskaa kun ennen vanhaan.
Rahat ei ole loppu, mutta usko alkaa olemaan. Positiivistä on, että jääkiekko ei ole uskonasia!
 

micky

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
260
Jep, en minäkään näe mitään eroa siinä ollaanko sijalla 2. vai 13.
Tällä menolla ei tarvi kauaa odotella...
Kai tässä nyt kuitenkin kevään menestymistä ajatellaan ja tällä menolla ei ole tulossa.
Tän hetken sarjataulukko ei paljon Maaliskuussa lämmitä...
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 916
Positiivista, ettei sentään mennyt viittä omiin!
 

Etä-Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
1 515
Tällä menolla ei tarvi kauaa odotella...
Kai tässä nyt kuitenkin kevään menestymistä ajatellaan ja tällä menolla ei ole tulossa.
Tän hetken sarjataulukko ei paljon Maaliskuussa lämmitä...
En minä silti kahden edellisen kauden pronsseja ja tämänkään kauden otteita lähtisi vertaamaan organisaation historian mustimpaan aikaan, mutta taidankin olla meistä se harhaisempi.
 

micky

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
260
En minä silti kahden edellisen kauden pronsseja ja tämänkään kauden otteita lähtisi vertaamaan organisaation historian mustimpaan aikaan, mutta taidankin olla meistä se harhaisempi.
Edelleen keväästähän tässä on kyse, eikä kahdesta edellisestä kaudesta.
Tuosta harhaisuudesta sen verran, että eiköhän kaikki jotka tässä on odotellut sieltä 85 vuodesta lähtien ole jollain tapaa harhaisia.
 
Ylös