Positiivisuusketju

Lintu

Luottopelaaja
Viestejä
2 232
Taisivat selostamossa yhteen ääneen laulaa Junnu Vainion "tappara on terästä".
Tapahtuko jotain tällästä oikeesti? Mulla oli aika pitkän aikaa äänet pois päältä lähetyksestä.

Ei tarvi ottaa liian vakavasti tätä seuraavaa lausuntoa mutta aika mautonta menoo tommonen ja lisää vaan mun epäluuloo siitä että cmoren lähetyksissä suositaan naapuria joka välissä :D

Sanotaan posina tähän loppuun että Saravo on huikee jätkä näissä lätkälähetyksissä.
 

vivalavili

Luottopelaaja
Viestejä
1 372
Muistan kun kaudella 13-14 istuin Hakametsässä D1-katsomossa jollain nelosrivillä 5€ nuorisolipulla katsomassa runkosarjan viimeistä ottelua Ilves - Lukko. Ilves oli ollut pudotuspeliviivan päällä koko kauden ajan, mutta viimeisillä metreillä kone yski ja Ilves hävisi 1-4 Lukolle ja HPK voitti 3-1 HIFKn kotona. HPK nousi Ilveksen yli pudotuspelipaikalle ja me jäätiin taas kerran ulos.

Nyt, 9 vuotta myöhemmin Ilves lopettaa runkosarjan kotivoittoon ja jää lopulta 2 pisteen päähän runkosarjavoitosta. Ilves on realistinen mestarisuosikki. Joukkueessa on maajoukkuepelaajia lähes jokaisessa kentällisessä. En olisi tuolloin ikinä uskonut, missä mennään vuonna 2023. Ennen kesä oli Ilvesfanin parasta aikaa, nyt se on kevät. Kannua kohti.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 039
Runkosarjan kakkonen, paras maalisuhde ja jumalauta Malek - ihan varteenotettava contender ensi kaudelle näillä kehitysaskeleilla. :cool:

Lisäksi (kusinen) Kerho jäämässä ulos, Padalle kotietua pukkaa ja Kärpät vielä nälkäisen Kookoon raadeltavaksi, niin mikäs tässä, vaikka miesflunssa yrittääkin murhata mua.
 

Lintu

Luottopelaaja
Viestejä
2 232
Itselle ehkä parasta tässä päivässä oli se että toisella puolella oli joukkue ja kannattajat joilla kauheasti jännitystä, ahdistusta, yritystä ja muuta tässä pelissä ja itsellä ei oikeestaan mitään negatiivista tunnetta tai juuri edes kiinnostusta pelin tuloksesta. Silti Ipa otti melko läpsytellen voiton ja lähetti tämän porukan laulukuoroon, maistuu hyvälle olla tällä puolella :D
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 080
Menipä runkosarja nopeasti. Ensi viikolla ollaan taas niissä kevään peleissä.. justhan me pelattiin Kärppiä vastaan game 7.

On tämä kevät nyt hienoa aikaa niin Ilvekselle, kuin myös liigalle. Todella mielenkiitoisia pareja pudotuspeleissä.

Ei siinä, toivotaan tietenkin Ilvekselle pitkää kevättä!
 

Hepulina16

Luottopelaaja
Viestejä
1 322
Tapahtuko jotain tällästä oikeesti? Mulla oli aika pitkän aikaa äänet pois päältä lähetyksestä.

Ei tarvi ottaa liian vakavasti tätä seuraavaa lausuntoa mutta aika mautonta menoo tommonen ja lisää vaan mun epäluuloo siitä että cmoren lähetyksissä suositaan naapuria joka välissä :D

Sanotaan posina tähän loppuun että Saravo on huikee jätkä näissä lätkälähetyksissä.
Kyllä se Saravokin osaa vetää Tapparan leiriin. Osaa toki myös posittaa Ilvestä, päinvastoin kuin Vallin. Mutta joo, ei sekään puolueeton ole.
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 745
Saataisiinko paras puolustaja Lancasterille ja paras maalivahti Langhamerille? Ei ainakaan kauhean väärään osoitteeseen menisi pystit.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 708
Saataisiinko paras puolustaja Lancasterille ja paras maalivahti Langhamerille? Ei ainakaan kauhean väärään osoitteeseen menisi pystit.
Mielestäni äänestykset on tehty jo aiemmin tässä. Ainakin Aamulehden Lehtinen taisi äänestää Joly, Gregoire & Langhamer. Siinä vaiheessa Lancaster ei ollut vielä pistepörssin kärjessä.

Mutta mahdollista tuo on. Lancaster on vähän tutkan alla ollut jos vertaa Kemiläiseen tai Gregoireen.
 

Hepulina16

Luottopelaaja
Viestejä
1 322
Saataisiinko paras puolustaja Lancasterille ja paras maalivahti Langhamerille? Ei ainakaan kauhean väärään osoitteeseen menisi pystit.
Eikös juurikin Saravo ja muu c moren studiotiimi ollut valitsemassa Gregoiren; Kemiläisen ja Zagidulin parhaiksi, samoin Lehterä, Rissanen ja Joly hyökkääjinä.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 708
Eikös juurikin Saravo ja muu c moren studiotiimi ollut valitsemassa Gregoiren; Kemiläisen ja Zagidulin parhaiksi, samoin Lehterä, Rissanen ja Joly hyökkääjinä.
Ei C Moren höpöhöpö-raadin valinnat vaikuta mihinkään.

Viralliset palkinnot jaetaan sitten kauden loputtua.
 

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
Viestejä
5 190
Kiitos Ilves runkosarjasta.

Paljon paljon enemmän hyviä hetkiä ja tunteita kuin pettymyksiä ja kuraa. Jokainen seuran kassaan kannettu killiniki on toistaiseksi ollut osaltani nuorisokielellä ilmaisten wörtti.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 728
Ei C Moren höpöhöpö-raadin valinnat vaikuta mihinkään.

Viralliset palkinnot jaetaan sitten kauden loputtua.
Niin toki varmaan CMorellakin oma edustajansa tuohon äänestykseen on, kun taitaa toimittajat nuo äänestää. Toki se on sitten vain yksi äänestäjä ja saattaa äänestää ihan erilailla kuin koko CMoren raati.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
2 904
Viikon päästä alkaa. :cool:

Runkosarjassa jo pelkästään Ilveksen osalta paljon tapahtumia niin kaukalossa kuin sen ulkopuolellakin.
Kaikesta huolimatta sijoitus 2. ja ylpeenä voi keltavihreetä kantaa.

Todella tyytyväinen tähänastisesta suorituksesta ja intoa täynnä kohti loppuhuipennusta!
 

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 666
15 vuotta ajassa taaksepäin. Nuorehko minä kiersi ympäriämpäri suomenmaata. Koulussa, töissä jne.
Itsensä esittelyssä oli aina muutama aspekti:

"Olen vitun hyvä jätkä, omasta ja Äiten mielestä" -> ok kaikille.
"Olen alunperin kotoisin Tampereen Hervannasta" -> ok kaikille
"Olen erittäin kova Ilves-fani" -> sääliä ja vittuilua. (Ei ollut tosin ongelma mulle koskaan)

Tuossa lyhyesti esiteltynä taustani.

Olen ihan hiton ylpeä ja onnellinen siitä tasosta missä mun joukkue menee. Suosta noustu, liigan paras kannattaja remmi, joka hiton mittari (taloudellinen ja urheilullinen) näyttää ylöspäin.
Viimenen kaski kannossa on naapurissa. Aikanaan tuokin peitotaan. Saa nährä joko tänä vuonna.
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 932
Nyt ei pidä ymmärtää väärin, mutta...
Vaikka loppukausi menisi täysin penkin alle, niin Ilves on silti tod.näk. tämän kauden vitonen ?
Juu.. ei riitä ja valtava pettymys olisi.
Silti kolmanneksi paras sijoitus vuosikymmeniin olisi jo se...
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 553
Onhan tää hopealuistin-palkinto jotain melko käsittämätöntä Ilvesfanin elämässä myös..positiivista sellaista.

On ollut yleinen vitsi, että pelit voitetaan jos ja kunhan ei vaan YVlle jouduta :)
On joo. Muistan lähestulkoon koko 2000-luvun että Ilveksen YV on ihan täysi vitsi. Ja nyt sitten tulee palkinto parhaista erikoistilanteista. Kehitystä on tapahtunut.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 218
Onhan tää hopealuistin-palkinto jotain melko käsittämätöntä Ilvesfanin elämässä myös..positiivista sellaista.

On ollut yleinen vitsi, että pelit voitetaan jos ja kunhan ei vaan YVlle jouduta :)
Kyllä. Samoin tuplavoitto Keinonen palkintoon ei ole mitään kamalan yleistä. Edellisen kerran Risto Jalo kaudella 87-88 ja heti perään 35 vuotta myöhemmin Aku Räty 22-23
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 661
Runkosarjan kakkonen, paras maalisuhde ja jumalauta Malek - ihan varteenotettava contender ensi kaudelle näillä kehitysaskeleilla. :cool:

Lisäksi (kusinen) Kerho jäämässä ulos, Padalle kotietua pukkaa ja Kärpät vielä nälkäisen Kookoon raadeltavaksi, niin mikäs tässä, vaikka miesflunssa yrittääkin murhata mua.
 
Ylös