Positiivisuusketju

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 041
Täytyy myöntää, että tää kausi on itsellä mennyt ihan puolilla valoilla ja netistä tilanteita kytäten. Duunissa vaan verenpaineet on sellaset, että korvissa kuulee verenhuminan, niin ei pysty ottaan omasta Ipasta enempää jännää elämään. 2017 tuli kaikki kotimatshit Ipa-Tapsusta katottua Hakamettässä ja tuntui silloin jo "henki karkaavan miehestä".

Mutta hei Lukko, Kärpät ja IFK lomilla ja me senkun vaan porskutetaan menemään!! :) Paikallisfinaalit olis kova, mutta tyydyn myös Ipa-Kookoo :cool:
 

Rebuild

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
256
Huomenna alkaa hämmennys ystävät rakkaat!

Jotkut voivat ehkä muistaa ”ulostuloni” siitä, että olen alkuperäinen salolainen ja nykyään turkulainen. Olen reilu parikymppinen opiskelija ja huomenna on iso tapahtuma nimeltä pikkulaskiainen joka alkaa siinä klo 10 paikkeilla. Olen Tradenomi, joka tarkoittaa että minulla on keltaiset haalarit. Tuli myös tilattua kauden alkupuolella Kontiolan retropaita.

Siitä voi halukkaan sitten laskea, mitä on yks plus yks ;)
 

Tuomas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
844
Valtavasti purkautui Kontiolan maalissa. Lyhyesti sanottuna semmoinen reilu 20 vuotta. Enkä hallilla nähtynä ollut ainoa, uskomaton tunne. Omalta paikalta hyvästä kulmasta näki, mihin Kontiolan veto suuntautui... Miten se voikin mennä yläkulmaan!? Onneksi on pari päivää aikaa käsitellä asiaa ja nauttia.

Nyt mukava lähteä töihin näin ns. "keskellä yötäkin". Kaikki henkinen ja fyysinen valmistautuminen oli tehty tappio mielessä. Melkoisen outo tunne, kun nyt askel onkin kevyt ja mieli raikas.
 

Aho26

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
798
CHL paikka, loistavia sopimuksia ensi kaudeksi, yleisöennätykset, Tampereen herruus, talous kunnossa, uusi euroopan hienoin kotihalli, välierät........lopputarina kirjoitetaan seuraavan 2-3 vkon aikana, mutta onhan jukolauta hulppeeta olla mukana Ilves yhteisössä.
 

Rst83

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
439
CHL paikka, loistavia sopimuksia ensi kaudeksi, yleisöennätykset, Tampereen herruus, talous kunnossa, uusi euroopan hienoin kotihalli, välierät........lopputarina kirjoitetaan seuraavan 2-3 vkon aikana, mutta onhan jukolauta hulppeeta olla mukana Ilves yhteisössä.
Ja aivan käsittämätöntä kuinka nopeasti uusi johto on saanut kaiken aikaan!!
Näin käy kun puuhasteliat katosi kuvasta...
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 968
Hei jumankauta Ilves pelaa vielä pitkälle Huhtikuuhun jääkiekkoa ja vieläpä mitaleista. Onko tämä unta vai tapahtuuko tämä oikeasti. Ei vaan pysty vieläkään käsittämään, sillä niin valtaisia juttu tämä on!

Mulla on vahva kutina siitä, että tänä keväänä Ilves nostelee kannua!
 

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 667
Eniten yleisöä omiin otteluihin kerännyt joukkue 2021-2022, Tampereen Ilves, välieräjoukkue.

Tämä on arvokas voitto myynnille.
Ratamettän vetoapu saatiin käytettyä. Huuma on päällä. Keltavihree näkyy kaupunkikuvassa ja kaupoissa. Pleijareista tais tulla sellanen miljoona näppiin, miinus reissukulut.

Urheilullinen menestys seuraa taloudellista menestystä. Ammattiurheilun ehdoton sääntö, jota ei pysty kukaan tai mikään kiertämään.
Uskon, että ollaan tultu jäädäksemme.

Ei tässä enää kauaa mene, kun naapuri on otettu taloudessa kiinni.

Toivottavasti seuraidentiteetissä näkyy pitkään tämä pilke silmäkulmassa, eikä aleta sellaiseksi "neljällä sylinterillä jauhavaksi koneeksi", jossa ei huumoria tai hymyä näy ja kuulu. Somessa voi vähän piikitellä ja olla lapsellisiakin, persoonia saa olla joukkueessa, ammattimainen pitää olla, mutta liian vakavalla naamalla ei mennä. Ainakin itse tykkään nykymenosta.

Kiitos koko organisaatio, kiitos meille faneille. Ollaan menty taas isosti eteenpäin.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 265
Tälläinen hyvin lyhyt asia positiivisuusketjuun.

Ilveksen toimistolla ei taida enää rokulipäiviä olla! :D
Menee kaikki aika rahojen laskemiseen.
 
Ylös