Positiivisuusketju

Serve

Luottopelaaja
Viestejä
2 066
Tasoituksen jälkeinen meininki hallissa. Katto nousi vähintään 15 metriä ilmaan. Melkoinen möly. #parastapaikanpäällä

Niin ja kapteeni on kova!

Ei sovi unohtaa Leinon merkittävää roolia tasoituksessa.

Ensin puhdas 100-0 aloitusvoitto loistavasta aloittajasta Jasusta, ja sitten maaginen syöttö takatolpalle yhdellä kosketuksella.

Olen katsonut maalin uudelleen, ja vieläkin menee kylmätväreet
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 493
Ei sovi unohtaa Leinon merkittävää roolia tasoituksessa.

Ensin puhdas 100-0 aloitusvoitto loistavasta aloittajasta Jasusta, ja sitten maaginen syöttö takatolpalle yhdellä kosketuksella.

Olen katsonut maalin uudelleen, ja vieläkin menee kylmätväreet

Ehdottomasti!

Ei taida 72 kertaa riittää, että kuinka monta kertaa tuo maali on kelattu uudelleen läpi.
 

JörgenJönssön

Luottopelaaja
Viestejä
1 647
Ei sovi unohtaa Leinon merkittävää roolia tasoituksessa.

Ensin puhdas 100-0 aloitusvoitto loistavasta aloittajasta Jasusta, ja sitten maaginen syöttö takatolpalle yhdellä kosketuksella.

Olen katsonut maalin uudelleen, ja vieläkin menee kylmätväreet

Ei voi liikaa kehua tuota syöttöä. Yllättävä, kova, millimetrin tarkka. Ei ihan Raipemainen lätty, mutta ei häpeä niillekään.
 

Qsis

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
197
Positiivista on se, että edustuksen otteet ovat nostaneet koululaisten silmissä Ilveksen sylkykupin asemasta takaisin seuraksi. Tämä päätelmä perustuu omiin havaintoihin, kuinka paljon Ilveksen joukkueen ulkoilutakkeja ja kannattajapipoja junnuilla nykyään kouluissa näkyy.

Oman junnun mukaan vielä viime vuonna kuulema sai kuulla kuittailua ipavaatteista, mutta kuittailu on tänä vuonna loppunut täysin.

Varmasti tämä ipavaatteista kuittailu on koulu- ja kaveripiirikohtaista, mutta toivottavasti myös liigajoukkueessa tiedostetaan, että heidän vire on saanut kymmenet junnut kantamaan taas värejä ylpeänä.
 

Anttis

Luottopelaaja
Viestejä
2 656
Positiivista on se, että edustuksen otteet ovat nostaneet koululaisten silmissä Ilveksen sylkykupin asemasta takaisin seuraksi. Tämä päätelmä perustuu omiin havaintoihin, kuinka paljon Ilveksen joukkueen ulkoilutakkeja ja kannattajapipoja junnuilla nykyään kouluissa näkyy.

Oman junnun mukaan vielä viime vuonna kuulema sai kuulla kuittailua ipavaatteista, mutta kuittailu on tänä vuonna loppunut täysin.

Varmasti tämä ipavaatteista kuittailu on koulu- ja kaveripiirikohtaista, mutta toivottavasti myös liigajoukkueessa tiedostetaan, että heidän vire on saanut kymmenet junnut kantamaan taas värejä ylpeänä.

Täällä Mouhijärven vahvalla vaikutusalueella tilanne pahasti toisinpäin. Onneksi peli saatiin pihallettua poikki, niin muutama ipan pipa on joukossa jo.
 

LalaTa

Luottopelaaja
Viestejä
2 526
Olen jo muutaman vuoden havainnut, että Ipan logoja on alkanut ilmestyä myös autojen laseihin koko ajan enemmän. Samaan aikaan autokanta on parantunut, kun ei ole niitä ruosteläiskiä juurikaan näkynyt verrattuna viimevuosikymmeneen.
 

Tervaskanto

Luottopelaaja
Viestejä
1 212
Olen jo muutaman vuoden havainnut, että Ipan logoja on alkanut ilmestyä myös autojen laseihin koko ajan enemmän. Samaan aikaan autokanta on parantunut, kun ei ole niitä ruosteläiskiä juurikaan näkynyt verrattuna viimevuosikymmeneen.
Kun on Ipa-tarra takalasissa, tulee annettua paljon anteeksi liikenteessä.
 

Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
2 668
Olen jo muutaman vuoden havainnut, että Ipan logoja on alkanut ilmestyä myös autojen laseihin koko ajan enemmän. Samaan aikaan autokanta on parantunut, kun ei ole niitä ruosteläiskiä juurikaan näkynyt verrattuna viimevuosikymmeneen.
Itse olen oppinut kanssa laittamaan jokaiseen autoon Ilveksen tarran takalasiin! Aina tummat lasit, jotenka ei nyt älyttömän hyvin näy mutta valaistuksen osuessa kohdilleen homma pelaa :cool:
 

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Viestejä
1 941
Niin se vaan on, että vain kaksi joukkuetta pelasi Ilvestä paremmin ensimmäiset 47 ottelua Liigan kaudella 2019-2020.

Oikein jännittää miten käy loppujen otteluiden osalta, niiden otteluiden joilla oikeastaan se kaikki merkitys on.
 

Fresh

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
335
Tämä ilta meni kivasti, alemman kastin jengit hoiti kerrankin hommansa. Nyt kun hoidetaan ensi viikolla omat hommat isoissa peleissä niin ollaan todella hyvissä asemissa. Muutenkin iso viikko tulossa kun siellä on 2xHIFK-Kärpät, Tappara-Lukko, KooKoo-Lukko jne
 

Okafani

Luottopelaaja
Viestejä
1 020
Itse asiassa saatiin kolmostila takaisin KooKoo:lta parin kierroksen jälkeen. Tasaisissa merkeissä kohti kevättä.
 
Ylös