Positiivisuusketju

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 667
4. pienin, edellä Kärpät, Tappara, HIFK tässä järjestyksessä.
Ei hitto. En siis osaa laskee neljään.

(Jos tietäisitte että olen kaupallisella alalla ja yritysten tuloslaskelmat kuuluvat työnkuvaan niin teitäkin nolottaisi. Onneks ette tiiä!)
 

Pas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
604
Ei hitto. En siis osaa laskee neljään.

(Jos tietäisitte että olen kaupallisella alalla ja yritysten tuloslaskelmat kuuluvat työnkuvaan niin teitäkin nolottaisi. Onneks ette tiiä!)

Ei tartte hävetä, oisit syöttäny ne exceliin ja tehny parit kaavat... :p
 

mara

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
237
En tiiä mihin tän laittaisin, mutta sport peliin veikkauksen asiakkaille 2 yhen hinnalla liput.
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 622
Ei tämä nyt niin kovin murheelliselta näytä...

131119.JPG
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 717
Niinpä. Koska viimeksi ollaan runkosarjakolmanneksen jälkeen oltu taulukossa näin korkealla?
Muistettakoon tässä lisäksi alkukausi.
Ja mikä hienointa , näyttää että viimeisetkin kivifanit ovat tajunneet pistää suun suppuun.
Ja hei, Myrrä 2,33p/ott.
Taitaa kohta tulla väkisinkin sellainen ”tilastotappio”.
 

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 667
Katsoin juuri Kolppasen haastattelun aamulehden sivuilta.
"Tässä tilanteessa missä mä nyt oon uralla, niin yksi tärkeimmistä peleistä henkilökohtaisesti".

Tuli sellanen herkkä hymy itsellekin! Veijari se on.
 

Fresh

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
335
-Viides peräkkäinen suora voitto
-Nelossija
-Kolppasen nollapeli

Vaikka peli nyt oli heikkoa, niin hienoahan tästä on jatkaa. Perjantaina varmasti hiukan eri lataus ja lyödään suuri ja mahtava lujille.
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 873
Positiivista, että perjantaina voi olla paljon turvallisemmalla mielin hallissa kun tietää, että sokkeriin olennaisena osana kuuluvien huliganistien olevan jossain muualla eikä ole tunkeutumassa halliin.

Hienoa, että potkupallisteille on oma varjotapahtuma vaikka olisi kaupungilla niille rahoille ollut parempaakin käyttöä. Näitä lisää. ;)
 
Viimeksi muokattu:

Okafani

Luottopelaaja
Viestejä
1 022
Tuokkolan kaudella 13-14 pisteitä 19 ottelun jälkeen 34 ja sijoitus kolmas. Sitten alkoi tappioputki.
Kiven kaudella 18-19 pisteitä 19 ottelun jälkeen 33 ja sijoitus kolmas. Ja siitä alkoi taas tappioputki.
Nyt sijoitus on neljäs tai viides, HIFK:lla vielä sauma tiputtaa pykälällä.
Nyt vihdoin hyvä tilaisuus kaunistella tilastoja.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 384
Eikös se ole hyvän joukkueen merkki, että voitetaan huonollakin pelillä
Oon samaa mieltä, ja toisaalta ku heikkojen pelien jälkeen päästään kiinni hyvään peliin ja pystytään pitämään, ni ei hädän päivää.
 

vivalavili

Luottopelaaja
Viestejä
1 374
Positiivista on se, että koko jengi alkaa löytää tehoja. Jos Rautiaista haukuttiin vielä lokakuussa niin marraskuun puolella on kyllä iskenyt jauhot suuhun ja tykittänyt 3+3 kolmeen peliin. Vielä kun Saarela ja JoIkonen saavat koneet käyntiin niin eihän tätä joukkuetta pysäytä kukaan.
 

Tompsoni

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
232
Positiivista, että perjantaina voi olla paljon turvallisemmalla mielin hallissa kun tietää, että sokkeriin olennaisena osana kuuluvien huliganistien olevan jossain muualla eikä ole tunkeutumassa halliin.

Hienoa, että potkupallisteille on oma varjotapahtuma vaikka olisi kaupungilla niille rahoille ollut parempaakin käyttöä. Näitä lisää. ;)
Tälläisten kommenttien takia kendo vittuun Suomesta.

Ja jottei mene offin puolelle, niin eilisen alkukankeudesta huolimatta hyvä peli ja Kolppaselle hyvin tärkeä onnistuminen. Huomista odotellessa, paikallispeliä siis ja ETENKIN maajoukkuepeliä.
 

LentsunIpa

1931
Viestejä
744
Positiivista on se, että koko jengi alkaa löytää tehoja. Jos Rautiaista haukuttiin vielä lokakuussa niin marraskuun puolella on kyllä iskenyt jauhot suuhun ja tykittänyt 3+3 kolmeen peliin. Vielä kun Saarela ja JoIkonen saavat koneet käyntiin niin eihän tätä joukkuetta pysäytä kukaan.
Tuo on Radun kohdalla kyllä enemmän sääntö ku poikkeus että pisteet tulee könttinä. Keväällä on osoittanut mulle olevansa luottamuksen arvoinen pelaaja. Ihanasti painaa hommia illasta toiseen vaikka varsi onkin tollanen tumppi.
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 873
Tälläisten kommenttien takia kendo vittuun Suomesta.

Ja jottei mene offin puolelle, niin eilisen alkukankeudesta huolimatta hyvä peli ja Kolppaselle hyvin tärkeä onnistuminen. Huomista odotellessa, paikallispeliä siis ja ETENKIN maajoukkuepeliä.
Juuri tuollaisten kommettien takia potkupalloa ei voi arvostaa ja laji tulisi kieltää kokonaan.

Ja nythän otetaankin potkupalloilijoiden puolelta marttyyriviitta kaapista vaikka tuota trollausta ovat harrastaneet itse ja voineet henkisesti pahoin.

Ja jottei mene offin puolelle, niin positiisista on myös ettei mm. jääkiekon mm-kisojen areenan valmistamisessa ole kuollut vielä montaa ihmistä ja rasismikin on katsomoissa ollut vähäistä verrattuna sosseriin. Moni muukin sokkerista tuttu lieveilmiö loistaa poissa. Hienoa aikaa.
 

Tompsoni

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
232


Eipä mulla muuta tähän. Yhtä lailla ulkomaillakin vedetään vituiksi asioiden suhteen, niin kiekossa kuin jalkapallossa.
 

dr Origo

Luottopelaaja
Viestejä
1 873
Eipä mulla muuta tähän. Yhtä lailla ulkomaillakin vedetään vituiksi asioiden suhteen, niin kiekossa kuin jalkapallossa.

Tuo varmaan kuuluisi tuonne potkupallopuolelle eikä tuossa viestissä oikein aukee miten se kuuluu jääkiekon positiivisuusketjuun.

Potkupallo tulee aina olemaan vain potkupalloa tai sokkeria ja potkikoot palloaan tuolla omalla osiollaan. Positiivista, että sen osion on saanut nykyään kätevästi piilotettuakin.

Pääseekös siellä nykyään kisoihin 100 parasta eli paljonko on pitänyt laajentaa, että täältäkin päästään kisoihin? Positiivista sinänsä, että pääsee kisoihin, mutta tuo purnaus Ilveksen aiheuttamasta pahasta olosta sen vuoksi, että jollain toisella lajilla on samaan aikaan peli on täysin naurettavaa sekä mielensä pahoittaminen siitä jos joku sanoo lajia potkupalloksi kutsuttuaan itse jääkiekkoa kendoksi. :)
 
Ylös