Positiivisuusketju

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 949
Yritetään nyt vielä huomiseen mennä posin kautta. Kovia tiimejä ollut nyt vastassa ja huomenna samaa tasoa jollei huonompikin. 3p olis kairattava väkisin. Ja eiköhän se tule
Pitäisi juu hiljalleen.. muuten on kohta sääliviivakin 10 pisteen päässä...
Ei se tosin pakottamalla tule.
 

ysi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
425
Piti vähän kaivella, kun muistelin, että mikä vuosi se oli, kun Ilves aloitti kauden neljällä voitolla. Sehän oli tasan 10 vuotta sitten, eli kausi 2009-2010, jonka päätteeksi Ilves löytyi sarjataulukon viimeiseltä sijalta. Kausi huipentui karsintoihin Jokipoikia vastaan.

Nythän ennusmerkit ovat neljän pelin jälkeen juurikin käänteiset! Ja näin.

No, kaudet ei oo veljeksiä, mutta melkein aina kausien alussa jokunen sellainen jengi keulii, joka myöhemmin poistuu kuvasta. Itse näkisin mielelläni, että tässä päästäisiin pian sellaiseen tasaiseen vauhtiin, jossa napsitaan välillä voittoja, ja välillä hävitään, mutta koko ajan paremmalla pelillä ja ilmeellä.

Jos näin kävisi, niin mulla ei ole epäilystäkään, etteikö Ilvekselle tulisi kauden aikana ihan kunnollisia keulimisvaiheita, kun flow-tila sattuu kohdalleen.
 

4ever1

Luottopelaaja
Viestejä
1 984
Faktat pöytään:
Vasta 15 pistettä menetetty.
165 vielä jaossa.
Kaikki on omissa käsissä.
 

LuikuriTattinen

Luottopelaaja
Viestejä
3 322
Fakata pöytään, pelillisesti ollaan aivan paskoja. Ja eipä tarvi hallille tuollasta lähteä katsomaan, voi ajoissa sammuttaa telian ja mennä saunoon.
 

vivalavili

Luottopelaaja
Viestejä
1 372
Fakata pöytään, pelillisesti ollaan aivan paskoja. Ja eipä tarvi hallille tuollasta lähteä katsomaan, voi ajoissa sammuttaa telian ja mennä saunoon.
Tämä on positiivisuusketju.


Syksyllä 2012 Karrilla oli sopimuksensa viimeinen vuosi menossa ja alkukaudesta silloin Ässät oli syvääkin syvemmällä. Ehkä Karri toistaa sitten tämän tempun tällä kaudella ja keväällä juhlitaan.

Ihan sama, kausi on vielä alussa ja suvantovaiheita tulee kaikille. Sinänsä ihan sama mulle tuleeko se nyt vai helmikuussa kunhan vain peli saadaan vielä käännettyä.
 

yläjuusto

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
180
Viime marraskuussa hävittiin seitsemän peliä kahdeksasta. Tänä vuonna hävitään si maksimissaan yks peli marraskuussa. Jos tämä nyt mitenkään positiivista on.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 882
Tämä on positiivisuusketju.


Syksyllä 2012 Karrilla oli sopimuksensa viimeinen vuosi menossa ja alkukaudesta silloin Ässät oli syvääkin syvemmällä. Ehkä Karri toistaa sitten tämän tempun tällä kaudella ja keväällä juhlitaan.

Ihan sama, kausi on vielä alussa ja suvantovaiheita tulee kaikille. Sinänsä ihan sama mulle tuleeko se nyt vai helmikuussa kunhan vain peli saadaan vielä käännettyä.

Uskallan väittää, että tää on väärä analyysi. Noin nuoren joukkueen kanssa olisi pitänyt satsata siihen, että peli on valmista heti kauden alussa. Itseluottamus kantaa voittojen kautta pitkälle. Ei todellakaan ole enää "ihan sama" tälläiset viiden pelin tappioputket kauden alussa. Voi olla, että tässä kuopattiin koko kausi.
 

vivalavili

Luottopelaaja
Viestejä
1 372
Uskallan väittää, että tää on väärä analyysi. Noin nuoren joukkueen kanssa olisi pitänyt satsata siihen, että peli on valmista heti kauden alussa. Itseluottamus kantaa voittojen kautta pitkälle. Ei todellakaan ole enää "ihan sama" tälläiset viiden pelin tappioputket kauden alussa. Voi olla, että tässä kuopattiin koko kausi.
No ei se nyt mielestäni mikään analyysi ollut. Kunhan sanoin vain, että syvemmistäkin vesistä on joskus joukkueet nousseet ja että kaikki on mahdollista. Mutta kyllä sen pelin suunnan pitää kääntyä nopeasti, mieluusti jo keskiviikon Kalpa-pelissä. Kaikki tää on kyllä vaan sokeaa toivoa ja uskoa.

Olen 21-vuotias enkä ole siis kertaakaan elämässäni nähnyt Ilveksen pelaavan oikeasti hyvää kautta. Viimeisimmän mitalin ajasta ei minulla ole mitään muistikuvia ja oikeastaan vain tämän vuosikymmenen joukkueita olen seurannut ajatuksella. On siis pakko vähän olla sokeaa uskoa siihen, että joskus tää rakas jengi menestyisi, koska oikeita kokemuksia ei siitä menestyksestä ole. Toisin kuin esimerkiksi joillain tän foorumin käyttäjillä, jotka ovat esimerkiksi olleet todistamassa -85 vuoden mestaruutta niin me nuoremmat fanit ei voida vedota mihinkään oikeisiin muistikuviin ja verrata niihin. Pakko vaan uskoa koska eihän tätä paskaa muuten jaksa.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
18 882
Meikäläinen on puolet vanhempi ja ikä tekee tehtävänsä, alkaa jo unohtaa 90-luvun. Sen jälkeen onkin ollut tuskaista. Vituttaa kun kerrankin näytti hyvältä, vähän sellanen tikkari vietiin lapselta -tyyppinen fiilis.
 

Anttis

Luottopelaaja
Viestejä
2 657
Olen 21-vuotias enkä ole siis kertaakaan elämässäni nähnyt Ilveksen pelaavan oikeasti hyvää kautta. Viimeisimmän mitalin ajasta ei minulla ole mitään muistikuvia ja oikeastaan vain tämän vuosikymmenen joukkueita olen seurannut ajatuksella. On siis pakko vähän olla sokeaa uskoa siihen, että joskus tää rakas jengi menestyisi, koska oikeita kokemuksia ei siitä menestyksestä ole. Toisin kuin esimerkiksi joillain tän foorumin käyttäjillä, jotka ovat esimerkiksi olleet todistamassa -85 vuoden mestaruutta niin me nuoremmat fanit ei voida vedota mihinkään oikeisiin muistikuviin ja verrata niihin. Pakko vaan uskoa koska eihän tätä paskaa muuten jaksa.

Tervetuloa kyytiin ja pidä lakista kiinni! Minäkin yli nelikymppisenä en montaa hyvää kautta ole nähnyt tämän matkan aikana ja tätä menoa tuskin tulen näkemäänkään! Vanhempi poika tuntee voimakasta vetoa porkkanoihin, enkä minä sitä viitsi suitsia, sillä muksut tykkäävät kannattaa voittajia ja suuri vaara on joutua kiusatuksi rupusakin kannattajana. Mutta paljon voimia sitten vain tämän kivireen kannattajana ja et todellakaan ole mikään gloryhunttaaja, koska sitä ei ole hirveästi tarjolla
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
13 973
Itse pian 50v ja vähissä ovat olleet menestykset... pääosin pelkkää kuraa. Eikä nytkään muuta liene tarjolla. Ilves on tuomittu ja noiduttu.

En minäkään sitä ihmettele, että nykypolvi kannattaa porkkanoita, sillä siellä osataan menestyä. Mieluummin voittoja ja kunniaa kuin jatkuvaa kurjuutta ja pahaa oloa.
 

vivalavili

Luottopelaaja
Viestejä
1 372
Tervetuloa kyytiin ja pidä lakista kiinni! Minäkin yli nelikymppisenä en montaa hyvää kautta ole nähnyt tämän matkan aikana ja tätä menoa tuskin tulen näkemäänkään! Vanhempi poika tuntee voimakasta vetoa porkkanoihin, enkä minä sitä viitsi suitsia, sillä muksut tykkäävät kannattaa voittajia ja suuri vaara on joutua kiusatuksi rupusakin kannattajana. Mutta paljon voimia sitten vain tämän kivireen kannattajana ja et todellakaan ole mikään gloryhunttaaja, koska sitä ei ole hirveästi tarjolla
Joo, kyllä se sanonta, että Ilveksen kannattajaksi synnytään pitää ihan sataprosenttisesti paikkansa. Kymmenen vuotta intohimoisena fanina on kyllä opettanut allekirjoittaneelle helvetisti nöyryyttä. Toivottavasti muutaman vuoden päästä myös Ilveksellä on niitä gloryhunter faneja, koska se on onnistuneen organisaation merkki.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 352
Meneekö tämä kausi vaikeuksien kautta tähtiin?

722
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
13 949
Tämä on positiivisuusketju.


Syksyllä 2012 Karrilla oli sopimuksensa viimeinen vuosi menossa ja alkukaudesta silloin Ässät oli syvääkin syvemmällä. Ehkä Karri toistaa sitten tämän tempun tällä kaudella ja keväällä juhlitaan.

Ihan sama, kausi on vielä alussa ja suvantovaiheita tulee kaikille. Sinänsä ihan sama mulle tuleeko se nyt vai helmikuussa kunhan vain peli saadaan vielä käännettyä.
Ehkä !
 

janne68

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
916
Mielestäni positiivista on ollut yleisö keskiarvo, vielä. Nyt Aren avulla noin 5000 katsojaa niin homma rullaa vielä hyvin eteenpäin
 
Ylös