Porin Ässät

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 478
Myös reeneissä kuulemma vaatimustaso ja reenejen taso ollut heikkoa. Jesseltä on tod.näk kysytty miten siellä asiat vedettiin ja mitä mieltä hän on.
Itsestä vähän tuntuu että Jessen jatko olisi pelastanut Härkälän työpaikan. Jesse kun lopetti niin vaihto oli helpompi tehdä. Paljonko Ässät sitten alisuoritti versus materiaali? Yhden sijan? Mielestäni hätiköity veto, etenkin kun tilalle tulee joku Pikkarainen.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 712
Pikkarainen sopii Ässille siinä mielessä että hän puhuu pelaajien kieltä ja on sellainen sopivan äijämäinen ettei tarvitse auktoriteettia kaivaa millään ihmetempuilla että järjestetään joukkueille poniajeluita tai tuodaan moottorisahaa koppiin. Tehdään töitä kovalla asenteella ja annetaan jäällä kaikki. On mielestäni mainettaan parempi valmentaja.

Ainakin HIFK:ssa onnistui huomattavasti paremmin kuin nykyinen jättipalkkaa nauttiva maajoukkuelegenda.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 173
Härkälä ei ollut Vuorisen ykkösvaihtoehto. Optio käytettiin, koska se piti käyttää. Ässät oli tuolloin sarjan top-4 jengi.

Miksi piti? Meinaatko, että Ilves tai Hifki olisi muuten kaapannut Härkälän parin kuukauden näytöillä omaksi valmentajakseen, jos Ässät ei olisi heti lokakuussa käyttänyt optiota?

Aivan hyvin olisivat voineet venttailla, että mitenkä se kausi nyt jatkuu, mutta hätäilivät ja nyt maksavat kahdelle päävalmentajalle ensi kaudesta.

Pikkarainen ihan ok valinta, Härkälän täytynee hakea Mestiksestä tai apuvalmentajan pesteistä vauhtia jos haluaa valmentajauraansa jatkaa. Tuskin löytyy Liigasta päävalmentajaksi ottajia näin ohuilla näytöillä.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 806
Pikkarainen sopii Ässille siinä mielessä että hän puhuu pelaajien kieltä ja on sellainen sopivan äijämäinen ettei tarvitse auktoriteettia kaivaa millään ihmetempuilla että järjestetään joukkueille poniajeluita tai tuodaan moottorisahaa koppiin. Tehdään töitä kovalla asenteella ja annetaan jäällä kaikki. On mielestäni mainettaan parempi valmentaja.

Ainakin HIFK:ssa onnistui huomattavasti paremmin kuin nykyinen jättipalkkaa nauttiva maajoukkuelegenda.
Olen samaa mieltä, todella hyvä valmentaja, parit kohut toki näkyy ja muistaa kaikki.

Valmentajana ehdottomasti mainettaan parempi.
 

Elmaccone

Rivipelaaja
Viestejä
72
Miksi piti? Meinaatko, että Ilves tai Hifki olisi muuten kaapannut Härkälän parin kuukauden näytöillä omaksi valmentajakseen, jos Ässät ei olisi heti lokakuussa käyttänyt optiota?

Aivan hyvin olisivat voineet venttailla, että mitenkä se kausi nyt jatkuu, mutta hätäilivät ja nyt maksavat kahdelle päävalmentajalle ensi kaudesta.

Pikkarainen ihan ok valinta, Härkälän täytynee hakea Mestiksestä tai apuvalmentajan pesteistä vauhtia jos haluaa valmentajauraansa jatkaa. Tuskin löytyy Liigasta päävalmentajaksi ottajia näin ohuilla näytöillä.
Näissä sopimuksissa joihin sisältyy optioita on tiettyjä pykäliä.
Kuten option käytön takaraja, miten joukkue pelannut siihen asti (Ässät pelasi hyvin ja pärjäsi erinomaisesti) tai jokin pistesaldon täyttyminen tiettyyn päivään mennessä ja viimekaudella se täyttyi ennätysajassa.

Täytyy muistaa myös se, että Vuorinen on tuskin tätä päätöstä itse tehnyt. Ässissä on toimiston ja omistajuus puolella vaihtunut ukkeleita sen jälkeen kun Härtsy jr:n sopimus julkaistiin, esim. Vellu Ketola lähti.
Lainaten Härkälää "Onko taustalla jopa jotakin sellaista, josta minä en tiedä mitään?"

Kukaan meistä tavallisista tallaajista ei tiedä mitä siellä taustalla on. Muutakuin tason ja pelin roima pudotus.
Tänään klo 13 Ässillä tiedotustilaisuus
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 712
Miksi piti? Meinaatko, että Ilves tai Hifki olisi muuten kaapannut Härkälän parin kuukauden näytöillä omaksi valmentajakseen, jos Ässät ei olisi heti lokakuussa käyttänyt optiota?

Pelaajalle se, kenen valmennuksessa pelaa on iso tekijä kun kartoittaa ensi kauden seuraansa. Helpottaa pelaajarekrytointeja ja joukkueen rakennusta huomattavasti kun on tiedossa kuka ensi kaudella joukkoja komentaa.
 

Poriman55

Rivipelaaja
Viestejä
64
Kausikortti seisomaan 169€. Ei ollenkaan paha.
 

BanaaniKeisari

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
559
Minkälaista joukkuetta Pikkaraiselle ollaan rakentamassa? Parempi vai huonompi kuin nyt? En hirveästi ole huhuja kuullut
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 290
Minkälaista joukkuetta Pikkaraiselle ollaan rakentamassa? Parempi vai huonompi kuin nyt? En hirveästi ole huhuja kuullut
Luultavasti sellainen missä saadaan aikaiseksi kriisi.
 

Elmaccone

Rivipelaaja
Viestejä
72
Onnea patajunnuille!!
Itse en paikalla ollut, koska periaatteestani pidän kiinni.
Koska en peliäkään ollut seurannut koko kauden aikana niin ei oma moraali kestä mennä katsomaan viimeistä finaalipeliä. En sano sitä glory hunttaamiseksi, koska Ässistä siitä kuitenkin kyse, mutta jotain sellaista se vain on. Jääräpää kun olen :D
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 756
Onnea patajunnuille!!
Itse en paikalla ollut, koska periaatteestani pidän kiinni.
Koska en peliäkään ollut seurannut koko kauden aikana niin ei oma moraali kestä mennä katsomaan viimeistä finaalipeliä. En sano sitä glory hunttaamiseksi, koska Ässistä siitä kuitenkin kyse, mutta jotain sellaista se vain on. Jääräpää kun olen :D
Sä olet kyllä porilaisin kaveri johon olen missään törmännyt. Ja tämä siis kehu (siinä määrin missä porilaisuus voi kehu olla).
 

Elmaccone

Rivipelaaja
Viestejä
72
Sä olet kyllä porilaisin kaveri johon olen missään törmännyt. Ja tämä siis kehu (siinä määrin missä porilaisuus voi kehu olla).
Ja kuten yläpuolella sanoin, niin hienoa, että halli oli loppuunmyyty. Oma ego ei vaan kestä sitä, että rikon periaatteeni.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
10 806
Oli muuten upea yleisömäärä, mikä mahtaa olla A-junnujen yleisöennätys ?
Eikös Turussa nakkikattila ollut täynnä joku vuosi sitten kun Tepsin A-junnut pelasi mitaleista vai muistanko väärin?

Edit. Löysinkin. 2015. Reilut 10 tuhatta. Toivotaan että Ilveksen A-junnut joskus herätetään henkiin ja pojat voi pelata Nokia Arenalla finaaleissa. :)

 
Ylös