Porin Ässät

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
2 862
Vähän haiskahtaa että alkukauteen satsattiin jopa liikaa. Härkälälle oli tärkeää saada hyvä startti. Palkintona optio käytettiin. Sitten alkoi tuloksen kanssa sakkaamaan.

Etäisesti tulee mieleen Lukon alkukausi Virtasen kanssa. Mites sitten lopulta kävikään?
 

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Viestejä
1 763
Vähän haiskahtaa että alkukauteen satsattiin jopa liikaa. Härkälälle oli tärkeää saada hyvä startti. Palkintona optio käytettiin. Sitten alkoi tuloksen kanssa sakkaamaan.

Etäisesti tulee mieleen Lukon alkukausi Virtasen kanssa. Mites sitten lopulta kävikään?
Noi valmentajien sopimukset tehdään niin alyttömän aikaisin, että oikeastaan viimeisimmän kauden meriitit jää kokonaan katsomatta sopimusta tehdessä. Jopa moni Ilvesfani on alkanut miettimään oliko Hölö oikea vaihtoehto sittenkään, ainakin itse olen.
 
Viimeksi muokattu:

Rouhija

Luottopelaaja
Viestejä
6 730
Noi valmentajien sopimukset tehdään niin alyttömän aikaisin, että oikeastaan viimeisimmän kauden meriitit jää kokonaan katsomatta sopimusta tehdessä. Jopa moni Ilvesfani on alkanut miettimään oliko Hölö oikea vaihtoehto sittenkään, ainakin itse olen.

Härkälän option käytössä oli ilmeisesti takaraja.
 

Näsijärvi70

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
112
Vähän haiskahtaa että alkukauteen satsattiin jopa liikaa. Härkälälle oli tärkeää saada hyvä startti. Palkintona optio käytettiin. Sitten alkoi tuloksen kanssa sakkaamaan.

Etäisesti tulee mieleen Lukon alkukausi Virtasen kanssa. Mites sitten lopulta kävikään?

Ässät ei ole satsannut alkukauteen yhtään normaalia enempää, vaan pikemminkin muut joukkueet ovat löytäneet nyt keinoja Ässien pelin pysäyttämiseen. Nyt on valmennusjohdon aika löytää uusia pelitapaan liittyviä oivalluksia. Ässien peli on kiekollisempaa ja nopeampaa kuin Kiven kaudella ja sitä ovat avittaneet esimerkiksi hyvät ja taitavat puolustajahankinnat Matinmikko ja Lefevbre.

Sarjasijoitus on nyt 7. ja ei tuossa ole mitään isompaa kriisiä, koska mitään murskatappioita ei ole kärsitty, vaan on hävitty aika usein maalilla. Maalivahdit ja puolustus ovat pelanneet ihan ok, mutta hyökkäys ollut nyt tehoton alkukauteen verrattuna. Hyökkäykseen ilmeisesti haetaan vielä yhtä pelaajaa.

Viime aikoina joukkueessa on pyörinyt joku flunssa-aalto, joka on tiputtanut äijiä rosterista.
 

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Viestejä
1 763
Nyt jo aletaan kiinnittämään ykkösmolareita, niinpä niin. Oli kyllä kova soppari Ässille, kuten tiedetään olisi mullekin kelvannut.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 850
Nyt jo aletaan kiinnittämään ykkösmolareita, niinpä niin. Oli kyllä kova soppari Ässille, kuten tiedetään olisi mullekin kelvannut.
Niin todennäköisestihän Rubin haluaa jatkaa nimenomaan Ässissä. Noissa tapauksissa kovemmatkin pelaajat tekevät sopimuksia jo hyvissä ajoin. Pätee myös huhuttuun Parikan jatkoon. Yleisesti kuitenkaan eivät, vaan jos varaa on odotella, niin odotellaan.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 604
Graber ilmeisesti käynyt käsiksi tuomariin pelissä tänään, näkisiköhän sitä jostain?
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 604

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 604
Kuten tuo kommentti twitterissä, itse tutkisin mieluummin tuota poikittaista Pelicans-pelaajan niskaan kuin tuota riuhtomista. Vaarallista mailan käyttöä.
Ja kieltämättä näyttää kyllä myös tuon toisen kommentin tilanteelle että tuomari näyttisi tekevän tuon ensimmäisen liikkeen ja siksi lähtee tasapaino ja näyttää tilanne tuolle.
 

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
2 862
Tällä hetkellä näyttää että Ässät jää sijoille 11-12. Härkälä löi odotetusti paukut alkukauden lentoon.
 
Ylös