Play offs 2014

Noma

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen
Viestejä
1 599
Vs: Play offs 2014

toskala sanoi:
Kärppien kannalta aika yhdentekevää kuka sen kyltin on teetättänyt, varmasti lisää taistelutahtoa ja aika usein tällaiset mokat, joissa annetaan ymmärtää homman olevan jo ratkennut kääntyy itseään vastaan.

En usko kyllä tähän, kun kyllähän se on kaikkien pelaajien ja toimihenkilöiden tiedossa, että nämä teetetään valmiiksi ratkaisua varten. Olen melko varma, että vastaava kyltti Kärppien mestaruudellekin on jo olemassa, sitä vaan ei ole vielä tarvinnut rahdata mihinkään ratkaisua odottamaan.
 

Topi

Guest
Vs: Play offs 2014

Kovin kovin varmoja ovat Aamulehden toimittajat Tapani "Tappara" Salon johdolla siitä että Tapparan tänään voittaa. Sitä toista vaihtoehtoa ei oteta ollenkaan huomioon. Itse kuitenkin toivon hartaasti että Kärpät venyttää sarjan seitsemänteen otteluun.
Vähän skitsofreeninen olo on kun en toivo kummankaan voittoa. Yksi vastenmielisimmistä ilmiöistä on "Etä-Kärpät" ja Tappara taas . . . no se on Tappara!
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 834
Vs: Play offs 2014

Kyllähän se niin on, että Tapparan on katkaistava tänään tai Kärpät vie mestaruuden. Jos mennään vielä Ouluun, niin Kärpät tulee antamaan selkäsaunan Tapparalle.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 071
Vs: Play offs 2014

Manataan nyt tännekin, kun on viime aikoina aina natsannut... Tappara voittaa selkeästi eikä Kärpille jää mitään mahdollisuutta. Kärpät kokee sellaisen Perjantai -selkäsaunan, että oksat pois.
 

Prophet

Luottopelaaja
Viestejä
2 819
Vs: Play offs 2014

Liukas Lätkä sanoi:
...
Toivottavasti meitä ei aloiteta tänään kiduttamaan Queenin "We Are the Champions":lla. Tosin tuosta listasta puuttuu Opus:n "Life is Life", mikä Tapparan voittaessa tulisi luultavasti soimaan vähintään juhannukseen asti. ;)

Biisin nimi on Live is Life. Ei mulla sitten muuta.

Edit. Tai todetaan nyt sen verran, että tämä oli meikäläisen 600. viesti palstalle. Olisi tuon rajapyykin kai hyödyllisemmälläkin viestillä voinut saavuttaa...
 

Ilves ykköseksi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
230
Vs: Play offs 2014

Mä laitan Tapparalle veikkausessa voiton isolla panoksella, jos se auttais Kärpät voittoon. En ole nimittäin kertaakaan voittanu tällä kaudella :)
 

NikoM

Guest
Vs: Play offs 2014

Ilves ykköseksi sanoi:
Mä laitan Tapparalle veikkausessa voiton isolla panoksella, jos se auttais Kärpät voittoon. En ole nimittäin kertaakaan voittanu tällä kaudella :)

Peli menee sitten todennäköisesti jatkoajalle ja Tappara hoitaa sen. Sitten vasta harmittaakin. :)
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 076
Vs: Play offs 2014

Ja niinhän Kärpät johtaa 0-1 kun Larssonia vietiin kuin pässiä narussa.
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 550
Vs: Play offs 2014

Ja Atte Pent... Ohtamaa vei Kärpät jo 0-2 johtoon, joka meni kyllä helposti. Peli voisi olla jo 0-3, jos Masuhr ei olisi tunaroinut 3vs.1-hyökkäystilaisuutta. Toki Tapparallakin pari hyvää paikkaa. Hyvältä näyttää toistaiseksi!
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Vs: Play offs 2014

Vaikka peli onkin kesken ja mahdollisesti huomenna vielä toinen 60min edessä, niin ei saatana jos Tappara onnistuu tuon kusemaan. Tässä pari päivää saanut kuunnella tapparafanien suunnitelmia torijuhlista ja muusta..
 

jaage

Rivipelaaja
Viestejä
74
Vs: Play offs 2014

jos jossain ni tunnelmassa ilves vie tapparaa 100-0, kiitos siittä faneille...onhan toi hävettävää ku ei tuu mitään boostia pelaajia kohtaan vaikka nythän se kannustus pitäs kovimmillaan olla!
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 076
Vs: Play offs 2014

Kärpät se taistelee.
 

bruttokansantuote

Luottopelaaja
Viestejä
1 324
Vs: Play offs 2014

Jes jes, eipähän pääse Tappara ainakaan kotihallissansa juhlimaan mestaruutta, se on selvä jo. Kärpät pelasi kyllä tänään hyvin, taistelevasti ja uhrautuen, taklatenkin Tapparaa selvästi enemmän. Metsola laittoi taas vaihteeksi imurin päälle, sillä kyllä 2 maalia enemmän tai vähemmän hänen piikkiinsä menee. Karhunen sen sijaan pelasi muuten loistopelin, mutta Kuuselan maali meni ehkä vähän helposti. Aaltoselta upea maali.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Vs: Play offs 2014

Pakko tähän väliin sanoa että huikea pelaaja toi Ivan Huml. Monien mielestä pelle filmaaja, mutta helvetin hyvä ja tekee kaikkensa voiton eteen. Vähän niinkuin Ville Nieminen, sillä erotuksella että osaa pelata. (huomaa provo)
 

Ilves ykköseksi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
230
Vs: Play offs 2014

Ilves ykköseksi sanoi:
Mä laitan Tapparalle veikkausessa voiton isolla panoksella, jos se auttais Kärpät voittoon. En ole nimittäin kertaakaan voittanu tällä kaudella :)
Huomenna taas pelattava tapparaa voittajaksi ;)
 
Ylös