Juu, tänään saapui takaisin Tampereelle.En tiedä kuinka tuore tuo lomailu on mutta Tampereella tuo tällä hetkellä on.
Hyvältä kuulostaa, ei helvetti.– Olen aika vähän jutellut minkään seuran kanssa. On ollut kyselyjä, mutta kun minun vastaaminen on tämmöistä poliitikon touhua. Se on mun mieli tällä hetkellä ja haen motivaatiota, Kontiola kertoo.
– En minä ihan viikossa tule kuntoon. En ole hetkeen pelikunnossa, mutta mulle itselleni tämä on hyvä tilanne.
– Ajattelen, että katsotaan, mitä tästä tulee. Minua ei kiinnosta nämä runkosarjapelit ollenkaan. Jos se ei käy jollekin, voi vetää minun nimeni yli listalta. Tällainen on minun tilanteeni, Kontiola täräyttää.
Mitä helvettiä...
Tappara-pomo ilmaisi kiinnostuksensa Petri Kontiolaan – näin "Konna" vastaa
Tapparan urheilutoimenjohtaja Antti Tuomenoksa ilmaisi kiinnostuksensa Petri Kontiolan palveluksista – näin Kontiola itse vastaawww.mtvuutiset.fi
Joo o.– Olen aika vähän jutellut minkään seuran kanssa. On ollut kyselyjä, mutta kun minun vastaaminen on tämmöistä poliitikon touhua. Se on mun mieli tällä hetkellä ja haen motivaatiota, Kontiola kertoo.
– En minä ihan viikossa tule kuntoon. En ole hetkeen pelikunnossa, mutta mulle itselleni tämä on hyvä tilanne.
– Ajattelen, että katsotaan, mitä tästä tulee. Minua ei kiinnosta nämä runkosarjapelit ollenkaan. Jos se ei käy jollekin, voi vetää minun nimeni yli listalta. Tällainen on minun tilanteeni, Kontiola täräyttää.
Mitä helvettiä...
Tapparan urheilutoimenjohtaja Antti Tuomenoksa ilmaisi kiinnostuksensa Petri Kontiolan palveluksista – näin Kontiola itse vastaawww.mtvuutiset.fi
Aineksia aika skandaalimaiseen kauteen naapurissa, mikäli ottavat Petrin sinne sitten kun Hänen Korkeuttansa huvittaa.
Aika ylimielinen vastaus Konnalta… Ei hyvä luoja. Viime kaudellahan ne playoff pelit meni niin hyvin…– Olen aika vähän jutellut minkään seuran kanssa. On ollut kyselyjä, mutta kun minun vastaaminen on tämmöistä poliitikon touhua. Se on mun mieli tällä hetkellä ja haen motivaatiota, Kontiola kertoo.
Mitä helvettiä...
Onkohan Kontiola viettänyt vähän liikaa aikaa Hanen ja muiden selkään taputtelijoiden kanssa kun tää asenne tuntuis olevan "vähän" ylimielinen.– Olen aika vähän jutellut minkään seuran kanssa. On ollut kyselyjä, mutta kun minun vastaaminen on tämmöistä poliitikon touhua. Se on mun mieli tällä hetkellä ja haen motivaatiota, Kontiola kertoo.
Mitä helvettiä...
Tappara on kyllä tehnyt tällä kaudella erittäin outoja siirtoja jo aiemmin, jotka poikkeavat tuosta heidän tiukasta linjastaan aikaisemmin. Tämä sopisi tähän uuteen kuvaan kyllä ja on jo avannut mahdollisuuden muidenkin menestykseen.
Tässä on nyt varmasti toimittaja ja suurin osa keskustelupalstoista nielaissut Konnan heittämä vieheen koukkua myöten. Konna ei varmasti ole pelikunnossa, mutta kyllä noi kommentit vaikuttaa tarkoitushakuiselta hämmentämiseltä.