Petri Kontiola

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 764
Siis Tappara haluaa epätoivoisesti jo kerran uransa lopettaneen kaverin, joka on kesän vain golfannut ja vetänyt höntsätreeniä ja on jo viittä vaille nelikymppinen? Ja mitä pidempään se Konna paluutaan viivyttää, sen vaikeampaa on liigassa pärjätä ja tuon ikäisellä kaverilla se voi olla enemmän selviytymistä. Ja tällainen kaveri vielä saa itse sanella ne ehdot, joilla haluaa Tapparaan tulla?

Ei kyllä tällainen peli vetelisi ollenkaan, jos Leinonen vielä pelaajahankinnoista päättäisi.
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 076
En tiedä kuinka tuore tuo lomailu on mutta Tampereella tuo tällä hetkellä on.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 598

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
– Olen aika vähän jutellut minkään seuran kanssa. On ollut kyselyjä, mutta kun minun vastaaminen on tämmöistä poliitikon touhua. Se on mun mieli tällä hetkellä ja haen motivaatiota, Kontiola kertoo.

– En minä ihan viikossa tule kuntoon. En ole hetkeen pelikunnossa, mutta mulle itselleni tämä on hyvä tilanne.

– Ajattelen, että katsotaan, mitä tästä tulee. Minua ei kiinnosta nämä runkosarjapelit ollenkaan. Jos se ei käy jollekin, voi vetää minun nimeni yli listalta. Tällainen on minun tilanteeni, Kontiola täräyttää.


Mitä helvettiä... :D :D :D

 

Iksan Kalapuikot

Luottopelaaja
Viestejä
1 763
– Olen aika vähän jutellut minkään seuran kanssa. On ollut kyselyjä, mutta kun minun vastaaminen on tämmöistä poliitikon touhua. Se on mun mieli tällä hetkellä ja haen motivaatiota, Kontiola kertoo.

– En minä ihan viikossa tule kuntoon. En ole hetkeen pelikunnossa, mutta mulle itselleni tämä on hyvä tilanne.

– Ajattelen, että katsotaan, mitä tästä tulee. Minua ei kiinnosta nämä runkosarjapelit ollenkaan. Jos se ei käy jollekin, voi vetää minun nimeni yli listalta. Tällainen on minun tilanteeni, Kontiola täräyttää.


Mitä helvettiä... :D :D :D

Hyvältä kuulostaa, ei helvetti.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 272
No sitten Ilves voi kyllä vetää ainakin nimen yli listalta. Vähän tuntuu siltä, että Kontiola haluaa sen mestaruuden Kuuselan roolissa, eli höntsäilee runkosarjassa, pelaa parissa playoff-pelissä vähäsen ja istuu muuten katsomossa ja sitten mukaan bileisiin Suomen mestarina. Ja sillain tietty, että palkkaakin maksetaan vaivoistaan.

Himoitsee sitä kultaa ja pokaalia käsivarsilleen, mutta ei taida olla enää tiikerinsilmää yrittää ansaita sitä kultaa. Varmaan pleijareissa yrittäisi sitten kaikkensa, mutta pohjat eivät taida riittää huipputasolla pelaamiseen kuitenkaan, joten rooliksi muodostuisi väistämättä se katsomo. Toki sen kullan voi saada Plattin tai Kuuselan tavoin silläkin tavalla, ettei itse ole käytännössä mitenkään sitä edesauttamassa.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
3 150
– Olen aika vähän jutellut minkään seuran kanssa. On ollut kyselyjä, mutta kun minun vastaaminen on tämmöistä poliitikon touhua. Se on mun mieli tällä hetkellä ja haen motivaatiota, Kontiola kertoo.

– En minä ihan viikossa tule kuntoon. En ole hetkeen pelikunnossa, mutta mulle itselleni tämä on hyvä tilanne.

– Ajattelen, että katsotaan, mitä tästä tulee. Minua ei kiinnosta nämä runkosarjapelit ollenkaan. Jos se ei käy jollekin, voi vetää minun nimeni yli listalta. Tällainen on minun tilanteeni, Kontiola täräyttää.


Mitä helvettiä... :D :D :D

Joo o. :D :D

No mikäs siinä golfatessa. Antaa Tapparan ottaa Konna sinne vähe pellailee.
 

Paatelainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 940
Aineksia aika skandaalimaiseen kauteen naapurissa, mikäli ottavat Petrin sinne sitten kun Hänen Korkeuttansa huvittaa.

Tappara on kyllä tehnyt tällä kaudella erittäin outoja siirtoja jo aiemmin, jotka poikkeavat tuosta heidän tiukasta linjastaan aikaisemmin. Tämä sopisi tähän uuteen kuvaan kyllä ja on jo avannut mahdollisuuden muidenkin menestykseen.
 

Matoash

Luottopelaaja
Viestejä
3 977
– Olen aika vähän jutellut minkään seuran kanssa. On ollut kyselyjä, mutta kun minun vastaaminen on tämmöistä poliitikon touhua. Se on mun mieli tällä hetkellä ja haen motivaatiota, Kontiola kertoo.

– En minä ihan viikossa tule kuntoon. En ole hetkeen pelikunnossa, mutta mulle itselleni tämä on hyvä tilanne.

– Ajattelen, että katsotaan, mitä tästä tulee. Minua ei kiinnosta nämä runkosarjapelit ollenkaan. Jos se ei käy jollekin, voi vetää minun nimeni yli listalta. Tällainen on minun tilanteeni, Kontiola täräyttää.


Mitä helvettiä... :D :D :D

Aika ylimielinen vastaus Konnalta… Ei hyvä luoja. Viime kaudellahan ne playoff pelit meni niin hyvin…
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 651
– Olen aika vähän jutellut minkään seuran kanssa. On ollut kyselyjä, mutta kun minun vastaaminen on tämmöistä poliitikon touhua. Se on mun mieli tällä hetkellä ja haen motivaatiota, Kontiola kertoo.

– En minä ihan viikossa tule kuntoon. En ole hetkeen pelikunnossa, mutta mulle itselleni tämä on hyvä tilanne.

– Ajattelen, että katsotaan, mitä tästä tulee. Minua ei kiinnosta nämä runkosarjapelit ollenkaan. Jos se ei käy jollekin, voi vetää minun nimeni yli listalta. Tällainen on minun tilanteeni, Kontiola täräyttää.


Mitä helvettiä... :D :D :D

Onkohan Kontiola viettänyt vähän liikaa aikaa Hanen ja muiden selkään taputtelijoiden kanssa kun tää asenne tuntuis olevan "vähän" ylimielinen.

Eipä sillä. Niinkun @Janko sanoisi. Kontenttia.
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 834
Tappara on kyllä tehnyt tällä kaudella erittäin outoja siirtoja jo aiemmin, jotka poikkeavat tuosta heidän tiukasta linjastaan aikaisemmin. Tämä sopisi tähän uuteen kuvaan kyllä ja on jo avannut mahdollisuuden muidenkin menestykseen.

Sillain siinä tuppaa käymään, kun tarpeeksi väkeä vaihtuu vuosien kuluessa organisaatiossa. Mikään ei ole ikuista, vaikka kuinka naapurissa uskotellaan itselleen joka vuotiseen finaalipaikkaan.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 764
Että runkosarjapelit ei kiinnosta ollenkaan mutta jonkun seuran pitäisi maksaa palkkaa kaverille että tämä EHKÄ löytää sen motivaation kevääseen mennessä? Jestas kuinka ylimielisiä vastauksia kaverilta joka a) ei ole mitään joukkuepokaalia voittanut b) vetänyt koko kesän höntsää.

Tuo ei ole voittajan puhetta. Tuo on omasta asemastaan liian varman ja mukavoituneen kehäraakin itsekehua. Vieläkö joku tosissaan on sitä mieltä että Konnalle pitää antaa vanhat synnit anteeksi ja antaa hypätä Ilveksen junaan?

Edit: Verrataanpa toiseen kovaan pelimieheen eli Lasse Kukkoseen, joka valmistautui Kärpissä jokaiseen peliin kuin nyrkkeilymatsiin eikä koskaan hyväksynyt mitään tekosyitä häviämiselle ja antoi vaikka omalle pelaajalle poikkaria jos vaihtoon tultiin liian hitaasti. Kukkosella on neljä Suomen mestaruutta ja Konnalla ei yhtään.
 
Viimeksi muokattu:

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 058
Tähän voisi lainata kaikki viestit perään siitä uskomattomasta elämänmuutoksesta, jonka herra on tehnyt. Treenannutkin vielä tosi kovaa.
 

Pentti Annanen

Luottopelaaja
Viestejä
1 733
Tässä on nyt varmasti toimittaja ja suurin osa keskustelupalstoista nielaissut Konnan heittämä vieheen koukkua myöten. Konna ei varmasti ole pelikunnossa, mutta kyllä noi kommentit vaikuttaa tarkoitushakuiselta hämmentämiseltä.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Tässä on nyt varmasti toimittaja ja suurin osa keskustelupalstoista nielaissut Konnan heittämä vieheen koukkua myöten. Konna ei varmasti ole pelikunnossa, mutta kyllä noi kommentit vaikuttaa tarkoitushakuiselta hämmentämiseltä.

Niin ja mitähän kertoo herran luonteesta, että vähän hassutelemassa just tällaisilla kommenteilla tässä nyt, kun viime kauden perseili ja on itsekin sitä kommentoinut jne. Ei nyt varsinaisesti lisää luottamusta siihen, että joku olisi muuttunut. Konna on Konna, (enkä sano tätä nyt pelkästään positiivisessa valossa). No Ilvekseen ei mitään asiaa ennen eikä jälkeen näiden puheiden, joten se ja sama.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Vähän alkaa nää heitot tuntumaan siltä, että ura on oikeasti ohi, kunhan vaan hassutellaan ja provotaan mediassa syystä X.

Tuon kommentin jälkeen varmaan ottajajono pitenee.
 
Ylös