Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Konnan lämärissä oli sellainen "v*ttu tää menee vaikka kassarin päästä läpi"-lataus, että jopa minä, lihatäytteiden lihatäyte ja pelin eleetön analysoija, pomppasin seisomaan ja huusin suoraa huutoa. Sellaista sattuu, kun suorituksesta välittyy järjetön energia.
Me kaikki orgaaniset eläimet käymme aurinkoenergialla. Ilman sitä me kuolemme.Mulla on teoria tähän Kontiola hommaan.
Itse kuulun siihen joukkoon joka huuteli tätä "Konna on kevään miehiä" ja nyt vasta keksin minkä takia!
Kontiola on niin maailmaa nähnyt pelimies ja aina ajan hermolla, että Kontiola käy aurinko-energialla! Meidän vihreä Petri Kontiola!
Konna on kevään mies, antakaa enemmän kädellisiä kavereita jatko peleihein. Hyvä Petri!!!!!
Konna on kevään mies ja ottanut hienosti vastaan roolin kokeneena soturina, joka pelaa vaikeimmat vaihdot. Ylivoimalla sitten sauma loistaa, minkä tänäänkin täytti. Näkeehän tuosta katseesta ja peliasennosta, että mies on tullut voittamaan. VITTU!Konna on kevään mies, antakaa enemmän kädellisiä kavereita jatko peleihein. Hyvä Petri!!!!!
Eikös konna ollu kentällä 1-1 tasoituksen aikana maalin edessä, jos oikein katsoin.