Petri Kontiola

Urho Kaleva Kekkonen

Luottopelaaja
Viestejä
1 738
Konnan lämärissä oli sellainen "v*ttu tää menee vaikka kassarin päästä läpi"-lataus, että jopa minä, lihatäytteiden lihatäyte ja pelin eleetön analysoija, pomppasin seisomaan ja huusin suoraa huutoa. Sellaista sattuu, kun suorituksesta välittyy järjetön energia.

Heh, siis olenko kirjoittanut eri niminerkillä eilen? Juuri näin kävi.

Maaginen hetki, vielä kun oltiin koettu ns. pientä vääryyttä tuomareiden puolesta.

Muutenkin parasta Petriä. Kokemusta tarvitaan keväällä.
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 909
Nyt varmasti urallaan huomaa, että täytyy reenata pysyäkseen mukana, toisaalta kyllähän sen tietää, että miehet syttyy kun kevät tulee, ylivoimakenttä, jossa on Haapalan kanssa niin pyöri hyvin, kuten pyöri Lahdessa jo. Konna alkanut löytämään juonikkuutta ja näyttää, että feikkas koko kauden niitä paskoja yrityksiään, yksinkertaistettu ylivoima ja ne läpisyötöt löytyy!! Konna IS BÄCK!!
Pakko lisätä, että tuo tuuletus, teki niin hyvää sohvallekin nähdä, miten tunne purkautui, todella hyvä fiilis tuli Konnan puolesta, että nyt se onnistui, hieno suoritus kertakaikkiaan!
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 651
Mulla on teoria tähän Kontiola hommaan.
Itse kuulun siihen joukkoon joka huuteli tätä "Konna on kevään miehiä" ja nyt vasta keksin minkä takia!
Kontiola on niin maailmaa nähnyt pelimies ja aina ajan hermolla, että Kontiola käy aurinko-energialla! Meidän vihreä Petri Kontiola!
 

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 397
Mulla on teoria tähän Kontiola hommaan.
Itse kuulun siihen joukkoon joka huuteli tätä "Konna on kevään miehiä" ja nyt vasta keksin minkä takia!
Kontiola on niin maailmaa nähnyt pelimies ja aina ajan hermolla, että Kontiola käy aurinko-energialla! Meidän vihreä Petri Kontiola!
Me kaikki orgaaniset eläimet käymme aurinkoenergialla. Ilman sitä me kuolemme.
 

Blackwolf

Luottopelaaja
Viestejä
3 687
Konna on kevään mies, antakaa enemmän kädellisiä kavereita jatko peleihein. Hyvä Petri!!!!!
Konna on kevään mies ja ottanut hienosti vastaan roolin kokeneena soturina, joka pelaa vaikeimmat vaihdot. Ylivoimalla sitten sauma loistaa, minkä tänäänkin täytti. Näkeehän tuosta katseesta ja peliasennosta, että mies on tullut voittamaan. VITTU!
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 308
Ollaan onnellisia siitä, että Konna kuitenkin pystyi omin jaloin menemään vaihtoon. Oltais voitu olla pahimmillaan kiekkoa isompien asioiden äärellä.

Toivotaan ettei käynyt pahasti!
 
Ylös