Petri Kontiola

rakitic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
614
Mitä tässä nyt pitää jotain viime kevättä miettiä? Älä jaksa.

Konna pelaa tapsukassa, Ilves voi vaan tehdä omaa juttuaan ja uskoa että se riittää päätyyn asti.
Sitä, että tämä oli yksittäisistä pelaajista isoin floppi keväällä. Miehen kunnioitus joukkuekavereita kohtaan oli puhdas nolla. Samoin meitä kannattajia.

Jos pleijareissa mouharit kohdataan, niin todellakin toivon, että Petrin posket ovat yhtä punaiset kuin viime keväänä. Tällöin uskon myös, että Petrin poskien väri vaikuttaa positiivisesti lopputulokseen Ilveksen kannalta. Eiköhän jätetä se Nuori Suomi sinne E-junnuihin.
 

Ykkösfani

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
606
Mitään en sanonut, mutta kaikki kelpaa, mikä vie Ilvestä lähemmäs mestaruutta.
Voin itse sanoa ihan käsisydämmellä, että jos pitäisi valita niin toivoisin enemmän Konnan raitistumista, kun Ilveksen mestaruutta.

Joo mestaruutta saadaan juhlia siinä pari viikkoa ja kiva juttu. Siinä kuitenkin on vertauksessa toisen ihmisen ja hänen läheistensä, lapsien koko loppu elämä.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 310
Sitä, että tämä oli yksittäisistä pelaajista isoin floppi keväällä. Miehen kunnioitus joukkuekavereita kohtaan oli puhdas nolla. Samoin meitä kannattajia.

Jos pleijareissa mouharit kohdataan, niin todellakin toivon, että Petrin posket ovat yhtä punaiset kuin viime keväänä. Tällöin uskon, että Petrin poskien väri vaikuttaa positiivisesti lopputulokseen Ilveksen kannalta. Eiköhän jätetä se Nuori Suomi sinne E-junnuihin.
Juu en kiistä sitä, Konnalta odotti varmasti kaikki enemmän. Pelasi kuitenkin myös loukkaantuneena. Edelleen silti Ilves loi ihan tarpeeksi paikkoja mennä finaaleihin. Silti keksin myös muita epäonnistujia. Mutta niillä ei ole väliä, se on mennyttä.

Minä taas uskon että Ilves pystyy pelillisesti haastamaan naapurin pleijareissa ja lähtemällä jopa ennakkosuosikkina mahdolliseen pleijarisarjaan, ihan sama onko Konnan naama minkä värinen.

Ensin pitää kuitenkin päästä sinne asti, ja kuten jo aiemmin sanoin, vain Ilveksen oma tekeminen ratkaisee, ei me voida muiden varaan laskea.
 

rakitic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
614
Voin itse sanoa ihan käsisydämmellä, että jos pitäisi valita niin toivoisin enemmän Konnan raitistumista, kun Ilveksen mestaruutta.

Joo mestaruutta saadaan juhlia siinä pari viikkoa ja kiva juttu. Siinä kuitenkin on vertauksessa toisen ihmisen ja hänen läheistensä, lapsien koko loppu elämä.
Käsittämätön viesti. Varsinkin kun ottaa huomioon rakkaan seuramme viimeaikaisen menestyksen.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 810
Voin itse sanoa ihan käsisydämmellä, että jos pitäisi valita niin toivoisin enemmän Konnan raitistumista, kun Ilveksen mestaruutta.

Joo mestaruutta saadaan juhlia siinä pari viikkoa ja kiva juttu. Siinä kuitenkin on vertauksessa toisen ihmisen ja hänen läheistensä, lapsien koko loppu elämä.
Huhhuh. Sanattomaksi vetää.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 310
Käsittämätön viesti. Varsinkin kun ottaa huomioon rakkaan seuramme viimeaikaisen menestyksen.
Jääkiekko on maailman turhin tärkein asia.

Lienet kuitenkin jäsen @Jäähykuningas18 kanssa näitä sentterin näyttäjiä viime keväältä, joille ei mikään Kontiolan teko riitä.

Toivottavasti joskus pääsette asiasta yli, jaxuhalit.
 

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 391
On juonut tai ei. Niin jos pelaisi Ilveksessä NYT, niin tätä ketjua olisi 10 sivua enemmän ja Tillun ketju jne. myös täynnä tätä samaa...

Hyvää Uutta Vuotta, Konnallekkin.
 

rakitic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
614
Jääkiekko on maailman turhin tärkein asia.

Lienet kuitenkin jäsen @Jäähykuningas18 kanssa näitä sentterin näyttäjiä viime keväältä, joille ei mikään Kontiolan teko riitä.

Toivottavasti joskus pääsette asiasta yli, jaxuhalit.
Toivotaan, että Kontiola raitistuu. Vasta tämän jälkeen meillä on oikeus mestaruuteen! Taidan lähteä Kujakollille passiin.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 840
Väitän. Ilves loi ihan tarpeeksi paikkoja voittaakseen nuo pelit. Sielä kentällä kun oli muitakin kun Petri Kontiola.

Jostain syystä palsta on vaan täysin sitä mieltä että ainoa syyllinen oli Konna.

Vielä vähemmän herran tekeminen nyt vaikuttaa meihin kun on naapurin puolella.
En ole nähnyt kyllä yhtään ketään joka syyttää yksin Kontiolaa viime keväästä. Aivan naurettavaa on väittää että Konnan pelaamisella ei ollut vaikutusta, vaikka siitä olenkin samaa mieltä että paikkoja luotiin tarpeeksi. Niitä paikkoja edesauttaa voittoa tuli myös Kontiolalle.

Ei ole ainut syy, mutta kyllä joukkueen kokeneimman pelaajan, kapteeeniston jäsenen, ykkössentterin ja ylivoimamoottorin alisuorittamisella on vaikutusta. Aivan sama kuka se on.
 

rakitic

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
614
Nyt trolli ulos täältä!
Jep, olen trolli. Olen nyt aamun reenin jälkeen lähinnä koittanut saada täällä ihmisiä ostamaan lippuja ja tsiigaillut kymmenen minuutin välein lippu.fi:n katsomokarttaa. Ostanut lipun peliin, vaikka omistan kausikortin. Sitten kehtasin sanoa vähän pahuuksia kaikkien rakastamasta Petristä, niin johan ihmiset riemaantui.
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 310
En ole nähnyt kyllä yhtään ketään joka syyttää yksin Kontiolaa viime keväästä. Aivan naurettavaa on väittää että Konnan pelaamisella ei ollut vaikutusta, vaikka siitä olenkin samaa mieltä että paikkoja luotiin tarpeeksi. Niitä paikkoja edesauttaa voittoa tuli myös Kontiolalle.
Minähän en ole väittänyt että Konnan pelaamisella ei olisi ollut merkitystä, korostin vain myös muiden roolia. En ole itsekään tyytyväinen Konnan pelaamiseen, mutta siellä oli taustalla paljon muutakin kuin nämä alkoholijutut.

Jostain kumman syystä se on vain tämä
Konnan ketju missä jatkuvasti viime kevättä puidaan. Miksei muiden ketjuissa jos syyllisiä on muitakin?
 

Beast

Luottopelaaja
Viestejä
1 019
Itse ymmärrän eri mielipiteet ja fiilikset tähän Konna asiaan. Ja kyllä Konna petti meidät, kun ei tehnyt kaikkia asioita täysillä.

Ainut asia, mikä mielestäni jää kuitenkin mysteeriksi: Olisiko raitis Konna edes ollut parempi kuin "juoppo" Konna?

Jos loukkaantumiset vaivas yms... toki itse olen todella vihainen, kun Konna ja Tikka ym. ryyppäs kesken pleijareiden eikä hoitanu asioita niin kun kuuluisi. Itse vaadin aina sääntöjen tiukkaa noudattamista ja kaiken tekemistä JOUKKUEEN eteen.

Mielessäni on myös edelleen Konnan ratkaiseva maali, kun Ilves pääsi vihdoin välieriin. Ristiriitaiset fiilikset. Mielestäni Konnan palkkaaminen aikoinaan ei ollut virhe, mutta loppu meni miten meni....

Vastuuta on myös kapteenilla, valmentajalla ja johdolla. Miten voi kuri lipsua noin... mutta se siitä, siitä on täällä jo vatvottu ihan tarpeeksi.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 840
Minähän en ole väittänyt että Konnan pelaamisella ei olisi ollut merkitystä, korostin vain myös muiden roolia. En ole itsekään tyytyväinen Konnan pelaamiseen, mutta siellä oli taustalla paljon muutakin kuin nämä alkoholijutut.

Jostain kumman syystä se on vain tämä
Konnan ketju missä jatkuvasti viime kevättä puidaan. Miksei muiden ketjuissa jos syyllisiä on muitakin?
Ok. Ymmärsin varmaan jotain väärin siitä, että vastasit tähän kysymykseen:

”Väitätkö, että Petri Kontiolan vapaa-aika viime kaudella ei vaikuttanut Ilveksen tai esimerkiksi Pelicansin menestykseen?”

Näin:

”Väitän.”

Etkö siis tuossa suoraan sano, joko ettei Kontiolan pelaamisella ollut merkitystä Ilveksen menestymiseen tai ettei hänen vapaa-ajallaan ollut merkitystä hänen pelaamisensa?

Kyllä niitä syitä on muidenkin ketjuissa puitu. Kyllä Tikkakin sai paskaa niskaansa ryyppäämisistään ja kutospelin totaalisesta floppaamisesta. Ei yhtä paljoa koska pelasi muuten playoffit kovalla tasolla. Esimerkiksi Haapala sai paljon kritiikkiä pelaamisestaan keväällä, mutta ei yhtä paljoa kun ei vammoilleen mitään voinut. Pendon ketjussa puidaan myös aika usein viime kevättä, ihan turha väittää että Konnasta maalailtaisiin yksin syntipukkia.
 

Tre1931

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
563
No olen tämän täälläkin sanonut jo monta kertaa, mutta sanotaan nyt vielä vähintään kerran. Jos Ilveksen mestaruus riippuu siitä, että juoko Konna itsensä vaikka hengiltä niin totta helvetissä juon vaikka Petrin katuojaan keskustorilla, kun me nostellaan pokaalia! Itse on itsensä tuohon jamaan hommannut. Joo "yhyy se on sairaus" ja muuta paskaa, itse sinä sen alkoholin kurkusta alas kaadat ja elät sen seurauksien kanssa. Nyky-yhteiskunta on juuri tätä, kestään ei saa ajatella pahaa ja ollaan niin vitun kumbayaata keskenään, vitut sanon minä, kaikki vastuu on sillä juopolla itsellään ja en todellakaan ala säälimään jotain monimiljonääriä juoppoa :D

Jos se Petrin juopottelu auttaa Ilvestä, niin mun mielestä sillä äijällä on jo velvollisuuskin juoda, ihan jo viime kevään takia. Jos pilasit yhden kevään Ilvekseltä, niin parempi korjata virheesi ja auttaa meitä nyt. Korkki auki, juoppo.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 760
Jos pleijareissa mouharit kohdataan, niin todellakin toivon, että Petrin posket ovat yhtä punaiset kuin viime keväänä. Tällöin uskon myös, että Petrin poskien väri vaikuttaa positiivisesti lopputulokseen Ilveksen kannalta. Eiköhän jätetä se Nuori Suomi sinne E-junnuihin.

Play-offsit on oma maailmansa jossa pitää ottaa (melkein) kaikki aseet käyttöön. Ne ovat sotaa, jossa ei armoa pidä antaa eikä tuntea. Mutta niihin nyt on vielä aikaa eikä ole mitenkään varmaa että tänä(kään) keväänä naapuri kohdataan. Että Kontiolan henkisen tilan spekuloinnin voi säästää siihen. Nyt eletään kuitenkin vain runkosarjaa ja puhutaan kuitenkin ihmisen sairauksista. Ja play-offeissakin joku raja pitää säilyttää ettei mennä mihinkään Rantakari - Vehviläinen loukkauksiin. Jääkiekkoa tämä kuitenkin vain on.

Jep, olen trolli. Olen nyt aamun reenin jälkeen lähinnä koittanut saada täällä ihmisiä ostamaan lippuja ja tsiigaillut kymmenen minuutin välein lippu.fi:n katsomokarttaa. Ostanut lipun peliin, vaikka omistan kausikortin. Sitten kehtasin sanoa vähän pahuuksia kaikkien rakastamasta Petristä, niin johan ihmiset riemaantui.

Ei se haukkuminen ja toisen retkahtamisilla ilakoiminen tai niiden toivominen sitä finaalipaikkaa takaisin tuo. Joten koitahan päästä sen viime kevään yli. Kontiolan ja Ilveksen liitto on ohi joten miksi laittaa siihen energiaa, kun sen voi laittaa vaikka siihen että saisi ihmisiä halliin?
 

PUMPPU

Tähtipelaaja
Viestejä
11 310
Ok. Ymmärsin varmaan jotain väärin siitä, että vastasit tähän kysymykseen:

”Väitätkö, että Petri Kontiolan vapaa-aika viime kaudella ei vaikuttanut Ilveksen tai esimerkiksi Pelicansin menestykseen?”

Näin:

”Väitän.”

Etkö siis tuossa suoraan sano, joko ettei Kontiolan pelaamisella ollut merkitystä Ilveksen menestymiseen tai ettei hänen vapaa-ajallaan ollut merkitystä hänen pelaamisensa?

Kyllä niitä syitä on muidenkin ketjuissa puitu. Kyllä Tikkakin sai paskaa niskaansa ryyppäämisistään ja kutospelin totaalisesta floppaamisesta. Ei yhtä paljoa koska pelasi muuten playoffit kovalla tasolla. Esimerkiksi Haapala sai paljon kritiikkiä pelaamisestaan keväällä, mutta ei yhtä paljoa kun ei vammoilleen mitään voinut. Pendon ketjussa puidaan myös aika usein viime kevättä, ihan turha väittää että Konnasta maalailtaisiin yksin syntipukkia.
Niin, Konnalla oli yhtälailla loukkaantumista. Tietysti sinänsä kaikkien pelaajien tekeminen vaikuttaa lopputulemaan mutta en minä näin isona tekijänä Konnan pelaamista tai vapaa-aikaa näe sille miksi Ilves _joukkueena_ kyykkäsi.

Aika vähän ne muut sitä paskaa on saaneet, verrattuna Konnaan ja varsinkin kun täälä nyt edelleen 7-8kk myöhemmin asiasta jankataan kuinka Konna sitä, Konna tätä, eikä anteeksikaan pyytänyt.
 
Ylös